{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Hunde og deres kødben... {{forumTopicSubject}}

Jeg har her den sidste time ligget på gulvet og leget med Vuck... Hver gang jeg lægger mig på gulvet kommer Vuck flyvende med det samme og næsten hver gang henter han noget legetøj, sit kødben eller tyggben og så skal han så ligge på maven af mig og tygge på det.... Han synes det er aller bedst hvis han kan få lov til at lægge de der klamme ting lige i ansigtet på mig... Hvorfor gør han det...????

Jeg lå og tænkte på, at han faktisk hver gang han får noget nyt enten legetøj eller kødben så kommer han hen til mig med det, for det kunne jo være jeg ville holde det for ham mens han tygger på det.... Er det fordi han stoler blindt på mig og ved, at jeg aldrig kunne finde på, at tage hans ting fra ham...?? Jeg har aldrig taget noget fra ham hverken hans mad eller noget andet...

Mens jeg lå der på gulvet med et klamt kødben i ansigtet kom jeg også til at tænke på alle dem der fortæller, at de slet ikke kan komme i nærheden af deres hunde når de får den slags... Hvad er det der får en hund til at knurre efter sin ejer..??? Herhjemme er det jo ingen problemer....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunde og deres kødben...
Kommentér på:
Hunde og deres kødben...

Annonce