manden indlagt {{forumTopicSubject}}
Ja manden har lungebetændelse, og skulle lige ti lkontrol ved lægen idag... jeg ligger mig til at sove et par timer da jeg har nattevagt i aften..
Vågner efter et par timer, og undrer mig over han ikke er kommet hjem endnu..
Tjekker mobil, og der ligger så en besked at han er blevet indlagt på sygehuset til at få lavet tests..
Lige hørt fra ham igen at han nu har fået lagt pencillin drop..
Så han kommer nok ikke hjem i aften
Heldigvis kunne jeg finde en til at tage min vagt i aften (tak svigermor), så jeg kan være hjemme ved sønnen!
Håber de finder ud af hvorfor han ik har fået det bedre, eller ja bare får ham rask. Han lå syg 1 uge, med influenza agtigt symptomer efter en vaccine på jobbet, og ugen efter blir der konstateret lungebetændelse... og nu ligger han så på sygehuset
Sikke bekymret man bliver...
Andre der har oplevet noget der ligner??
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.334
Men hvis han er blevet vaccineret, så er hans imunforsvar jo på overarbejde, og det bliver derfor svækket så han lettere bliver angrebet af andre virusser og bakterier.
Så mon ikke han bare har været super uheldig
Jeg krydser fingrer og ønsker god bedring...
Ps. Sikke en sød svigermor du har
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 298 Svar: 1.975
Men når det nu er blevet så slemt er jeg da lidt bekymret for om den vaccine var helt okay...
sep 2009
Han får også ilt nu, bare for sikkerheds skyld, og skal til røngten igen.
Vi besøger ham her i aften, selvom der er længe til, men har en dreng på 4,5 der er træt efter bh så han skal lige koble af inden vi skal se ham, så han ik er træt og kommer til at græde og pylre..ja som børn nu gør hvis de er trætte.. så hellere lige give lidt ro til alle og så besøge ham.
sep 2009
Det ligger bare i en den der frygt
sep 2009
Dog døde min mormor mens jeg sad og holdte hende i hånden og fortalte at hun gerne måtte give slip, vi kunne godt forstå det og vi elsker hende.. det var hårdt og det er over 5 år siden, men er ret hårdt endnu..
Så hardt har han det vist ikke, han vil ihverftald bare gerne have lidt slik
sep 2009
Ja jeg skal tage hans hørebøffer med, så han kan høre lydbog, han gide rik læse men gerne lytte hehe
sep 2009
sep 2009
Han har dog ikke feber...de siger det er KOL han har.
De har også taget nye prøver da de har opdaget at hans ilt-niveau er alt for lav i forhold til hans alder...
Så engang i morgen vil lægerne vurdere om han skal indlægges på lungeafdelingen eller tage hjem.. pt tror jeg de beholder ham weekenden over..
Sikke en lorte weekend, og sønnen har lige brækket sig, for f.... da nu ved jeg snart ik hvad jeg skal gøre altså
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.519
Rigtig god bedring til din mand og søn..
sep 2009
Det er et specielt job det her og vi er kun 2 på skift og hende der tager i aften har næsten ik sovet, men tager den for mig, så det er jeg glad for!
Han har nok haft det ca 2 uger nu, men vores alm læge mente jo bare det ville gå over af sig selv.......lægerne på sygehuset har vist diskuteret det med hende idag, af hvad jeg ku forstå på manden.
Han er 28 år kun.. han har røget fra 13 og til ca 27 år.. i denne her måned er det ihvertfald 1 år siden han stoppede med at ryge
sep 2009
Gud har helt glemt at opdatere, for der sker så meget
Ja han har det bedre, han blev sendt hjem efter 3 dage, og skulle pumbes med medicin. P.t er alt næsten helt væk og normalt igen. Han skal dog lige ha taget røngten/scanning af lungerne igen og tjekkes for allergi osv.
manden indlagt