{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.988 visninger | Oprettet:

Min hund er asocial {{forumTopicSubject}}

Nogen der har prøvet det?

Kan ikke forstå hvorfor hun gør som hun gør. Da jeg købte hende borde hun sammen med hendes søskende og så kom hun direkte hjem til mig og en anden hund. Så hun har altid haft andre at lege med.

Nu er vi så flyttet til en større lejlighed. Her er flere lejligheder på stedet og det ligger ude på landet.
Nogen af de andre beboer har også hunde så vi er oppe på 6 hunde i alt. Største delen på alder med min hund.

Men hun kan sagtens tumle lidt med dem men efter 5-10 minutter er det som om hun begynder at kede sig og så går hun sin vej for at gå rundt alene...

Er det normalt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er asocial
  • #1   29. nov 2012 alles behov er forskellige og dette er hendes medmindre at hun trække sig pga smerter hvilket det ikke lyder som

• #2   29. nov 2012 Det tror jeg som såmen er meget normalt - min Rocco har det på samme måde. Efter at hans hvalpe/ungehundestadie var ovre ved 2 års alderen, gad han heller ikke lege længere end 5 minutter ad gangen. Min Chelsy har aldrig gidet lege med andre hunde end Rocco, hun vil hellere gå og observere.

Så længe hunden ikke udviser aggressiv eller unormal sløv adfærd, ville jeg ikke være bekymret smiley

• #3   29. nov 2012 Kia gider ikke at lege efter hun er blevet voksen. Hun hilser og så tøffer hun ellers rundt og hygger sig for sig selv ...

Det er normalt og noget jeg selvf. accepterer. Jeg er bare glad for at hun kan med alt og alle :o)

• #5   29. nov 2012 Funky er bestemt heller ikke socialt anlagt med hunde hun ikke kender. Når vi f.eks er i hundeskoven er det Nova, Walle og Juice der leger med de andre hunde, funky hilser kort og så nulre hun ellers bare rundt og snuser og graver huller osv.

Hun er velsocialseret fra hvalp af og har altid været sådan. Hun leger rigeligt vild (en ren kamphund i spe (leger meget med lyd og tænder))men kun når hun kender og føler sig tryg ved de hunde hun leger med.

• #6   29. nov 2012 Charlie elsker alle andre hunde. Og vil rigtig gerne lege og løbe rundt med dem. I kort tid. Efter fem min. gider han ikke mere og tøffer rundt og snuser i stedet for. Så mon ikke det er ganske normalt for voksne hunde.

• #7   29. nov 2012 Laika synes kun andre hunde er spændende, hvis hun er i snor og ikke må komme over til dem ;o)

• #9   29. nov 2012 Sofus gider heller ikke lege:) han gider lige hilse og så er det, det:)

Tror jeg har mødt på de 5åt jeg har haft ham omkring 10 hunde han bare er HELT tosset med og render i røven smiley

Kommentér på:
Min hund er asocial

Annonce