914 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Det der jul.. Hva' er det? Det der jul.. Hva' er det?

Er jeg den eneste der bare overhovedet ikke er i julestemning? Forstår slet ikke, at det allerede er den 1. Har ikke hængt julepynt op eller fået lavet kalenderlys og adventskrans.. Kan ikke lige overskue tanken om det, hvilket egentlig er lidt ærgerligt da jeg normalt elsker julen og den hygge den indebærer.

Er I andre kommet i gang? smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det der jul.. Hva' er det?
  • #1   1. dec 2012 Kaoz´ pakkekalender blev pakket ind i går, ligeledes adventsgaver til min veninde og de 7 julegaver jeg har købt..

I dag skal jeg pynte op og bage; stemningen er ikke rigtig til stede - men kager skal der sgu til alligevel smiley

Koldt er det, og frosten på morgenturen var smuk... men jul? Arh, det kan ikke være endnu smiley

• #2   1. dec 2012 Ja, jeg er godt i gang - jeg har lavet adventskrans og sat kalenderlys i stage (det krævede så ikke den store indsats). Jeg har pyntet op til jul og har bagt vanillekranse. Jeg har fået købt mandelgave og lidt godt chokolade. Og har købt julegaver til min søn og svigerdatter fra både kæresten og jeg og fra min mor. Men jeg mangler da en del endnu.

• #3   1. dec 2012 Lad endelig være med at stresse over at du ikke har fået lavet diverse dekorationer. For så er det da SLET ikke hyggeligt. Tag det lidt ad gangen. Der er jo heldigvis ikke nogen regel om at ALT skal hænges op den 1. dec smiley Sæt lidt julemusik på. Hæng en grankvist op hist og her. (eller hvad du nu er til) Så skal julehumøret nok komme af sig selv .-)

• #4   1. dec 2012 Er heller ikke i julestemning overhovedet, har endda glemt og skrabe min julekalender.
    Vi havde også juleklippedag igår, men ingen var overhovedet i julestemning, vi hørte ikke engang julemusik smiley
    Men håber da snart jeg kommer i julestemning smiley

• #5   1. dec 2012 Kaoz GLÆDER sig til sin pakkekalender!

I år må han selv vælge pakke fra kurven efter aftenturen - han ELSKER at pakke gaver op

profilbillede
  • #6   1. dec 2012 Julestemning, det er at spise rester 1 juledag, der er længe til smiley

• #10   1. dec 2012 jeg har min venstre underarm og hånd/tommel gipset i 14 dage endnu, den må ikke belastes i ca 3 mdr. derefter, så her er der ikke den store juleaktivitet, dog kommer børn og svigerbørn til gløgg og æbleskiver i morgen, min mand har lovet at hænge julestjerner og lyskæder op i dag, så lommer der da lidt stemning:) - julebag, konfekt og de hjemmelavede dekorationer til fam, venner og gravsteder er skippet i år, men jeg er sikker på at det nok skal blive jul alligevel:)

• #11   1. dec 2012 Ååårh vil også have sne! - det hjælper ligesom bare lige lidt på det hele smiley

Kommentér på:
Det der jul.. Hva' er det?

Annonce