{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Man må ryste på hovedet.... {{forumTopicSubject}}

Af sig selv *G*

Okay, først vil jeg lige forklare noget, så det ikke lyder fuldkommen idiotisk, det jeg sagde xD
- Min hund kan ikke lide plettede hunde (pga. angreb af en pointer) og han kan heller ikke lide muskelhunde (gud ved hvorfor, han har aldrig oplevet noget skidt med dem, og jeg er ikke bange for dem).
Hver gang han ser nogen mellem til store plettede hunde og/eller muskelhunde (Det kan både være staffer, blandinger osvosv), så ser han bare rødt, begynder at gø, trækker i snoren, og er bare... hystade, så det vil noget.

Nå, så til sagen!
Mig og Vaks kommer gående, og længere fremme kommer der så en muskelhund af en art, den kunne egentlig godt ligne en stor staff, jeg har ikke lige styr på de her racer, så.. ja, don't blame me xD
- Nå, den sætter sig super flot ved siden af sin ejer, som går sammen med en mand, som går lidt foran, når vi kommer, og Vaks går i hystade-mode.
- Da jeg så passerer den her mand, holder jeg Vaks på modsatte side og siger ''Min hund er racist''.
Og jeg tænkte bare... okay.. det sagde jeg ikke lige *G*
- Han ER jo racist, men oh god, hvor kunne det være sagt bedre, det var da helt vildt LOL.

Man kunne høre manden fortælle det til kvinden bagefter, og hun reagerede jo så sådan her; ''RACIST? Sagde hun virkelig det?''.

Og der går jeg, og har den her... brændende lyst til at vende om og forklare dem, hvad jeg rent faktisk mente, men Vaks skulle ikke være unødvendig hystade xD

Nogengange ryster man på hovedet af sig selv xD Forestil jer det lige.
18-årig pige med mini-hystade, der siger hendes hund er racist... DOH!


Nå, har i andre oplevet noget sjovt i dag? :3


Kommentarer på:  Man må ryste på hovedet....
Kommentér på:
Man må ryste på hovedet....

Annonce