904 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Varmt om vinteren? Varmt om vinteren?

Min kæreste og jeg skal ud og rejse i enten januar, februar eller den første uge af marts måned. Vi skal afsted en uge og vi vil et sted hen hvor der er VARMT ca 25 grader minimum ca, og det skal ikke tage en halv dag at flyve dertil.

Er det overhovedet muligt? smiley

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Varmt om vinteren?
  • #1   10. dec 2012 Ægypten - hvis man tør. De har jo nogle kriser en gang i mellem

• #2   10. dec 2012 mange tager jo til gran Canaria, men tror ikke man er 100 % vejr sikker der....

februar er en super måned i fx Florida, men det tager jo så nogem tid...

Hvad med Dubai...

• #3   10. dec 2012 Har også overvejet Egypten, men ja, som du skriver med de kriser der smiley og ikke altid danskere er helt velset..

Gran Canaria tør jeg ikke, har været der en gang før i vinterferien og det var koldt! synes også florida ikke var det aller varmeste, der har vi også været i vinterferien.

dubai vil vi kigge på smiley

• #4   10. dec 2012 Ok, det er nok forskelligt hvor varmt og koldt der lige er på Lanzarote og andre øer på den årstid smiley Men tak for input!

• #5   10. dec 2012 thailand.. og ja det tager tid og flyve dertil men tro mig det er tiden værd...!

• #6   10. dec 2012 Okay dejligt smiley Så var jeg sikkert uheldig i den uge jeg var der!

• #7   10. dec 2012 Thailand - ja, det kunne være vildt fedt! har bare ikke liiiige råd til det!

• #8   10. dec 2012 Jeg holdt nytår i Egypten sidste år, der var dejlig varmt og det tog vidst kun 1 par timer at flyve derned. Vi oplevede ingen problemer dernede overhovedet, alle var super dejlige og hjælpsomme, en af mine bedste ferier ! (:

• #9   10. dec 2012 Vi har været i Egypten flere gange, også når der har været uroligheder i Cairo men der er jo virkeligt langt til de feriesteder som Sharm el sheik, El Gouna eller Hurghada og vi har aldrig mærket spor til urolighederne længere oppe i landet.

Vi har heldigvis heller aldrig følt os uvelkommen i Egypten som danskere, heller ikke da Mouhammed krisen var på det højeste.
    Tvært imod, hvis man lige ser bort fra deres overvældende salgsmetoder, så syns jeg Egypterne er nogle åbne og hjertevarme mennesker, hvor vi flere gange har været inviteret ind til the, i deres private.

Vælger i Egypten, så vil jeg dog sige at de ofte har sandstorm omkring februar og det kan godt være lidt træls, at gå med lukket mund hele tiden udenfor, fordi man ikke gider ha en helt ørken derinde smiley

Glemte lige, husk varmere tøj til afternerne dernede, for selv om temperaturerne er dejligt høje om dagen, så bliver der altså koldt(køligere) når solen går ned.

• #10   10. dec 2012 Jeg vil så gerne til Miami til næste vinter, men flyvetiden er 11-12 timer..

• #11   10. dec 2012 Køb en varmeblæser.... et par store palmer... lækker mad.... sprut så det rækker....hiv et badebassin ind på gulvet, og fyld det med dejligt varmt vand.. = ( svimmingpool )..... ... NYD det ... og spar en hel masse penge.... *LOOOOL*

• #12   11. dec 2012 kan IKKE anbefale egypten. min kæreste og jeg havnede i vores livs værste mareridt dernede..

men derimod thailand, ved det er en lang tur. men det er som at træde ind i en drømmeverden.

• #13   11. dec 2012 Vi har været på Lanzarote i december og der var dejlig varmt...

Kjoler, shorts osv blev brugt flittigt...

Men for hulen det er altså koldt at komme dernede fra og hjem til DK d. 22 december hvor der bare var sne over alt... smiley

• #14   11. dec 2012 Vi var i egypten i september og vi oplevede kun søde mennesker. Det tager 5 timer at flyve til egypten og 7 timer hvis man som os lige skal et smut forbi oslo. Jeg kan kun anbefale egypten.

• #15   11. dec 2012 iskold: må jeg spørge om hvorfor I ikke kunne lide Egypten?

• #16   11. dec 2012 vi har også været i Egypten mange gange, har altid haft en dejlig ferie, også selv om der er uroligheder nordpå - 1. gang vi var der, var lige mens 'mohammed - tegningerne var på det højeste, der reklamerede vi ikke med at vi var fra DK, vi havde dog nogle gode diskusioner med dem der vidste vi var fra Dk, hvor vi fortalte at fordi nogen var klaphatte, så var det jo langtfra alle, lige som i deres land, derefter blev vi budt på te og hygge, vi har ikke haft nogle problemer efter det, det er et meget gæstfrit land, og klimaet er super. og der er skønne kulturelle og historiske steder man kan besøge, eller blot ligge i rødehavet og kigge på de smukkeste koraler og farvestrålende fisk:) Regner med vi tager afsted igen til foråret hvis pengetanken kommer i overskud:)

• #17   11. dec 2012 Anne R. det var ligesom at blive overfuset at 50 pædofile på samme tid. utrolig ubehageligt. en af episoderne dernede blev vi låst inde i en butik og han ville ikke lukke os ud igen før min kæreste gik amok.

Kommentér på:
Varmt om vinteren?

Annonce