{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.193 visninger | Oprettet:

Erfaring cartrophen? {{forumTopicSubject}}

Nogen der har erfaring med dette?

hun havde et skred for ca 1½-2 måneder siden som resulterede i at hun fik en løs hofte i venstre side.. Det siger stadigvæk lidt ''knæk'' når hun rejser sig, så en gang i mellem ved gang (ligesom når man knækker fingre).. og så diskuterer vi meget frem om tilbage hvorvidt hun har ondt eller ej

Hun halter ikke, men det sådan en fornemmelse og små tegn når man kender sin hund smiley

Hun for pt glucosamin Men man vil vel gerne gøre alt for sin hund smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring cartrophen?
  • #2   12. dec 2012 Har så vidt jeg husker aldrig oplevet bivirkninger ved det produkt

    Fie fik det flere gange en fa gangen virkede det super, de andre så jeg ingen mærkbar fremgang


  • #4   12. dec 2012 Hvilke grimme bivirkninger er der tale om her?

    Jeg har brugt det 2 gange, min gamle Credo uden effekt og min Anouk med god effekt.
    Credo havde gigt og der hjalp det ikke noget, men Anouk havde delvis overrevet korsbånd og der kunne jeg klart se en bedring, dog ikke nok så vi gik en anden vej, men der var klart en bedring, så det kommer nok an på hvad det skal bruges til/på


  • #5   12. dec 2012 og vil lige sige har ikke set nogle bivirkninger overhovedet, hvorimod Credo ikke kunne tåle previcox og kastede op..

  • #6   12. dec 2012 Luna har fået 3 perioder med behandlinger med cartrophen. De to første gange var det 4 indsprøjtninger (1 hver uge) og den sidste var 6 indsprøjtninger.

    Den eneste bivirkning vi har haft, er at hendes lever reagerede, men det er nok mere Luna, og vi skal så bare være obs på, hvad og hvor meget smertestillende hun får.

    Ellers har vi kun gode erfaringer smiley


  • #9   12. dec 2012 Cartrophen bruger jeg til min gigthund smiley

  • #11   12. dec 2012 Vores hund fik cartrophen injektioner, efter operation for ledmus i begge albuer. Første injektion gav dyrelægen, jeg gav selv de efterfølgende. Min opfattelse var at det hjalp under genoptræningen, udover dette fik hun previcox, og oplevede ingen bivirkninger

  • #12   12. dec 2012 Det skal ikke være det smertestillende men brusk opbyggende som ikke skulle have umiddelbare bivirkninger smiley

  • #14   13. dec 2012 Fordi brusken bliver slidt hurtigt eller forkert eller noget i den stil smiley Der stod bare at det var godt mod løse hofter hehe

  • #16   13. dec 2012 Cartrophen som jeg skriver?

  • #17   13. dec 2012 Takker for info, det har jeg aldrig hørt omtalt før.. altså omkring cancer.

    Jeg vil lige dele min erfaring omkring akupunktur og goldtreatment.
    Anouk havde delvis overrevet korsbånd. Nogle dyrlæge råbte på TTA operation, men da den kun var delvis og hun ikke var meget halt, så var jeg i tvivl. Hun haltede nogle dage en smule, andre dage slet ikke. Dog aflastede hun benet når hun stod stille.
    Jeg talte med mange om mine muligheder og kom frem til at prøve med akupunktur som smertelindring. efter 7 behandlinger var effekten så god at vi valgte at ligge en permanent guldbehandling i knæet og hun har været haltfri siden.
    Det kan godt ske hendes korsbånd ikke er 100% helet, men hun har ingen smerter og hun stor trives - det er vigtigst for mig..


  • Sten A
    Sten A Tilmeldt:
    sep 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #18   4. sep 2017 Min 11 år gamle skotte har svær gigt i albuerne. Han haltede meget og virkede forpint. Metacam og panodil uden sikker effekt.
    Vi begyndte at overveje om vi skulle slutte her.
    Cartrophen har haft en helt utrolig god effekt. Virkede næsten fra første dag, hvilket kunne tyde på at hunden blev glad for at der bliver gjort noget for ham .
    Men effekten varer ved. Hunden og jeg er glade.


Kommentér på:
Erfaring cartrophen?

Annonce