{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Optaget {{forumTopicSubject}}

Jep.. Jeg fik også brevet i fredags...

Jeg er kommet ind på førsteprioriteten og skal læse Medialogi på Aalborg Universitet, Ballerup afd.. smiley

Her er så hvad jeg skal læse:
<b>Om uddannelsen</b>
Du studerer teknologierne bag film, musik, computerspil, kunst og underholdning og om de kreative processer og tankegange, der går forud for medieproduktioner og kunst.

Du lærer, hvordan man kan udnytte de teknologiske fremskridt inden for fx ingeniørvidenskaben i produktionen af computerspil og computergenerede tegnefilm i 3D-verdener.

Medialogi er en tværfaglig og teoretisk uddannelse, der kombinerer det teknologiske og det kreative.

Du begynder med det teknisk-naturvidenskabelige basisår, og i løbet af uddannelsen kommer du til at arbejde med emner som:

-Menneskets perceptionsevne, som handler om, hvordan de menneskelige sanser fungerer.
-Automatisk perception, som handler om, hvordan man kan skabe kunstig sansning af fx rum, bevægelse og lyd.
-Datamatspil, hvor du lærer om de basale teknikker, som bruges i moderne spilleautomater og computerspil.
-Animation, som bl.a. handler om, hvordan man laver tegnefilm.
-Filminformatik, hvor du lærer om de teknikker og begreber, som bruges i forbindelse med bl.a. film- og reklameproduktion.
-Musikinformatik, hvor du lærer om de teknikker og begreber, som bruges i forbindelse med musikproduktion. Det kan fx være den teknik, man bruger i forbindelse med produktionen af en cd.

Med andre ord: Jeg skal læse til nørd.. Jeg glæder mig HELT vildt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optaget
Kommentér på:
Optaget

Annonce