{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.843 visninger | Oprettet:

Kan du finde: Kjoler? (speciel anledning.) {{forumTopicSubject}}

Hjælp jeg kan slet ikke sortere. Kan i ikke hjælpe mig med sorteringen og udvælgelsen.

Er der ikke et par kloge hoveder der kan give lidt input til en kjole der kan passe en stor figur. Den skal bruges en sommer eftermiddag/aften til noget speciel anledning og så have lidt mere glamour end bare festlig, dog bestemt ikke i retningen af et kostume bal.

Kjolen har et par andre "krav" der skal opfyldes.

Den skal være mulig at få i store str.
Den skal være helt til gulvet og uden slids.
Den skal kunne fåes i en af farverne syren/lilla/lilac/lyseblå. (men ikke "fesne" farver og heller ikke alt for kraftige.)
Den må ikke være mønstret, men gerne med små glimtende "dimser" og "dutter".
Den må IKKE være stropløs (for stor barm). Men gerne både halterneck og 2 brede stropper eller one shoulder. (bindebånd i ryg heller ikke nogen hindring.)
Den må ikke være for sexet men slet heller ikke matrone.
Den må gerne vise lidt barm, men ikke upassende ift. familie.

Altså sød, let, luftig, smuk, elegant, enkel og ikke mindst, speciel.

Ganske få krav ikke? Pyyh.. Jo jeg ved der er et hav at kjoler, måske kunne sorteringen afhjælpes af jer kære HGére. Nå men er der nogen der har liiige DEN i tankerne, så kom endelig på banen. So far kan jeg slet ikke gennemskue alle de muligheder der er.

Jeg har kigget noget ved jjhouse og wow der er maaaange flotte. Jeg har bare meget svært ved at sortere i en enorme mængde og selv finde ud af det. Iiih iiih iiih.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan du finde: Kjoler? (speciel anledning.)
Kommentér på:
Kan du finde: Kjoler? (speciel anledning.)

Annonce