{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Børn og elektronik... :) :) :) {{forumTopicSubject}}

Her følger endnu en sjov historie fra mine nevøer (trillingerne). Det er min brors kone der har skrevet den:

FROKOST MED EN CELEB smiley
Jeg forsøgte i dag at starte en samtale mens alle tre drenge var optaget af deres tabletcomputere.

Mor: “Hvem sidder I egentlig ved siden af og spiser frokost på Knasten?”

Mor: “Alexander, hvem spiser du frokost sammen med?”

Mor: “William, hvem sidder ved dit bord, når du spiser din madpakke?”

Mor: “Daaaanieeel, sidder du ved samme bord som William og Alexander i børnehaven?”

Mor: “Alexander, sidder du sammen med William og Daniel?”

Mor: “William, kig lige på mig et øjeblik… Hvem sidder du ved siden af når du spiser?”

Mor: “William kan du høre mig? Hvem sidder du ved siden af til frokosten i børnehaven?”

William kigger endelig op og en anelse kort for hovede svarer han: “Lady Gaga, mor!”
Og så spiller han videre.

Mor: “…”

HAHAHAHA Okay, indrømmet! Forkert tidspunkt at ville tale…

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn og elektronik... :) :) :)
  • #1   12. mar 2013 Når der er tabletter fremme eller fjernsynet er tændt, så er de tre banditter bare ikke til at komme i kontakt med. Hehe. Mon der er andre derude på HG som også oplever det? smiley

• #2   12. mar 2013 Ja og nej...
    Min bette pige på 8 har fundet en ny måde til at få ro ved commen, hun tager hovedtelefoner på og RÅBER kan ikke høre hvad du siger... smiley

Men det er så osse ok at hun selv vælger at få lidt ro til at spille... smiley

• #3   12. mar 2013 Haha :b hvor godt ! smiley børn er herlige !

• #4   12. mar 2013 De tre banditter her er nærmest helt hypnotiseret når de har en skærm foran sig, så er det virkelig svært at komme i kontakt med dem. Oplevede det også med Alexander i går, da han var på besøg hos mine forældre. He he.
    Men det er da godt at de kan finde ud af at koble af fra omverdenen, hehe smiley

• #5   12. mar 2013 Årh vi hører mange sjove ting i løbet af en dag i børnehaven smiley jeg sidder fx med en dreng og kigger i en bog omkring edderkopper, vi kigger og snakker længe hvorpå drengen pludselig siger "jeg så engang en kanon der åd sin egen lort - det var lige før jul" .......- hvad svarer man lige til den? smiley

Eller endnu en idag...
    Jeg sidder med en pige og kigger på fiskene i akvariet og vores fiskebog og vi finder en fisk der hedder skade..
    Mig: "vi kender jo også en fugl der hedder skade, en husskade"
    Pigen peger på fisken i bogen og siger ligeså køligt "så må det der være en vandskade"
    smiley

• #6   12. mar 2013 He he he Camilla smiley Ja, nogle gange ved man ikke altid lige hvad man skal svare til det, de siger smiley

• #8   12. mar 2013 Der er også denne her, hehe. Gad godt have været med på indkøb den dag smiley
    DEN DAME HAR SKÆG:

Der er sjældent bare ganske almindelige og kedelige indkøbsture i vores familie. Far og drenge har været i Kvickly i dag. I køen sker det pinligste, som med trillinger nemt blir ganget op eller tredoblet i pinlighed. Nogen ser lidt anderledes ud. Men først:

Udenfor Kvickly mødte de først en mand med skæg og små briller, der ville sælge et eller endet.
    Daniel: “Du ligner en professor!”
    Mand: “Nå, synes du det? Jamen jeg har også været matematiklære engang!”

En anden sælger, med MEGET høje tindinger, kommer til.
    Alexander: “Og du er bare skaldet!“
    Far: “Ja, så går vi…“

Inde i butikken går det egentlig helt fint, indtil de kommer ned til køen ved kassen.

Daniel, som har en lys og klar barnestemme: “Far! Far! SE FAR! Den dame har SKÆG!“
    Far krøller tæerne i skoene og hvisker meget lavt til sin søn, at sådan noget skal man ikke sige højt. Ligesom hvis nogen har en meget tyk mave.
    Daniel: “Nårh okay.“
    Alexander, med endnu lysere og højere barnestemme: “Hvor er den dame med skæg? Må jeg også se, Daniel?“
    Daniels hånd flyver op foran Alexanders mund og han lærer ham, hvad han selv lige har lært: “SHYYY ALEXANDER! HUN BLIR ALTSÅ RET KED AF DET, FORDI HUN HAR SKÆG. Man må IKKE sige det så HØJT!!!”
    Så kom William på banen: “Hvoooor er hun, Daniel?”

Pyyyh…

Der havde far vist bare mest lyst til at tage usynlighedskappen på.

Så nu går der nok lige lidt, før drengene blir sluppet løs i Randers Storcenter igen. Og far, han blir nok også væk den næste tid.

• #9   12. mar 2013 Isabelle M: Mine nevøer på 5 år har Ipads. Forstår det heller ikke helt, synes det er tidligt, men de kan allerede godt finde ud af dem. Hvert fald til spil og den slags.

• #13   12. mar 2013 Isabelle M: Helt enig smiley Og jeg kan garantere dig for at mine nevøer får leget og brugt deres krop og fantasi. Det er kun når der er behov for afslapning, at de får lov til at sidde med deres tabletter eller foran fjernsynet smiley Jeg har selv leget sammen med dem en del gange, hehe, og fantasi . . . . det mangler de ikke smiley

• #14   13. mar 2013 Min pige på 3 år har IKKE tablet, Ipod, computer, mobiltelefon eller lignende.
    men jeg kan forstå på mine kollegaer at det grænser til børnemishandling og at jeg hæmmer hende i hendes udvikling..

jeg er nu ligeglad.. jeg har heller ikke selv en tablet ( selv om jeg ønsker mig en )

• #15   13. mar 2013 Min datter fik først sin første spille maskine da hun var 7 og nintendoen i julegave da jeg fandt en til 200 kr på Face...

Og hun må spille på commen når jeg giver lov...

Og mobil får hun først når hun er gammel nok til at forstå at administrere den...

• #16   13. mar 2013 He he.. Tak Natasja.

Ind til videre leger hun med dukker, brio tog, lege køkken og rigtige puslespil med træbrikker.. Sådan i grove træk.
    Og så ELSKER hun at rende rundt udenfor og gynge og pille ukrudt ( så længe det varer) og sparke til en fodbold.

Det har jeg det egentlig ret godt med.
    Synes det er skræmmende at 3 årige kan finde deres farvorit musik på youtube helt selv

• #18   13. mar 2013 Lena.. Nå.. Men jeg synes det er for meget af det gode.
    Der er så ingen i den her familie, der er IT nørder, så måske det er en del af forklaringen

• #20   13. mar 2013 Må ærlig indrømme at det snart er mere skræmmende at der er børn der aldrig har brugt eller lært at bruge en form for IT produkt.... smiley

Kommentér på:
Børn og elektronik... :) :) :)

Annonce