{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.393 visninger | Oprettet:

efter menisk operation {{forumTopicSubject}}

jeg blev opereret for 1½ månede.
Da jeg havde en revne i min menisk, fik jeg fjernet noget af min menisk, og fik syet det sammen igen.
Jeg har gået med skaden i et halvt år, hvor jeg fik avide i starten at mit knæ bare var forstuvede.
Først efter der var gået 4 måneder fandt de ud af at det var en menisk skade.
Jeg går til genoptræning 2 gange om ugen.
Men det er som om smerten er begyndt at komme en gang i mellem igen? lidt den samme følelse inden jeg blev opereret.
Nogle der har prøvet det før? og ved hvad det kan være?
jeg er rimelig nervøs, og da jeg ved der er mange som har haft menisk skade herinde, spørg jeg lige herover..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  efter menisk operation
  • #1   29. mar 2013 Hmm, Kan ikke trøste dig. Det er snart 3 år siden jeg fik en meniskskade.
    Er blevet opereret x 3 og har nu også mistet mit job gennem 15 år pga. det dumme knæ smiley

    Det har simpelthen ødelagt mit liv - I hvert fald mit fysiske aktive liv smiley

    Jeg har smerter 24/7 og lægerne kan/vil ikke gøre noget, da min brusk i hele knæet også er ødelagt og blødt. Hvis de fjerne menisken vil der derfor ikke gå lang tid før brusken er slidt helt væk smiley

    Jeg skal lære at leve med det og håber det vil lykkes at finde mig et job på et tidspunkt, som jeg kan holde til...

    God bedring - Er ked af jeg først har set din tråd nu og at jeg desværre ikke kan skrive noget positivt smiley


  • #2   30. mar 2013 Årh hvor lyder det ikke godt smiley
    Har hørt at dem som har haft menisk skade får problemer med knæet igen og igen..
    En gang i mellem kommer der lidt af samme type smerte i knæet, som inden jeg blev opereret.
    Jeg kan heller ikke sidde på hug mere, med det dårlige knæ. Da jeg ikke kan rejse mig så godt op, uden det gøre ondt. Kan du huske første gang efter efter operetionen, om du havde de samme smerter inden du blev opereret, ey stykke


  • #3   30. mar 2013 et stykke tid efter smerter smerter igen eller hvordan?

  • #4   30. mar 2013 Jeg har haft (undskyld) skide ondt hver eneste dag siden skaden skete i maj 2010.

    Efter jeg blev opereret første gang skulle jeg gå med en Don joy skinne låst fast i 0-60 grader i 6 uger uden støtte de første 3 uger. Den måtte kun komme af i bad og der måtte jeg næsten ikke stå med vægt på benet. De havde forsøgt at sy menisken fast igen, men det er aldrig blevet godt smiley
    Den sidste mr skanning i oktober 2011 viste jeg ny også havde fået en cyste i menisken svarende til det sted de har syet i den. Da en cyste jo ikke kan vokse i menisken ( fordi den er hård) har cysten lavet en masse andre væskegange rundt i knæet, men som sagt vil de ikke fjerne den syge menisk da brusken er ødelagt smiley

    De siger næste step er et nyt knæ, men det vil de ikke i min alder....

    Håber ikke du får alle de problemer. Tror jeg er meget uheldig og tog nok ikke skaden alvorligt lige da den skete. Desuden er jeg gennem 2 1/2 år blevet presset p arbejde til bla at gøre nogle ting jeg ikke burde smiley Det er endda en arbejdsskade og godkendt hos Arbejdsskadestyrelsen med erstatning til følge. Men ingen medlidenhed, forståelse og skåne funktioner på arbejdet. Nu har de så også fyret mig smiley

    God bedring. Knæskader er noget lort!


Kommentér på:
efter menisk operation

Annonce