1.035 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

ER virkelig nødt til at dele! (kanin) ER virkelig nødt til at dele! (kanin)

Kort fortalt, så har jeg i ca 1½ år haft part på en hest, men pga flytning, uddannelse, transport og økonomi, har jeg valgt at stoppe.

Jeg har desværre en depression (som jeg er i behandling for), og det at have kontakt til dyr, er en af de aller bedset ting, jeg kan gøre for mig selv.

I onsdags fik jeg en lille kanin-baby hjem. Hun er af racen Lille Rex, er sort kappetegnet og er født den 27. januar.

Hun er indekanin, og hun får lov til at komme ud og rende på gulvet, som hun nu har lyst. Dog er buret lukket, når vi ikke er hjemme og om natten, og hvis jeg kan mærke, hun har brug for at falde til ro.
Allerede torsdag aften spurtede hun rundt på gulvtæppet og lavede en masse badutspring.

I går aftes sad jeg på gulvet ved hende, pakket ind i min dyne og med en puf foran sofaen som ryglæn. Hun syntes ret hurtigt, at det var en FEST at rende ind under dynen i det hulrum, mine bukkede ben lavede. Hun rendte ind og ud og rundt om mine ben og op på mig og ned igen.

Efter et stykke tid, lagde jeg mærke til, at hun var helt stille! Hun havde simpelthen lagt sig til at sove i denne lille hule ved mine ben og fødder! Der sad/lå vi så i omkring 1½ time. Jeg sad også så godt, at jeg faldt i søvn smiley

Lige nu sidder vi sådan igen!

Det er bare SÅ stort! Det er et KÆMPE tegn på tillid, og det varmer bare utrolig meget!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ER virkelig nødt til at dele! (kanin)
Kommentér på:
ER virkelig nødt til at dele! (kanin)

Annonce