{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

weekend tråd {{forumTopicSubject}}

Solskins fredag og okseben = hygge tid for mathilde. Hvad skal de to og fire bennede lave i weekenden. Vi skal bare slappe af og hygge idag. Imorgen skal vi til Sønderborg og ud til kæresten Farmor hvor Mathilde bare render rundt og hygger sig og nusset om og vi andre skal Arbejde søndag skal vi vist også ud Til Farmor og ellers slappe af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  weekend tråd
  • #1   3. maj 2013 Har planer om årets første tur til fjorden denne weekend - Vufferen bliver ellevild af gensynsglæde med vandet - Lidt det samme som, når køerne kommer på græs første gang om foråret:-)

    -Har fødselsdag i morgen - og en lykkelig fjantet hund er næsten den bedste gave, man kan få:-)


  • #2   3. maj 2013 Sønnike skal hjem til sin far i morgen kl 10, og så kommer han først hjem igen søndag kl 18.30 smiley

    I morgen, tror jeg, skal jeg ud at shoppe med en veninde. Vi skal have kigget på lidt tøj til os selv, og en ny garderobe til sønnike. Derudover skal weekenden bruges på lidt rengøring tror jeg.

    Her senere på aftenen kommer min flirt. det bliver rart, han har ikke været i skole hele ugen på nær i dag, og har haft børn hele ugen, så vi har intet set til hinanden smiley


  • #5   3. maj 2013 Det har været en hård uge, så her er en weekend hårdt tiltrængt. smiley Lørdag skal jeg på besøg ved min tante, samt en tur til Mols. Ved ikke helt endnu hvad jeg skal bruge søndagen på. smiley

  • #8   3. maj 2013 Her i huset står den på hundeudstilling både lørdag og søndag for den kvindelige 2 benede i huset. Den mandlige 2 benede bliver nok i sengen sammen med de 4 benede det meste af weekenden...*GG*

  • #9   3. maj 2013 Imorgen skal vi til udstilling med vores opdrætter, dog uden Maliq, efter udstilling tager vi hjem til os og hygger med hendes lille hvalp, og den tæve hun har med smiley det bliver skønt og så skal der købes gaver med hjem til maliq selvfølgelig!

  • #10   3. maj 2013 Min weekend står i familiens tegn..

    Min lillebror og svigerinde kommer på besøg imorgen og tager først hjem mandag..
    Der skal holdes fødselsdag imorgen og søndag, da min lillebror fylder 21 på mandag.. smiley


  • #11   4. maj 2013 For en gang skyld har jeg sovet længe (en hel time) Som jeg har skrevet i en anden tråd, så skal jeg til hundeleg i Ålborg om lidt. Jeg giver med glæde sølle 40 kr for at min hund kan få lov at lige i tryghed med de ekstra små racer.
    Ellers er der et par familie besøg i løbet af weekenden.


Kommentér på:
weekend tråd

Annonce