{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekend-tråd :)
  • #1   30. jan 2021 Vi er på slankekur, både mig, min bedre halvdel og den ene hund. Så vi har gået en lang tur i det gode vejr idag!
    Senere tager vi hjem til mine sivgerforældre og spiser aftensmad smiley


    profilbillede
  • #3   30. jan 2021 Ej hvor hyggeligt smiley og øv det er snyd med det sne der! smiley Giv mig, giv mig! smiley

    Uuuh vi elsker at shoppe hunde-ting på nettet smiley Man kan hurtigt få brugt nogle penge smiley


  • #5   30. jan 2021 Vi har holdt langsom morgen med god morgenmad, så lidt let oprydning, mens min bedre halvdel gik en tur med myredyret, og nu venter vi på, at den nærmeste familie kommer til aftensmad.

  • #6   30. jan 2021 Intet what so ever. Det er SÅ lang tid siden vi har haft en dag, hvor vi kunne slappe af. Sidder og ser Antikduellen-maraton, strikker og krammer hundene.
    Nu vil jeg slæbe yngste sønnen på 10 væk fra computeren, og bede ham lave den pasta han har fablet om.


  • #7   30. jan 2021 Nårh, hvor hygge smiley lyder som en god dag! smiley

    Min mor passer også altid vores hunde når vi skal noget smiley de er næsten med os alle vegne, men når vi skal noget uden dem, så bliver de passet hos momse smiley og de elsker det!


  • #8   30. jan 2021 Lyder til at være en lækker dag for alle smiley hvor dejligt!

  • #10   30. jan 2021 Pakker, vi skal flytte om godt 2 uger smiley

    Min mand har været på en længere tur med 3 af whipperne, jeg har været hjemme med Ghini på 10½, der har haft det skidt nogle dage, men nu heldigvis er i bedring.
    Hun har været indlagt i dagtimerne torsdag/ fredag og fået væskedrop, er undersøgt på kryds og tværs, intet var unormalt udover forhøjede infektionstal, som så heldigvis også er for nedadgående.


    profilbillede
  • #11   30. jan 2021 Vi havde besøg af vores bedste vennepar i formiddags hvor vi viste vores nye hus frem, og spiste morgenmad sammen.

    Og så har vi ellers flyttet siden. Ikke så hyggeligt som det lyder, og vi får da absolut snerret, både af hinanden og af Menja, som mener at hun skal gø konstant for tiden. Øv!

    Det hele løser sig med garanti når alt er flyttet over i huset og vi kan begynde at falde på plads. Ligenu er vi i en dum limbo mellem lejlighed og hus, og det gør os alle tre stressede og irriterede.
    I morgen skal bruges på at gøre lejligheden rent fra top til tå, så vi kan få afsluttet et kapitel.

    Så jeg smutter i Superbrugsen om et par timer når vi er færdige med flytning, og køber ind til i aften - deriblandt en stoooor pose bland selv slik. Så håber jeg på at kunne finde en dvd et sted i flyttekasserne, så vi forhåbentligt kan få en hyggelig lørdag aften alligevel. Vi får nemlig ikke internet i huset før på tirsdag, så vi må tænke lidt alternativt!


  • #13   30. jan 2021 I dag har vi været ude en tur i det dejlige og fantastiske vejr smiley Vi er blevet inviteret ned til min mormor og morfar for at spise pizza i aften, så det bliver hyggeligt, og jeg håber Umi føler sig sådan nogenlunde velopdragen i dag smiley

    profilbillede
  • #14   30. jan 2021 Og det her er så det billede, der kom ud af turen. Bare for én gangs skyld vil jeg gerne prøve at have et billede af min hund udenfor, men det lader tydeligvis vente på sig......

    profilbillede
  • #15   30. jan 2021 smiley Man bliver helt glad i låget af alle de hyggelige indslag og billeder smiley
    - jeg føler dog med jer som er i gang med flytteri, vi skal også snart flytte.

    Marley, Nååårh smiley det er præcis det samme her smiley de hygger så meget sammen smiley
    og momse er den eneste som får lov til at passe vores, når de skal passes smiley det er ikke hvem som helst der får lov til det smiley kun momse!





  • #16   30. jan 2021 Haha sødt smiley hun har bestemt ikke tid til billede! smiley :D smiley

  • #17   30. jan 2021 Dagen startede med en tur rundt om åen. Der er blevet slappet af og hygget. Hundene har hygget med hver deres okseknogle. Vi er næsten lige kommet hjem fra en tur på marken. Sneen væltede ned. Hundene havde en fest. Nu flader de ud smiley


    profilbillede
  • #18   30. jan 2021 Nårh hvor hyggeligt smiley Det ser så hyggeligt ud med det sne smiley her har vi desværre ikke rigtigt fået noget endnu smiley

  • #19   30. jan 2021 vi har gået tur med min bedsteveninde og hendes store hundeflok smiley Skønt med sne smiley

    profilbillede
  • #20   30. jan 2021 Vi har været i hundeskoven i formiddag, og har haft besøg af lille lækre Alba i eftermiddag smiley smiley

    profilbillede
  • #21   30. jan 2021 Ja, efter en god tur til Frederikssund for at hente en pakke, hvor jeg troede, at jeg skulle hjem og komme igang med at plante krydderurter osv med sådan en AeroGarden plante-maskine-dims, så valgte Amazon at være en flok bøvhoveder, der i stedet har sendt mig en baby-monitor og den slags har jeg overhovedet ikke bruge for smiley

    Så dagen har i stedet gået med at snakke med Amazons chat smiley


  • #22   30. jan 2021 Jeg har været til undervisning på uddannelsen til hundeadfærdskonsulent, så jeg har haft en dag i hundenes tegn, bare ikke mine egne hunde. smiley

    Nu er jeg på vej hjem og glæder mig til at være sammen med hele banden. smiley smiley smiley


  • #23   30. jan 2021 Har hentet min hundehvalp til middag, og introduceret hende til hele flokken. smiley

  • #24   30. jan 2021 Vi har været på besøg hos kennelmutter og ude på en lang tur i et fedt industriområde med masser af rådyr og harer. Bagefter hjem til kennelmutter og hygge med årets fastelavnsbolle. Vi havde kun 8 hunde med. 3 var hjemme (en hvalp, en på snart 15 år og en højløbsk tæve). Resten var med smiley

    Imorgen tænker jeg at hundene og jeg skal i skoven ned min mor på 92 i kørestol. I skoven ligger en lille Cafe /galleri med takeaway kaffe og varm kakao. Der må vi vist lige forbi.


    profilbillede
  • #26   30. jan 2021 Al den sne I andre har!
    Vi har nuppet 11 km tur i dejlig kuperet terræn, frost og sol smiley


    profilbillede
  • #27   30. jan 2021 Vi har ryddet værelse...I ved sådan et “depot/opbevaring/vi lægger det lige her” værelse, hvor døren ALTID skal være lukket smiley

    Jeg har fået leveret skrivebord, stol, skærme og docking station til min hjemmearbejdsplads, så nu skulle værelset altså ryddes smiley

    Og ellers så har Mini og Svende hygget sig med alle de MANGE spændende ting, det blev fundet i værelset smiley


    profilbillede
  • #28   30. jan 2021 Vi har gået på mountainbike sporene i Danstrup hegn idag, det var en ekstra udfordrende tur pga. sneen, det var ret glat, men altid sjovt på sporene smiley
    Så var vi et smut i land og fritid og købe ny hundeseng og mere fugle foder, Sam var en tur på vægten og den siger nu 47,7 kg, han har vejet ca 2 kg for meget, nu er vi endelig ved at være i mål igen smiley


  • #30   31. jan 2021 Mette: er det Ydernæs?

  • #31   31. jan 2021 Trine:

    Jeps. Vi ELSKER det område smiley


  • #32   31. jan 2021 Vi pakker ned og pakker ned.
    Det eneste tegn på at vi har boet her efterhånden, er min flotte røde væg. Den er dog også tom - der plejede at hænge billeder på.


    profilbillede
  • #34   31. jan 2021 Jeg synes min hvile-weekend er røget...

    Vi nåede at få ordnet alle ærinder ud af huset; Indkøb til os, indkøb til hunden og indkøb af frossent fiskefoder. Dette let sløvt fordi kæresten fik anden vaccine fredag og var øm og træt.
    Han når så at lave en forkert bevægelse og er så sat ud af spil resten af eftermiddagen før vi så må kaste håndklædet i ringen og køre på akutmodtagelsen.

    I dag skal jeg så lige forbi jobbet fordi der er et lille arrangement jeg gerne lige vil deltage i. Rene "interessetimer" men også en fornøjelse som patienterne sætter pris på -så det er godt investeret.

    Og så er det hjem igen og hjælpe ham den bevægelseshæmmede, smerte påvirkede gnavpot smiley smiley smiley

    Nå ja og så er der hunden...men den fiser den af i sofaen og ligner en der godt kan undvære de helt lange weekendture denne ene gang smiley


  • #35   31. jan 2021 Så smuk startede vores søndag

    profilbillede
  • #36   31. jan 2021 Mette orh det ligner på en prik, men i betragtning af hvor stor Danmark er, passer beskrivelsen sikkert mange steder. Vi elsker også at løbe og gå derude.

    Vi har været i campingvognen. Igår kom et vennepar forbi med deres hund, så vi alle kunne gå en lang tur langs stranden. I dag gik jeg med hundene mens manden pakkede ned. Så fik vi en lækker tur i solskinnet.


    profilbillede
  • #37   1. feb 2021 Hvor er det snyd med alt det sne i har. Her på Stevns har vi ikke rigtigt noget der er værd at snakke om. Der ligger en lille smule fnug nede mellem græsstråene smiley Jeg vil også have sne smiley
    Nå, men det har været frost i et stykke tid og der var kommet en lille 'skorpe' på jordoverfladen så nu turde vi godt 'liste' ind i en remisse hos en 'næsten nabo' et par kilometer væk og hente den flotte lige askestamme, der lå derinden til os. Tratoren lavede kun minimalt med spor i den frosne jord så det var helt perfekt. Nu ligger stammen inde i laden og venter på at komme på savværket smiley Resten af week-enden gik med at tynde lidt ud i noget levende hegn.


  • #38   1. feb 2021 Jeg og husbonden har hjulpet 2 venner med at flytte lørdag. Bagefter tog vi til Hørsholm for at gå en lille tur med vufferne og nyde sneen. Søndag var Avicii til rally (Jessie må desværre vente lidt endnu med rally efter operation).

    Fredag var Avicii til hundefitness som egentlig er Jessies hold. Det synes hun var sjovt smiley


    profilbillede
Kommentér på:
Weekend-tråd :)

Annonce