{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

svar fra Vi med Hund {{forumTopicSubject}}

jeg skrev til Vi med hund i mandags efter den interessante oplevelse at være med i søndermarken til DK's sødeste hund, her er svaret jeg fik:

Tak for din henvendelse vedrørende Danmarks Sødeste Hund og vores afvikling heraf i Søndermarken i mandags. Vi er meget glade for din respons og din beskrivelse af oplevelsen. Således kan man jo altid blive bedre til at gøre tingene, og din erfaring vil vi bestemt lade indgå i vores fortsatte bestræbelser på at gøre Danmarks Sødeste Hund til en god oplevelse for så mange mennesker som muligt.

Du skal ihvertfald ikke være i tvivl om, at vort formål med hele denne begivenhed netop har været at give hundefolket en god og anderledes oplevelse, hvor alle hunde kan være med, racehunde såvel som gadekryds.

Jeg forstår, at du har haft en dårlig oplevelse, hvilket jeg naturligvis er ked af. Jeg var selv til stede og talte med mange mennesker, og langt langt de fleste gav spontant udtryk for, at det var en "knaldgod idé", at det var "hyggeligt at se så mange hunde og møde så mange hundevenner", at det havde været en "god oplevelse og en sjov dag". Så heldigvis er det bestemt ikke min opfattelse, at din beskrivelse er repræsentativ for, hvordan mandagens arrangement blev opfattet af det store flertal. Folk tog det generelt med godt humør og var glade for både initiativet og begivenheden.

MEN det ændrer naturligvis ikke på, at du gik derfra med en anden oplevelse.

Det skal dog ikke være nogen hemmelighed, at vi ikke havde forventet, at der ville komme ca. 900 hunde med deres ejere. MEN det er jo blot udtryk for, at vi med Danmarks Sødeste Hund virkelig har "talt til hundefolket". Vores forventning til antallet af deltagende hunde lå i niveauet 4-500.

Vi er opmærksomme på bedømmelsesproblematikken, hvilket da også har afstedkommet, at vi til dagens arrangement i Vordingborg havde strammet op på denne del, således at vi efter bedste evne har bestræbt os på, at alle der møder op, også går derfra med en følelse af, at deres hund blev kigget på og bedømt. Men vi betræder et område med mange følelser, for selvfølgelig - og heldigvis for det - synes den enkelte hundeejer, at netop hun/han har Danmarks absolut Sødeste Hund, og at dommerne naturligvis også ville kunne se dette, hvis de bare havde ofret noget mere tid på den enkelte hund.

Som sagt, tak fordi du tog dig tid til at skrive til os om din oplevelse, således at vi kan gøre det bedre næste gang.

Har også hørt at de gjorde det anderledes i Vordingborg i går, så det er da trods alt noget at de har hørt på klagerne. Men det undre mig da lidt at hans syns på det hele var at det var en fantastisk oplevelse... jeg syns der var mange og jeg mener MANGE der hvor jeg sad der var dybt skuffede. Men man ser vel kun det man selv vil se.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svar fra Vi med Hund
Kommentér på:
svar fra Vi med Hund

Annonce