{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.042 visninger | Oprettet:

jer med slidgigt i knæ og hævet knæ ? {{forumTopicSubject}}

nu har jeg været ind og ud til undersøgelser af mit ene knæ og nu også det andet , men det ene har jeg haft bøvl med siden 16 års alderen er nu 42 ;), hvor det knaser og skal knækkes hele tiden hvis det er i bukket stilling. der har været kikkert ind ,flere gange røntgen og ultralydscanninger og mr scanning. hver gang siger de træning men de forstår ikke at den smule de finder på de undersøgelser de laver gør at knæet hæver op smiley hvis jeg træner eller går meget

så træning er ikke det nemmeste, så tænker jer med samme problem træner i selvom knæ hæver op ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jer med slidgigt i knæ og hævet knæ ?
  • #1   5. jun 2013 ja har slide gigt i knæ hofte og min ryg er også dårlig har det også i min ene ankel efter et brud hvor jeg fik sat øm og skruer und ,har lige fået af vide det også er i min højre skulder efter det fald der med førte brud der og hvor mit løfte ledebånd der ikke kan laves ,så snart lægerne siger det er ok begynder jeg igen med at træne ja det gør undt .men det nok det sundes for os med de skavanker at bruge de led ,går og samler mod til at få ny hofte og knæ ,det hjælper ikke at havde ondt af sig selv,

  • #2   5. jun 2013 Jeg har ikke slidgigt i knæene men min knæskal er røget af led 2 gange og nu er jeg blevet opereret for det. Mit knæ hæver også når jeg træner men jeg tager det bare op ad sofaen med is på så går det væk efter en time.

  • #3   5. jun 2013 Jeg var 16 da jeg fik konstateret slidgigt i knæene og jeg er blevet opereret utallige gange i begge knæ hvor de har "ryddet" op derinde. Desuden har jeg en enkelt gang i vinters prøvet at knæskallen gik af led. Min erfaring er at jeg får mere ondt i knæene hvis jeg ikke laver noget i nole dage..... Jeg cykler 3-4 gange om ugen og de andre dage træner jeg gerne på cross-trainer - for mig er det vigtigt at jeg år knæene rørt uden at få en masse stød op i benene. Løb er altså udelukket for det kommer til at gøre ondt..... Hvis jeg nole dage har meget ondt og det hæver - er RICE altså stadig det bedste smiley

  • #4   5. jun 2013 Har også bøvl med mine knæ, sådan noget skrøbeligt ****

  • #5   5. jun 2013 Med fare for at lyde som en total naturmedicin hippie, vælger jeg nu aligevel at dele mit råd...
    Når jeg træner rigtig meget, både styrke, smidighed og kondition, får jeg også nogle gange ondt i knæene, indrømmet er det ikke hverken slidgigt eller ledgigt, men når jeg får ondt, så jeg kan mærke det er i leddene og ikke musklerne, så drikker jeg gerne en kop varm vand med honning og kanel, som virker afinflammerende (er det et ord?) i leddene... Det er lidt ligesom at få bilen smøret med olie smiley Og det virker altså bare smiley

    jeg drikker en kop hver aften inden jeg går i seng og hver morgen inden jeg spiser, det tager to minutter at lave, og så smager det lidt a la risengrød smiley

    Du/I kan evt. prøve at læse lidt om det på nettet, hvis I synes jeg lyder helt hen i vejret..


Kommentér på:
jer med slidgigt i knæ og hævet knæ ?

Annonce