1.051 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Ny mobil Ny mobil

Hej alle

må vist erkende, at min telefon er ved at gå til, efter to års tro tjeneste. så skal have mig en ny.

Jeg hælder til enten Samsung galaxy s3 mini eller htc one s.

Grunden til det er de to er, at de er på tilbud hos 3, og har en del optjente bonuspoint, så de bliver billige nok.

Jeg har selv htc nu, og har været glad for den, men har også hørt meget godt om samsung generelt.. og hver telefon har sine fordele og ulemper.

Så hvilke erfaringer har i andre herinde? For synes ikke helt jeg kan bestemme mig, og så var der nok nogle med de telefoner herinde, som kunne komme med lidt erfaringer, gode som dårlige

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Rengøring af huset - 3 timer arbejde 1.200 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Slibe terrasse og give olie efter. 1.500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny mobil
  • #1   14. jun 2013 Har haft begge lige nu har jeg samson det eneste jeg savner meget fra htc 1 er den kamara og hurtige behandling af billederne

• #2   14. jun 2013 Philip

det er jo perfekt at høre fra nogen der har elelr har haft begge.

Mht htc'en, hvordan synes du det fungerer, at der kun er intern hukommelse? at du ikke kan sætte hukommelseskort i som med samsung'en? Er der nok hukommelse?

• #3   14. jun 2013 Syntes der er rigelig hukommelse havde over 1600 billeder og stadigvæk rigelig plads.

• #4   14. jun 2013 Philip

ja okay, så bliver der ikke sådan lige fyldt op. smiley

Hælder godt nok mest til htc, for det har jeg også nu, og har været godt tilfreds..

• #5   14. jun 2013 Samt programmer og apps havde jeg en del af, og det påvirkede ikke dens hastighed. Savner faktisk til tider min htc men det skyldes mest pga kamara og dens mulighed for at tage mange skarpe billeder lige efter hinanden

• #6   14. jun 2013 Ville til hver en tid skifte over til htc igen

• #7   14. jun 2013 philip

så vidt jeg kan se, har htc'en også en kraftigere processor osv. det eneste jeg lige tænkte over, var det med hukommelsen osv. men det lyder til ikke at være noget problem.

• #8   14. jun 2013 Og brugerfladen på samson er så lig med htc at man enlig skulle på nogle punkter tro at det er en og sanme telefon i forskellige indpakninger

Mener dog at Internet processoren er bedre i samson men htc skulle vist komme godt efter det

• #9   14. jun 2013 Der er ligeligt plads.

• #10   14. jun 2013 Og sætter man sin mobil til at smide billeder på dropbox kan man jo slette billederne en gang i måneden fra hukommelsen

• #11   14. jun 2013 Brug pengene på en Samsung Galaxy s4! Den er formidabel (du får faktisk mere for pengene, og den ER bedre end 3'eren), og hvis du ELSKER at tage billeder, er den genial.

Men hvis det nu absolut ligger mellem de to, så tag' Samsung Galaxy s3. smiley
    HTC er skrammel, har hun hørt negativt om HTC og folk jeg kender har kun problemer med dem... smiley

• #12   14. jun 2013 philip

okay, men mon ikke, at htc'en er mindst lige så god som en 2 år gammel mishandlet htc wildfire s. Så det vil jo nok føles som en fornuftig opgradering uanset hvad. smiley

• #13   14. jun 2013 Ditte

jeg tvivler på, at du kan finde sådan en til 100 kr smiley For det er det jeg skal give for en af de to med rabat osv. smiley

derudover, synes jeg at i hvert fald den almindelige s3 er for stor til min smag, og går ud fra, at s4'eren er nogenlunde samme størrelse

og s3 blvier det heller ikke. bliver det samsung, bliver det mini'en. som jo ikke er nær så krafitg.

jeg har selv været tilfreds med htc gennem 2 år, og det er kun pga mishandling (tabt den, druknet den osv) at den skal skiftes ud. smiley

• #15   14. jun 2013 mike

iphone siger mig ikke noget, og den jeg kunne få inden for det beløb jeg har til rådighed, har 8 gb intern hukommelse, og det er altså ikke meget synes jeg smiley

• #17   14. jun 2013 Mike

nej, ejer ikke et eneste apple produkt smiley

• #18   14. jun 2013 Jeg ville klart vælge samsung.
    Jeg synes de er mindre klodsede, er mere 'smooth' at arbejde med. Jeg er vild med kameraet i min S2'er.
    Og så vejer min store samsung mindre end samtlige htc'er jeg har haft i hænde. Stort plus for mig.

• #19   14. jun 2013 jge har haft 3 minien fra samsung. Og jeg var SÅ skuffet! Skifteede den ud efter et halvt år.. Den var rigtig langsom, ingen hukommelse, den gik ud, hakkede og det var ikke altid den ville skrive en besked.. Alle dem jeg kender med den model oplever de samme problemer.. Jeg vil aldrig have samsung igen..

• #20   14. jun 2013 silja
    har godt nok også hørt fra en anden, at hendes datter har haft en del bøvl med den. Hvor andre siger, at den bare fungerer..

• #21   14. jun 2013 Hvis man søger på Google for Samsung mini'en ikke så gode anmeldelser. Jeg overvejede selv at købe den, mest pga. størrelsen. Min veninde har så fået én nu og hun siger at det er noget lort.

Jeg vælger dog heller aldrig HTC igen. Jeg havde en HTC sensation før og det er nok dét værste gang lort jeg længe har haft. Men jeg har dog intet hørt om den nye HTC.

Jeg har en Samsung Galaxy S III nu og den er jeg rigtig glad for. Min kæreste har 4'ern og den er også rigtig god.

• #22   14. jun 2013 Min blev rigtig træls efter den nye software opdatering den kom med.. Har Iphone 5 nu, og det fungerer bare :o)

• #23   14. jun 2013 jeg har samsung galaxy s3 mini nu og er glad for den smiley jeg har haft htc sensation før, den var jeg egentligt også glad for, men den begyndte at fryse i skærmen, men jeg tabte den også en del gange, så det er muligt det er derfor. Samsung har jeg ingen problemer med

• #25   14. jun 2013 LAD VÆRRE med at købe samsung galaxy s mini.. Den havde jeg og den sutter..

• #26   19. jun 2013 Htc er ikke skrammel. ihvertfald ikke nogle af deres nye.

Jeg har HTC one x. og elsker den. har ikke haft problemer med den og er super tilfreds smiley

• #27   19. jun 2013 Tak for alle indlæg og besvarelser

jeg fik besluttet mig, og i dag kom posten og afleverede en HTC One S til mig smiley

Kommentér på:
Ny mobil

Annonce