{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Ny mobil {{forumTopicSubject}}

Jeg er så småt begyndt at overveje køb af ny mobil. Men jeg er meget i tvivl om hvad mærke jeg skal have.

Har altid været meget glad for iPhone, men for 2 år siden købte jeg en Samsung. Det køb har jeg fortrudt og jeg er virkelig træt af den jeg har nu.
Egentlig er der ting ved android som jeg bedre kan lide end ved IOS.
Men samtidig er det super nemt at overføre ting, fra en iPhone til en Macbook. Og min erfaringer med Apple er udelukkende positive.

Kan I anbefale et mærke?
En gut i en telebutik foreslog huawei. Men selvom jeg er glad for android, så er jeg bange for at købe endnu en mobil, som jeg hurtigt bliver træt af.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil
  • #1   29. apr 2018 Hvad var det du blev træt af ved Samsung, fordi så kan det være det er nemmere at styre udenom mobiler som du vil blive træt af

  • #2   29. apr 2018 En iPhone er og bliver bare nem, men jeg valgte for et par år siden at få en huawei. Jeg har ikke råd til det nyeste indenfor IPhone, men får så meget nyt i Huawei til en meget billigere pris smiley

  • #3   29. apr 2018 Sony Xperia er det jeg bruger efter at have været igennem lidt af en jungle med telefoner. Jeg syntes de holder godt strøm, de går ikke så let i stykker og så er de brugervenlige, dog skal man huske at det stadig er smag og behag hvad man er til, men jeg syntes også at Samsung var forfærdeligt. smiley

  • #4   29. apr 2018 Jeg planlægger at min næste mobil bliver en xiaomi MI a1
    Dette er valget fordi den er billig, men i store træk er en 1+ i en anden krop smiley


  • #5   29. apr 2018 Jeg har en OnePlus 3T jeg er rigtig glad for. Der er heller ikke alt det crap-ware som der er på mange andre mobiler som du aldrig kommer til at bruge og bare fylder.

  • #6   29. apr 2018 Altså hvis man har Macbook og eller iPad, så ville jeg til en hver tid fortrække en iPhone....

  • #7   29. apr 2018 Og jeg sværger til Samsung. Jeg har pt. Note 8.

    Måske du kunne fortælle hvor Samsung fejler for dig. Også for at skille ud, hvad der er Samsung og hvad der er Android.


  • #10   29. apr 2018 Jamen den holder blandt andet strøm virkelig dårligt.
    Der popper konstant reklamer op, selvom jeg har diverse apps der burde stoppe det.
    Jeg er ved at blive sindssyg af at skrive på den, fordi den selvom jeg skriver det rigtige ord, bliver ved med at foreslå og ændre det til et andet. Ja det kan slåes fra, men så skal jeg stave alt selv.
    Det er nok de største ting. Nå ja og så er edgen bare irriterende fordi den er rigtig svært at beskytte.



  • #11   29. apr 2018 Jeg har en oneplus 5 og har aldrig været gladere for en telefon,den holder virkelig godt strøm smiley

  • mette b
    mette b Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 3 Emner: 36 Svar: 137
    #12   29. apr 2018 Jeg har en samsung nu, og er godt tilfreds. Holder fint strøm og er meget intuitiv.
    Inden da havde jeg sony xperia, og den var jeg også rigtig glad for.

    Til gengæld er jeg lost når jeg skal betjene andres iphone. Syntes slet ikke den er intuitiv. Men det viser jo bare at vi er forskellige og derfor er det også svært at rådgive.



  • #14   29. apr 2018 Pudsigt det du skriver med tastaturet.
    Jeg har altid haft sat den til ikke at erstatte, men foreslå som på billedet.


    profilbillede
  • #15   29. apr 2018 Jeg har i øjeblikket en Samsung S6 edge.. Den kan virkelig ikke anbefales.. Ved ikke om det er sådan på alle edge telefoner, men med denne er den svær at skrive beskeder med, med en hånd (men jeg har også små hænder)

    Så edge skal jeg ikke have igen, men den primær grund til at jeg har valgt Samsung fra som næste telefon, er faktisk prisen.. smiley


  • #16   29. apr 2018 Min er sat til at erstatte...se sat skulle jeg bede den om ikke at ændre 2 gange. Det går bare ikke hurtigt når man skal skrive så.

    Og nå ja det mest irriterende er ar skærmen er begyndt at fryse.


  • #17   30. apr 2018 Jeg har haft Huawei i en lang periode, fik så en iPhone X og jo, den kan da streame til mit Apple TV og der er face id, det er nemt i stedet for koder osv.

    Men, kunne jeg tillade mig at sælge den og købe Huawei, så gjorde jeg det uden at blinke med øjnene!!


  • #18   30. apr 2018 Jeg har en veninde der gik fra Iphone til Huawei og hun er virkelig glad for det.

    Jeg fornemmer st det er lettere at gå fra Iphone til Android end omvendt..
    Men det kræver noget tilvænning uanset.


  • #20   30. apr 2018 Jeg synes iPhone virker totalt uoverskueligt.. Kan slet ikke finde ud af at komme tilbage for eksempel.. Haha
    Jeg ender langt inde i telefonen, og kan så ikke komme tilbage..


  • #21   30. apr 2018 Det er nok hvad man er vænnet til.
    Umiddelbart virker android til at være langt mere intuitiv.


  • #22   30. apr 2018 Jeg har en Huawei P10 Lite til 700,- og jeg er simpelthen SÅ glad for den. Den holder strøm hele dagen - selvom jeg bruger min telefon konstant - og så kan den alt det, min iPhone kunne. Det eneste minus er kameraet, men det er mindre vigtigt for mig.

  • #23   30. apr 2018 Havde ingen problemer med at skifte fra iPhone til Android smiley

  • Michelle L
    Michelle L Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Svar: 3
    #24   3. maj 2018 Her er det en Huawei, har aldrig været så tilfreds med en mobil.

Kommentér på:
Ny mobil

Annonce