{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
710 visninger | Oprettet:

Ny mobil {{forumTopicSubject}}

hejsa
Jeg overvejer at købe mig en ny mobil og jeg har kigget på Huawei Ascend P2, men jeg kan ikke finde en brugeranmeldelse, altså almindelig danskere der har købt denne mobil.
For er den så god som anmeldelserne siger? Er der nogen af jer herinde der har erfaringer med dette mobilmærke?

Evt nogen bud på en ny mobil skal være enten samsung, sony eller Huawei og gerne til en overkommelig pris.

Håber i kan hjælpe mig. Mvh Anja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mobil
  • #1   9. aug 2013 Jeg sværger til Samsung, men ved ikke ret meget om den du omtaler så kan hverken sige fra eller til... smiley

  • #2   9. aug 2013 Husbonden har en Samsung og er utrolig glad for den, men de er lidt dyrere end Huawei, derfor jeg gerne vil finde ud af om de er pengene værd smiley

  • #3   9. aug 2013 Jeg har købt en samsung s3 og jeg er meget glad for den... en s4 kostede 1500 mere og forhandleren sagde at efter hans mening var den ikke de ekstra penge værd, derfor blev det s3


  • #4   9. aug 2013 Min den næste fon bliver en Samsung Note 2... smiley

    har en S3 nu, men vil gerne have en større skærm... smiley


  • #5   9. aug 2013 Har faktisk lige kig på en S3 og tror jeg ender med at købe den da den er bedre end Huawei. Men tak for jeres svar det var i hvert fald brugbart

  • #6   9. aug 2013 Ville også klart anbefale S3.. har S4 eren lige nu og kæft en gang L*** for at sige det lige ud. Er så skuffet over den. Hele min skærm er flækket efter jeg tabte den på gulvtæppet fra 20cm højde endda med et klap cover på. Og så har den bare så mange små fejl i dens system. Så her bliver den skiftet ud med en S3 inden længe

  • #7   9. aug 2013 Jeg synes ikke den Huawei lyder som noget der er pengene værd.
    Der er åbenbart oplevet problemer med skærmbelysning, menu der stopper, apps der forsvinder.

    Så synes jeg faktisk det lyder meget mere positivt om Huawei ascend y300 - som dog nok mest er til "førstegangs smartphone ejere" smiley Men utrolig billig.


  • #8   10. aug 2013 Jeg har også en s3 og er virkelig virkelig glad for den.... Efter s4 kom ud tænkte jeg om jeg skulle købe den men blev ening med mig selv om at der ikke var nok nyheder i den.... Så jeg valgte og blive ved min s3... Men er ret sikker på jeg skifter den når der engang kommer en s5... Men så er min s3 også omkring 2 år.... smiley

Kommentér på:
Ny mobil

Annonce