{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Dele succes med nyt løbeprogram :) {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

Jeg har ENDELIG fundet gejsten til at komme igang med motionen igen og er blevet dybt afhængig..

Jeg har fået et VILDT fedt løbeprogram, der går fra 0-5 km på 12 uger.. Det er løb 3 gange om ugen og programmet er bygget sådan op at du presser dig selv på den rigtige måde, samtidig med at nogle dage er "lette", så du får de små vigtige sejre..

Jeg løber med en veninde, samtidig med at vi begge har hver vores hund med.. Ens hund er en fantastisk løbepartner, som altid er der for en.. Cindy er begyndt at elske at komme med ud og løbe, når jeg skifter til løbetøj, sætter hun sig pænt klar på hendes pude, som ligger ude i gangen..

Der er dage hvor vi ikke kan løbe sammen og derfor har vi valgt at hunden skal træne med fra starten af, så vi altid har en at løbe sammen med..

Ud over mit løb, så træner jeg cirkeltræning 2 gange om ugen, så vidt muligt.. Og AG træning 1-2 gange om ugen med hunden..

Hvis nogen vil høre mere om løbe programmet eller andet, så er I velkomne til at skrive..

Det skal lige nævnes at hende jeg fik programmet af, startede op og 1½-2 år efter løb hun marathon, så det er EFFEKTIVT smiley

God træning derude smiley

Ps. Jeg har stadig ikke ændret kost, da jeg er ung og vil have lov at gå i byen, spise med på arbejdet (pædagog) og hvad der ellers hører til.. Og alligevel er der røget 5 kg på 5 uger smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dele succes med nyt løbeprogram :)
Kommentér på:
Dele succes med nyt løbeprogram :)

Annonce