{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

En øv tråd {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige brug for at komme ud med noget galde!
Dagen idag er bare lort! De sidste 5 dage har jeg været indendørs med min søn grundet hånd, fod mundsyge og skoldkopper, selvfølgelig har det været skide varmt, og idag hvor vi endelig kan komme lidt ud, så pisser det ned og er øvvejr.. Derudover er der gået infektion i den lille fyrs fødder og for lige at sætte prikken over i'et render hele kvarterets unger og skriger fuldstændig vanvittigt! Hvilket jo resultere i et barn som ikke vil sove smiley

Andre som har en lortet øvdag? Eller bare vil øv-e over et eller andet ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En øv tråd
  • #1   25. jul 2013 Åhr, lille pus dog..
    Rigtig god bedring med ham..


    Det eneste jeg vil øv-e over, er at tiden går så pokkers langsomt når man sidder og venter på at kl. bliver et bestemt tidspunkt..

    Venter på at der kommer nogen og kigger på mine sofaer + muligvis køber dem med hjem idag.. Og de kommer kl. 17..


  • #2   25. jul 2013 Øv hvor træls.

    Her skinner solen.


  • #3   25. jul 2013 Øv, håber snart din søn bliver frisk igen

    Det eneste der har været øv i dag er at jeg dumpede min teoriprøve til kørekort med en fejl. Så bliver det også trukket ud..


  • #4   25. jul 2013 Øv sikken noget. Håber at I alle er ved at komme jer og at infektionen snart er på retur.
    Solen skal nok komme igen................Bare rolig smiley
    Og jeg er også i øv-humør........... Havde sat næsen op mod en koncert i London, på min fødselsdag i oktober. Koncerten er med Barry Gibb (den sidste af Bee Gees), og jeg ville have de helt dyre VIP billetter til 4000,- kr stk. Manden herhjemme havde sagt god for det (og ville jo så tag et par dage fri fra arbejde så han kunne tag med). Da jeg gik ind for at bestille billetterne i formiddags, var de udsolgt. Øv, øv og atter øv
    Jeg må indrømme, at jeg ikke gider at gå til koncert, hvor jeg ikke kan være tæt på artisten/gruppen. De gange jeg har siddet langt fra scenen, har jeg følt at jeg ikke rigtig fik det hele med.
    Og jeg er mega meget Bee Gees fan.......................... Missede desværre Robin da han besøgte Danmark for tre år siden (koncert på Lederborg). Og nu er han jo ligesom død smiley


  • #5   25. jul 2013 Sikke noget øv, god bedring til ham.

    Her har jeg ikke noget at brokke over, alt kører som på skinner lige for tiden, og nu hvor jeg har ferie, er det god tid til det hele. Udover det, er vi herhjemme glade for, at vejret endelig skifter lidt igen. Her har været lidt blæsende i dag, men stadig varmt. Glæder mig til lidt regn. De sidste 4-5 dage har vi haft 28 grader uden den mindste vind, og det er altså for meget efter min smag. smiley


  • #6   25. jul 2013 Lidt mere øv herfra..

    Har lige fået en opringning fra min far, hvor han fortalte at han har noget indsnævring på/i spiserøret.. smiley


  • #7   25. jul 2013 regner hvor henne? hos mig er der blå himmel, høj sol og meget varmt

  • #8   25. jul 2013 Hold op en øv omgang.. God bedring!

    Jeg vil super gerne brokke mig over min angst. Den startede som anfald, men nu har det varet i ca. 2 dage, jeg er så dårlig, og har uvirkelighedsfornemmelser. Og jeg er SÅ træt af, at jeg ikke kan styre det. Og så skal jeg starte på min længe ventede og ønskede uddannelse om 3 uger, og jeg er bange for, at jeg ikke kan få styr på det inde, og det hele så bare vil gå i vasken:(


Kommentér på:
En øv tråd

Annonce