{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.222 visninger | Oprettet:

Irsk Ulvehunde modeller og andre racer {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley
Ja jeg er en pige på 15 som eeeeeeeelsker at tegne og prøver at finde hvert tidspunkt til det. Nu da jeg startede i 9. gik det lidt på stand by, men har fundet mig rytmen, med de flere lektier osv. så føler jeg har fået lidt ekstra tid igen smiley Nå men ihvertfald er jeg lige pt. igang med et hundeprojetk (som altid smiley ), der går ud på at jeg vil tegne en hund fra hver fci gruppe som en slags repræsentant, det skal egentlig ikke bruges til så meget, det er bare mig og mine projekter smiley Men jeg har nu sprunget lidt rundt i de forskellige grupper, og har nu tegnet en Mudi (gruppe 1, også den på billedet), Engelsk Setter (gruppe 7) og og er lige nu igang med en Grand Danois (gruppe 2). Som den næste hund vil jeg så gerne tegne en Irsk Ulvehund, som er fra gruppe 10 (ja jeg springer lidt rundt, som det passer mig), og så kom jeg til at tænke på at jeg da kunne spørge nogle af jer Irske Ulvehundeejere, om jeg ikke må tegne en af jeres smukke hunde? smiley Betingelserne er som sådan bare, at jeg må lægge det på nettet ( tegnebordet.dk og self også herinde smiley ), tegningen er IKKE en bestilling så penge koster det ikke, bare jeg må have lov til at tegne en af de skønne skønne hunde! smiley Jo og så forresten ville det da også være fedt med lidt forslag til de andre grupper? smiley
-Nina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Irsk Ulvehunde modeller og andre racer
Kommentér på:
Irsk Ulvehunde modeller og andre racer

Annonce