{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.734 visninger | Oprettet:

Tøjkøb til lidt større piger? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Ja nu er jeg simpelthen lost.

Jeg er en kraftigt bygget/buttet pige, og jeg hader simpelthen at købe tøj, fordi alle mine veninder er totalt slim-line, så jeg kan slet ikke være med i det tøj de kender.

Jeg har det generelt bedst i harems-bukser, gamacher og tunikaer, men mit problem er jeg ikke kan finde nogle steder at købe tøj, som jeg har det godt i. Jeg ejer ikke et par cowboybukser mere o.O

Jeg har enormt mange flotte toppe og sådan, men det svært at bruge når man ikke ejer et eneste par ordentlige bukser smiley

Er der nogle der har gode steder at købe sådan noget tøj til når man er lidt større? smiley

Tips, råd og links tages imod gladeligt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tøjkøb til lidt større piger?
  • #1   15. sep 2013 Altså nu ved jeg ikke hvor buttet du er.. smiley

    Men der er da kommet en del butikker hvor man kan købe tøj til større piger, og pænt tøj endda (bl.a Zizi).. smiley

    Ellers har H&M da vidst (hvis jeg husker rigtigt) tøj til store piger, og det samme med Ellos.. smiley
    Billigt og pænt tøj.. smiley


  • #2   15. sep 2013 Hvilke størrelser tænker du på?

  • #3   15. sep 2013 Nu ved jeg jo ikke hvor stor du er..

    Men jeg er selv i den lidt større ende.. Men jeg elsker bukser fra H&M, de sidder ret godt og så er de billige smiley

    Når det er lidt mere festligt tøj er jeg faktisk mest til Bilka og så ELSKER jeg Vila smiley


  • #4   15. sep 2013 Hmm, Jeg er nok oppe i noget L-XL.

    Jeg måler 105 rundt om brystet, hvilket er hvorfor jeg ikke kan købe de normale kjoler og tunikaer som andre piger kan. Måler ca. 110 om hoften.

    Jeg har desværre ikke en Bilka tæt på smiley Men måske jeg kan kigge online smiley Og ja Vila har jeg også tøj fra.


  • #5   15. sep 2013 Der er efterhånden kommet en del flere butikker med tøj over størrelse 42, Der er f.eks. kæderne Zizzi, Nanna XL og Solo. Bilka har også en serie Jackie, mener jeg den hedder. H&M har i nogle butikker serien B&B. Dertil er der en række butikker der ikke er medlem af kæderne. Så i dag er mulighederne for at finde tøj i stor størrelse ret gode.

  • #7   15. sep 2013 Nu er det her mest toppe og kjoler og priserne er lidt pebrede men de er gode til altid at have tilbud...

    http://carmakoma.com/


  • #9   15. sep 2013 hvis du kommer over grænsen til tyskland kan jeg kun anbefale dig at kigge en tur ind forbi KIK der køber jeg stort set alt mit tøj inde og jeg bruger en XL (44 ca +/-)

    men de har meget billigt tøj derinde der også sidder godt.. Bukser koster 15-20 euro ca (omkring 150kr) og de har faktisk et okay udvalg i store størrelser helt op til XXXXL så der kan du altså godt finde noget.. smiley og de er med på moden derinde selvom det er "discount"


  • #10   15. sep 2013 Et godt mærke jeans til piger med lidt facon smiley er Marc Lauge, de fåes i flere online butikker.
    Når jeg skal købe kjoler mm., er det også tit Zizzi, jeg går til eller også så er http://www.yoursclothing.co.uk/landing-clothing.aspx tit et godt sted.


  • #11   15. sep 2013 Jeg har ret gode erfaringer med Louise. Nogle af butikkerne kan godt se lidt konet ud udefra, men det skal du ikke lade dig skræmme af - det er fordi de køber ind forskellig. De har bl.a. i str. 44 jeans til 300 kr. og sorte pressefolds bukser til 350 kr.
    Jeg er ikke så gode vender med h&m - der er altid så mange mennesker (Rødovre).
    Ellers hvis du virkelig bare skal have et par jeans der sidder som støbt, skal du kigge efter "Lau rie magic slim" - de er forholdsvis dyre, men de holder alt inde (håndtag og blæver), de er behagelige at have på, og så ser de drøn godt ud smiley



  • #12   15. sep 2013 Kirsten R - hvordan er størrelserne på den side du lige smed et link til? her tænker jeg på jeans? den så nemlig rigtig god ud smiley

  • #13   15. sep 2013 Tak for alle rådene smiley

    Pernille - Jeg vil rigtig gerne derned, men jeg er ikke særlig tit over grænsen desværre.

    Jeg er bare så bange for at købe tøj, for tænk nu hvis man ikke kan passe det -.-'


  • #14   15. sep 2013 anya> så er det jo bare at planlægge en tur engang smiley du behøver jo ikke købe hver uge smiley men kombinere med du evt kan tage en tur ned og handle jeg ved at når du kører ned over sæd grænsen der ligger alle butikker på en gade.. fleggård, calle, købmandsgården, lidt, sky, aldi, edeka og så ligger der også en KIK der smiley

  • #15   15. sep 2013 og hvad så hvis du ikke kan passe det?
    Den der er mest fordømmende er helt sikkert dig selv, og dem af dine venner der er det er ikke værd at samle på... Tit ved folk ikke bedre, men de ved simpelthen ikke hvor sårende en rynket næse kan være... træk på skuldrene og prøv at ryste det af dig, for det er helt sikkert ikke din vægt der afgøre om du er et godt og rart menneske smiley


  • #16   15. sep 2013 Pernille - Jeg har desværre ikke bil eller kørekort, så er afhængig af min eks/bedste ven der, men måske næste måned xD Ellers må jeg finde nogle jeg kan besøge dernede og tage over grænsen med :b

    Anja - Tak for de pæne ord, men det er nu mest fordi jeg bliver ked af det når jeg får tøj hjem jeg ikke kan passe, og jeg er en hat til at få det retuneret og sådan smiley men måske jeg bare skulle stole på størrelsesguiderne smiley


  • #17   15. sep 2013 Anja F, jeg har købt adskillige kjoler og bluser derovre, dem har jeg købt efter deres Size Guide, der angiver cm for de vigtigste steder.

    Når du er inde på den enkelte vare, så står den relevante guide lige over str.

    Alt har passet fint, også selvom jeg har købt et par kjoler, der helst skulle sidde stramt over barmen - det kunne jo være gået grueligt galt, griner....

    Jeans har jeg ikke prøvet endnu, men de bruger de samme str. som i DK, så mon ikke det er til at forsøge sig.

    En gang har jeg returneret en bluse, som jeg ikke brød mig om - pengene var tilbage på kontoen indenfor en uge, så den del fungerer også.

    Anya, har du prøvet Zalando, der er både forsendelse og returnering fragtfri, du returnerer bare i kassen det er blevet sendt til dig i. En forsendelseslabel udprintes fra "din" konto hos dem (det er meget fint beskrevet).

    Jeg tror bare du skal igang, de første gange synes man det er lidt omstændigt og "tør man", senere går det bare derudaf.

    Jeg køber en stor del af mit tøj på nettet, udvalget er bare så meget større her end i butikkerne her i området..... smiley


  • #18   15. sep 2013 Kirsten - Har kigget på Zalando mange gange xD
    - Men ja jeg skal nok bare prøve mig lidt frem :b


  • #19   15. sep 2013 Jeg er selv en lidt større pige og jeg bruger L/XL i bukser.. Jeg elsker de bukser med lynlås bagi - de er simpelthen så behagelige at have på da de også laver en form for opstramning på en smiley Jeg har lige købt nogle i Vero Moda. Jeg fik 3 par bukser for lige knap 600 kr smiley De har også nogle andre med almindelig lynlås og knap hvor der er stretch i.. De er simpelthen så lækre og have på smiley

  • #20   15. sep 2013 Hvor bor du henne?

  • #21   15. sep 2013 Mette - Jeg bor lidt nord for Silkeborg, men er tit lidt nord for Roskilde, da mine forældre bor i Jyllinge smiley

  • #22   15. sep 2013 Anya: Har du mulighed for at tage til Århus? Der bor en kvinde som sælger tøj til både store og små kvinder og hun er billig og meget meget sød smiley

  • #23   15. sep 2013 www.evans.com

    www.asos.com


  • #24   15. sep 2013 Mette - Tjo kunne jeg da godt, har gratis offentlig transport så smiley Er det en butik eller?

    Anne Julie - Tak for links smiley


  • #25   15. sep 2013 Anya:

    Er du på Fjæset?


  • #26   15. sep 2013 Selv tak. Jeg har selv lige haft bestilt fra Asos, og jeg har intet at udsætte på dem.
    Naturligvis for man hvad man betaler for, og de har eddermame også meget grimt tøj. Men alt i alt er Asos et fint sted at handle.


  • #27   15. sep 2013 Mette - Ja det er jeg, er venner med Bente som har de 2 sheltier, og mit navn burde være ret genkendeligt, da jeg hedder Anya med Y xD

    Anne Julie - Haha okay, rart at høre smiley


  • #28   15. sep 2013 PB afsendt herinde smiley

Kommentér på:
Tøjkøb til lidt større piger?

Annonce