{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  advarsel om hunde/avl fra FB
  • #1   15. sep 2013 ja, det er noget svineri smiley

• #2   15. sep 2013 Ja har set den. Men jeg er desvære blevet meget forsigtig med at dele ubekræftede beskyldninger fra FB.
    Måske det er sandt, måske det er et forsøg på at sværte nogen til, man ikke kan lide. Så længe det ikke er bekræftet fra pålidelig kilde, undlader jeg at dele sladder.

• #3   15. sep 2013 Calle> det er også helt okay.. jeg er ikke selv til den type hund men det kan jo være det på på en måde når ud til dem som kunne være interesseret og de så lige har et ekstra øje åben og tjekker op på det inden de vælger en hund derfra..

men jeg har hørt andet i medierne (mener det var EB) omkring denne person som før har solgt syge hunde

• #5   15. sep 2013 Hende som har lavet opslaget skriver i en anden gruppe :

Jeg ved det fordi det er min tæve som min eks beholdte da vi flyttede fra hinanden der er mor til hvalpene. Faderen til hvalpene er en af hendes egne hvalpe fra 2012 der blev testet som bærer inden han blev solgt til et hold venner - jeg har attesterne på begge hundene da aftalen var at min gamle tæve skulle steriliseres, og hvalpen skulle være familiehund. Og ja, det var nok en "hovsa" parring, men min eks nægtede at tage ansvar og få dyrlægen til at give abortsprøjte. Begge hunde har stambog. Jeg løber bestemt ikke med halvvind på nogen måde, jeg har facts på plads, men jeg kan ikke få lov at få oplyst hvad der er sket eller skal ske med hvalpene da min eks ikke reagere på mine henvendelser.

• #6   15. sep 2013 Avler står intet sted. Der er ikke engang vej nr. Man skal have insider viden for at vide hvem på vejen som har hvalpe.Link til artikler?

• #7   15. sep 2013 calle, se ovenover.

• #8   15. sep 2013 der var du hurtigere Maj-Britt, den kunne jeg også huske

• #9   15. sep 2013 Wel, nu bliver der jo udsendt beskyldninger fra TS om, at denne avler før har solgt syge dyr og enda været i avisen om det. Det vil jeg da gerne se et link til.

Ingen tvivl om at hvis dette er sandt så skal folk advares. Men hvis det blot er enten et løst rygte tidligere tæve ejer har hørt, eller et forsøg på hævn over en ex. Så skal det absolut ikke deles, hvordan kan vi vide hvilket som er tilfældet? Alt for mange bliver uskyldigt dømt og forfulgt vis FB.

• #10   15. sep 2013 nu er det noget tid siden jeg tilfældigvis faldt over det med de hvalpe.. en artikel om et ungt par der havde købt en (viste det sig senere) syg hvalp.. jeg prøver at se om jeg kan finde den artikel igen. men som sagt var det bare en jeg faldt over og ikke videre bed mærke i da jeg læser mange artikler

• #11   15. sep 2013 altså mette som har skrevet indlægget har så vidt jeg ved ikke tidliger solgt syge hvalpe, så det kan jeg ikke forestille mig er den samme der er tale om.

og calle, så alvorlige beskyldinger tvivler jeg på at hun ville opdigte selv hvis ikke det var sandt.

• #12   15. sep 2013 Tja. Jeg har set værre grundløse beskyldninger delt. Men som sagt kan det da sagtens være sandt.
    Jeg er dog grundet tidligere dårlige erfaringer færdig med at dele den slags, med mindre jeg ser noget som kan underbygge, at det er uforfalsket sandhed som deles.

Michelle: Jeg tror heler ikke det er samme person der er tale om her som dem i artiklen...Denne? http://go.tv2.dk/2013-09-05-s%C3%B8ren-k%C3%B8bte-syg-hund-p%C3%A5-nettet-%E2%80%93-nu-er-den-d%C3%B8d ....Det er ikke engang samme race........... Netop derfor skal man passe lidt på med at komme med beskyldninger.

• #13   15. sep 2013 Calle, nej det har slet ikke noget med den artikel at gøre.

• #14   15. sep 2013 Nope men det kan jo være en anden artikel TS tænker på smiley Det var blot den eneste af nyere dato jeg kunne finde på EB

• #15   15. sep 2013 ja det er rigtig smiley så må TS lige på banen med den artikel, for jeg er ret sikker på at der ikke findes nogen artikel om dem, da hende der har skrevet advarslen ikke mig bekendt havde et dårligt opdræt, og da ham som skrives om har lavet dette kuld, er det eneste kuld han har lavet.

Kommentér på:
advarsel om hunde/avl fra FB

Annonce