{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
529 visninger | Oprettet:

Verdens DÅRLIGSTE dag!!! {{forumTopicSubject}}

Arhhhh..... jeg er lige starte på gymnasiet idag og jeg er bare så skide sur... for det første er det en lorte klasse jeg er kommet i... fyldt med duller der kender hinanden og så står jeg bare der og kender ikke nogen... smiley Og for det anden så har jeg valgt forkert linje... jeg skulle have valgt matematik, kemi og biologi istedet for matematik, kemi og fysik.... uhhh... og jeg snakkede med dem nede fra kontoret i dag, for at hører om jeg kunne skifte retning... så sagde de at hvis der ikke var nogen der hoppede fra b. klassen (den klasse jeg gerne vil i) så kan jeg først skifte retning til JUL!!!!!!!..
Uhhhh... er bare så sur lige nu.....!! trængte lige til at komme ud med...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens DÅRLIGSTE dag!!!
  • #1   16. aug 2006 Øv hvor er det ærgerligt :o(
    Håber at du lærer nogen at kende i det mindste :o)
    Det er ikke sjovt at blive holdt udenfor.


  • #2   16. aug 2006 nej det er fa**** ikke sjovt at føle sig udenfor... og slet ikke når ens to bedste venner kom til at gå i klasse sammen... godt nok siger alle at jeg bar eskal give det tid, og så kommer det til at gå alligevel... men jeg kan bare mærke at jeg aldrig kommer til at holde de duller ud..... smiley

  • #3   16. aug 2006 Jeg forstår dig godt!
    Ih håber sådan at du får lov til at skifte klasse hurtigst muligt *ss*
    Ellers er det da ikke til at holde ud *ss*


  • #4   16. aug 2006 Ja... lige nu føler jeg bare ikke jeg kan tage nogen rigtig beslutning.... Håber virkelig der er en der hopper af inden 8 dage for ellers går min verden under....

  • #5   16. aug 2006 Hejsa... Puh ha... Kender det alt for godt... Skiftede selv klasse... Og kom over i den fedeste klasse ever... Men det var kun fordi jeg holdte på at jeg VILLE have fransk... Gå derned igen i morgen og sig det er fordi du VIL have Biologi og at det udelukkende er derfor du vil flytte klasse... De må da forstå det din fremtid det handler om.... Ved godt det er nemmere sagt end gjort.. Men hold på det med faget det hjælper bedre end at sige det er fordi du ikke føler dig tilpads i klassen... tror jeg

  • #6   16. aug 2006 Rikke, for pokker - det er da bare rigtig skidt at starte på den måde. Nu havde du jo glædet dig, og så for du sådan en nedtur.

    Er der virkelig ikke noget at gøre - jeg ved godt at de ikke kan trylle - men alternativt, så er det jo dig der går og så er du Sorteper.

    Men som du selv siger, så bliver du nødt til at give det tid, men hvor længe? Hvis du skal gå rundt og være ked af det, så kommer du jo aldrig rigtig i gang, og så bliver det bare endnu hårdere.

    Godt at du har din dejlige hund, den kan du bruge til trøst, når du kæmper dig igennem de første "sure" dage - håber der snart er en løsning for dig.

    Hilsen Gitte


  • #7   16. aug 2006 Maria: Ja jeg tror også det er bedre at sige det med faget, hvilket også rigtig er den største grund for jeg HADER fysik... Jeg har allerede aftalt med ham jeg snakkede med at jeg skal derned og snakke i morgen... men forstår det bare ikke... de siger de ikk evil have over 30 elever i klassen og de er de i den klasse nu... men hvad forskel gør en når der er så mange i forvejen? og det er jo kun indtil jul, ofr så skal klasserne laves om efter hvad man har valgt... ku de ikke bar etage at gøre en stakkels elev glad, i stedet for deres pis (undskyld mit sprog)...

  • #8   16. aug 2006 Gitte: Tak gitte... ja det er godt at jeg har oskar.. det hjælper at træne med ham for så for jeg ledet tankerne væk... han har foresten lært at stå c",)...

    Jeg vil prøve at snakke med ham i morgen, og fortælle ham hvor vigtigt det er at jeg flytter klasse... Jeg kommer jo til at spilde et halvt år på det.. og det er altså rimeligt meget når det kun er 3 år jeg skal gå der... Jeg tror jeg vil prøve at overtale ham til at gøre en undtagelse bare denne ene gang, og så love at være en god elev...


Kommentér på:
Verdens DÅRLIGSTE dag!!!

Annonce