{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
779 visninger | Oprettet:

Hvor går grænsen? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen hg'er
Jeg havde en diskussion med min bedre halvdel den anden dag, om hvad der er utroskab.
Jeg mener at det fastsættes af kæresten. Hvis jeg fx syntes det er helt okay at kysse med andre mens min kæreste bare mener det er et no go, ville jeg aldrig kysse med andre, uanset hvad jeg selv syntes.
Et kys er også meget håndgribeligt, men hvad så når det kommer til flirten?
Hvis du havde en god ven eller veninde som du småflirtede med uden at det havde nogen betydning for dig overhovedet, men din kæreste følte at det var for meget og blev såret, hvad ville du så gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor går grænsen?
  • #1   9. okt 2013 Hvis jeg viste mine handlinger gjorde min samlever og den jeg elsker ked af, ja så vil jeg stoppe det med det samme da jeg selvfølgelig ikke vil gøre den jeg elsker ked af

  • #2   9. okt 2013 Det er jo fuldstændig underordnet hvad alle andre synes er no go i et forhold, hvis begge parter er indforstået med at det er ok.
    Vi har vel nogle uskrevne regler om hvad vi alle synes er utroskab, men i bund og grund er det noget man skal snakke om i sit forhold, hvad man synes er okay og hvad man ikke synes er okay.
    Det er klart at hvis min kæreste kom til mig og ikke brød sig om at han syntes jeg flirtede, så ville jeg respektere det og forsøge at efterkomme det. Ligeså vel som jeg ville forvente det samme den anden vej.


  • #3   9. okt 2013 Jeg er fasktisk enig med Camilla her. Med en lille tilføjelse:
    Jeg ville da blive lidt ked af det, hvis min kæreste ikke stolede nok på mig (hvis jeg f.eks. dansede med, krammede eller kyssede en anden mand på kinden) til at han kunne se, at det bare er ford,i jeg har det sjovt til en fest. Det er jo et tillidsspørgsmål - både selvtillid (angsten for at blive svigtet) og tillid til den anden (han/hun er til at stole på).
    Jeg fiser da meget rundt og flirter/har det sjovt med vores fælles mandlige venner til fester, og nogle har da kommenteret til Brian, om han finder sig i det. Han griner bare og siger "Ja, for jeg ved hvor jeg har hende, og hun laver jo ikke noget, hun ikke må" smiley - Og det samme gælder omvendt smiley

    Det kan selvfølgelig give problemer, hvis den ene part er meget jaloux anlagt og den anden ikke. Men igen - Det er et spørgsmål om tillid smiley


  • #4   9. okt 2013 Hvor grænsen går er jo individuelt fra forhold til forhold, men jeg er også helt enig med Camilla og Miemiv. Det handler om tillid smiley

  • #5   9. okt 2013 For mig går grænsen ved kys på munden – og sex selvfølgelig... Jeg lever sammen med en mand der ikke aner hvad jalousi er, hvilket kan være ret frustrerende når man selv er ret jaloux anlagt. Vi løser det på samme måde som alle andre udfordringer i vores forhold – nemlig at snakke sammen. Jeg tror ikke det vigtige er hvor grænsen går for dig, men for din kæreste... Min kæreste bryder sig f.eks. ikke om at jeg snakker om vores sexliv med veninderne, og jeg bryder mig til gengæld ikke om at han snakker problemer i forholdet med andre før han har snakket med mig om det.
    Sådan er man jo bare forskellige, og et forhold er jo et spørgsmål om kompromis og hensyntagen...


  • #6   9. okt 2013 Grænsen er nået når nogen bliver såret. Og det er jo meget individuelt.
    Hjemme hos os er grænsen ved flirten.


  • #8   9. okt 2013 Jeg ville få et føl på tværs hvis min kæreste flirter med andre...men det er så også grundet nogle tidligere knap så heldige moves fra hans side....
    Han må gerne syntes de ser godt ud, og fortælle mig det, jeg ser da også mænd jeg syntes ser godt ud.
    Men ingen flirteri, det kan man gøre hvis man er single.
    Nu har jeg et job hvor jeg godt kan ha en del unge mænd reddende ud forbi mig, og blir ofte spurgt om et kys, om jeg vil med op på værelset, eller om jeg vil giftes med dem smiley
    Det er da skægt, men afviser altid høfligt, ku aldrig finde på at flirte tilbage.. Det er kun overfor manden min smiley


  • #9   9. okt 2013 Hvad han gør når han er på job eller sammen med vennerne aner jeg jo ikke, og jeg spørger aldrig. Er der noget kommer han selv og siger det.
    Fx har et par af de unge piger på hans job sagt at de syntes han ser godt ud, eller hans frisure ser godt ud osv.. Selvom jeg måske blir lidt jaloux (igen pga af en tidligere episode), så er jeg glad for han siger det også selvom det ik er noget særligt.

    Og så er jeg da glad for at jegh ar en mand som andre piger sys er lækker smiley


Kommentér på:
Hvor går grænsen?

Annonce