{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Hjælp læge spørgsmål {{forumTopicSubject}}

hej , min mor har lige ringet helt i panik, hun har været syg længe med diarre og tabt sig 10 kg ( og hun var tynd i forvejen) , nu er hun bange for hun har noget kræft i maven ... prøvede tale hende til ro, men hun er self. rigtig bange da alle i vores familie stort set er døde af kræft. Hun har snakket med hendes læge som først har tid om 14 dage , og derudover ikke rigtig virker til at tage hende seriøst. hvad kan jeg give hende af gode råd, hun taber sig ho flere kg om ugen og det er ikke en holdbar situation jo. kan hun evt. kontakte en anden læge og hvad siger man lige?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp læge spørgsmål
  • #1   9. okt 2013 Har din læge ikke åben konsulation? For så kan hun jo smutte op der.
    Ellers synes jeg I skal ringe igen og INSISTERE på en tid hurtigt smiley

Uanset om det er kræft eller noget mindre alvorligt, så går det ikke at tabe sig så meget på så kort tid.

Håber hun bliver okay og det ikke er noget slemt.

• #2   9. okt 2013 jeg har en rigtig sød læge og det vil være et oplagt valg, men jeg bor desværre i den anden ende af landet ... det virker ikke til det på nogen måde er muligt få en tid før.... tror også det er derfor hun går lidt i panik

• #3   9. okt 2013 Hun skal ringe til lægen igen og kræve en akut tid.. Ellers ring til sygehuset.

• #4   9. okt 2013 det med at ringe til lægen , det går ikke, hun har prøvet og der er intet at gøre åbenbart ... må man godt ringe direkte til sygehuset?

• #6   9. okt 2013 okay det siger jeg til hende ... tak smiley

• #7   9. okt 2013 Har du forsøgt at ringe til din mors læge?

• #8   9. okt 2013 Jeg havde først ringet til hendes læge og forklaret alvorligheden i det, samt jeres baggrund for at det er noget der skal gøres noget ved NU, hvis ikke lægen kan trylle en akuttid frem alligevel, så på skadestuen. Desværre er det nogen gange nødvendigt at hamre i bordet før der sker noget.
    14 dage kan være al for lang tid hvis det viser sig at være alvorligt.
    håber på det bedste!

• #10   9. okt 2013 hun snakkede med de igen , og dem på sygehuset og de er blevet enige om at hun skal ringe kl 8 i morgen tidlig til lægen , så kan de snakke over telefonen.

• #13   9. okt 2013 Den med akut indlæggelse kan jo gøres ved vagtlægen, eller skadestuen hvis de vurderer at der er grundlag for det, jeg synes bestemt ikke det lyder som noget der skal syltes.
    Jeg er måske også farvet af at have mistet min egen far alt for tidligt, fordi fjolset ikke kom til læge i tide, set i bakspejlet kunne han måske have været den dejligst morfar idag hvis han ikke havde været så lang tid om at indse, at han var alvorlig syg. Så jeg er nok også på barrikaderne når jeg hører om sådan noget som du fortæller her.
    det kan være 117 andre ting, og det tror jeg da også det er, en heftig maveinfektion, bakterieinfektion, tarmbetændelse eller noget helt andet, det kan man altså også tabe sig voldsomt af, men der skal også være noget at stå imod med og 10 kg for en i forvejen spinkel kvinde lyder af meget.
    Så gør hvad du kan fra der hvor du er, hvis det ikke er muligt at tage afsted til hende.

• #15   9. okt 2013 hun er ikke henvist, det var en tid ved lægen hun kunne få der, men nu snakker hun med ham i morgen , og så må hun se om de ikke kan gøre noget , måske nogle undersøgelser eller noget ... de har tjekket hende for nogle bakterier men der var ikke noget... men der må jo være et eller andet galt... men tænker det måske også kan komme af stress?

• #16   9. okt 2013 har lige snakket med hende, lægen kom ... så det var godt o nu bliver hun indlagt ...så håber jeg de finder ud af hvad det er

• #17   9. okt 2013 SUPER smiley
    Godt du pressede på, og fantastisk at lægen kom.
    Håber det bedste for hende!

• #18   9. okt 2013 Godt lægen opfattede alvoren og kom.
    Rigtig god bedring til din mor smiley

• #19   9. okt 2013 Rigtig god bedring med din mor

Kommentér på:
Hjælp læge spørgsmål

Annonce