{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Veterinærsygeplejerske {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

tænker om der er nogen herinde der er udannet eller elev, da jeg gerne vil ind på denne uddannelse og virkerlig godt kunne tænke mig nogle fif til en ansøgning ..

hvad lægger de vægt på og hvor skrev i jeres siden i kom ind ?
Evt nogen der har den som dokument og kunne sende den på email for at give mig en ide om hvordan jeg skriver en bedst muligt ?

HJÆLP !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Veterinærsygeplejerske
  • #1   9. okt 2013 De lægger meget vægt på erfaring, ved jeg. Men det er utrolig svært at finde praktikpladser.. smiley

• #2   9. okt 2013 Erfaring er næsten altid det altoverskyggende vigtigste, hvorfor jeg opgav at finde plads i sin tid..

Prøv at få en aftale om et praktikophold eller noget frivilligt arbejde i første omgang - så bliver det lettere at få en elevplads bagefter.

• #3   9. okt 2013 Jeg er snart uddannet smiley Jeg går til min afsluttende eksamen i morgen på skolen, også skal jeg hjem i restpraktik smiley

lad være med at skrive du er ih og åh så glad for dyr smiley for selvfølgelig er du det smiley ellers ville du ikke søge praktikplads smiley
    læg vægt på dine personlige kompetencer i forbindelse med jobbet. Og nej det er ikke at du har haft hund siden du var 2 smiley
    Og erfaring er virkelig god at have.

• #5   9. okt 2013 Så i siger at finde et frivillig arbejde hos dyreinternat/klinik eller andet i en års tid vil være den bedste måde ?

Maiken T - du siger at hvis jeg venter til jeg er 25 gør det intet.. ? Er jo kun 22 og regnede heller ikke med at finde en praktikplads i morgen (:

Til alle andre, tak for jeres indlæg ind til videre. Kommer i tanke om andet så skriv endelig herinde os til nye der læser dette opslag. Alt hjælp tages i mod med kys hånd (:

Kommentér på:
Veterinærsygeplejerske

Annonce