Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  veterinærsygeplejerske
  • #2   29. aug 2014 det var også sådan jeg have forstået det, skulle bare være sikker smiley

men står og har lejlighed med kæresten her på sjælland, og han skal færdigøre sin uddannelse her. Så har ikke lige pengene til at bo der over, og tænker det er lidt besværligt at køre frem og tilbage + dyrt hver dag ca. de næste 3 år... men det må jeg så bare finde en løsning på.

1.000 tak for svaret smiley

• #4   29. aug 2014 Nu kender jeg ikke lige til uddannelsen men går ud fra uddannelsen er bygget op af skoleforløb og praktik i separate forløb...tit er der et skolehjem tilknyttet, man sikkert kan få plads på, når man kommer langvejsfra smiley

• #5   29. aug 2014 Kat var hurtigst smiley

• #6   29. aug 2014 Ja, tænker jeg nok skal få styr på det! smiley Og jeg har ret gode kontakter til en dyrlæge, så regner med at kunne få praktik plads der.

Jeg har skam læst om skoleforløb, og selve uddannelsen. Har overvejet den her i 1 år, så der er tænkt længe over det, og undersøgt nøje. kunne bare se på ug.dk at der kun er skole en i Kolding, men hver gang jeg siger det til folk, siger de altid de mener, at man kan tage uddannelsen på sjælland, men tror de forveksler det med dyrepasser skolen i roskilde. Men det gjord at jeg lige ville sikre mig smiley

Jeg har arbejdet i 5-6 år, samtidig med jeg har taget en gymnasial uddannelse med et pænt gennemsnit, (og en finansøkonom uddannelse). Når jeg søger ind vil jeg være omkring de 22 år. Samtidig har jeg en del erfaring med dyr, da mit hjem har fungeret som hjem for vildefugle der er kommet til skade som skulle fodres og plejes, samt kaniner og katte der er blevet efterladt i papkasser osv. og hunde vi har fået efter de har været under dårlige fårhold.

Men det er noget jeg virkelig gerne vil! så jeg tager ikke bare et nej for gode hvis det er! smiley

Nogen skal jo ind, og mund ikke en af dem kunne være mig? smiley

men nu må vi se, mange tak, fordi i gad tage jer tid til mit spørgsmål smiley

• #7   29. aug 2014 og har kikket på skolehjem, men det koster stadig omkring 3.000 som er dem der også skal gå til huslejen der hjemme, og samt. er der forsikringer, medielicens osv der skal betales der hjemme, og så langt strækker end SU. desværre ikke.

Men tager måske lige 1 år og arbejder, så jeg kan spare en masse penge op til det måske. En ting er sikkert, hvis der er et problem, vil jeg finde en løsning, og hvis jeg får afslag vil jeg prøve igen! smiley

• #8   30. aug 2014 Bare lad være med at blive skuffet hvis du får afslag, jeg var ude med rigtig mange ansøgninger før jeg fik en elevplads.
    Men ja kun skole i kolding, hvor der er skolehjem, med meget få eneværelser ;-), skolen ligger ca. 10 km fra skolehjemmet. Normalt betaler praktiskstedet, opholdet og du får kørepenge. Kender mange med mand, hus og børn der har gennemført uddannelsen, så det er ikke umuligt smiley

P.s du får elevløn ikke su.

• #9   30. aug 2014 Husk der er elevløn selvom du er på skole. Dog er startlønen vidst 10.000,- før skat, så vidt jeg husker.

• #10   30. aug 2014 Jeg tror bare at jeg har svært med at blive skuffet lige nu, da jeg intet forventer. (Self. en lille smule, men ikke noget der vil slå mig om kuld". Og jeg har på intet tidpunkt forventet, at det ville ske ved første ansøgning. smiley

Men jeg er dybt indstillet på at gøre mit bedste forsøg, og at jeg ikke ville give op ved første afslag, om der så skal gå 3-5 år før det lykkes, må det være sådan! smiley

I må endelig ikke forveksle min optimisme og min viljestyrke med naivitet smiley (IKKE fordi jeg siger i gør!!!) Jeg ved det bliver svært, og jeg ved det bliver hårdt, men det er jeg også fast indstillet på smiley

Og hvis folk med mand og børn kan klare afstanden, så kan jeg vel også smiley

Igen mange, mange, mange tak alle sammen smiley

• #11   30. aug 2014 når ja, elevløn! self. når man er på praktik osv! det vidste jeg egentlig godt. Er lige startet på en kort uddannelse, som jeg lige tager inden, så jeg kan arbejde mens jeg søger praktik plads osv. men kommer vidst til at blande dem lidt sammen :S

• #12   30. aug 2014 Har selv gået med tanken rigtig mange gange. smiley men ville ikke kunne gå fra min 21.000,- før skat til 10.000,- smiley

• #13   30. aug 2014 Og fantastisk at høre der er en mulighed for at praktikstedet muligvis betaler transport osv. tak for den skønne info smiley

• #14   30. aug 2014 Velbekomme og held og lykke med søgningen smiley

• #15   30. aug 2014 haha, kan jeg godt forstå smiley lige nu lever jeg på SU, og når jeg starter på arbejdet som uddannet finansøkonom, kan jeg tjener ca. 15.000-20.000, jeg kunne også tage nogle få fag, og så blive ejendoms mægler og tjene over de 34.000, men det andet er noget jeg virkelig gerne vil, de næste mange år, det ved jeg ikke om jeg ville kunne sige om det andet, plus det ikke er de bedste arbejdstider, hvis man en dag skal have en familie smiley hehe

Men der er mange år at beslut sig i! så du har masser af tid til at tænke i smiley

• #16   30. aug 2014 Tak Jannie! smiley

• #17   30. aug 2014 Din elevplads betaler dit ophold på skolehjemmet! Så det behøver du ikke tænke på smiley
    Men som de andre siger pladserne hænger ikke på træerne smiley
    Jeg havde arbejdet 6 år på en dyreklinik og havde svært ved at finde en, var dog heldig og i dag har jeg været udlært siden 23 maj smiley

• #19   30. aug 2014 og her er der masser af vilje smiley

Kommentér på:
veterinærsygeplejerske

Annonce