veterinærsygeplejerske veterinærsygeplejerske
Hej der ude
jeg vil gerne læse til veterinærsygeplejerske, men det virker som om man ikke kan tage uddannelsen på sjælland, kan det være rigtigt?
på forhånd, mange tak!
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 17
men står og har lejlighed med kæresten her på sjælland, og han skal færdigøre sin uddannelse her. Så har ikke lige pengene til at bo der over, og tænker det er lidt besværligt at køre frem og tilbage + dyrt hver dag ca. de næste 3 år... men det må jeg så bare finde en løsning på.
1.000 tak for svaret
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.468
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.468
sep 2013
Jeg har skam læst om skoleforløb, og selve uddannelsen. Har overvejet den her i 1 år, så der er tænkt længe over det, og undersøgt nøje. kunne bare se på ug.dk at der kun er skole en i Kolding, men hver gang jeg siger det til folk, siger de altid de mener, at man kan tage uddannelsen på sjælland, men tror de forveksler det med dyrepasser skolen i roskilde. Men det gjord at jeg lige ville sikre mig
Jeg har arbejdet i 5-6 år, samtidig med jeg har taget en gymnasial uddannelse med et pænt gennemsnit, (og en finansøkonom uddannelse). Når jeg søger ind vil jeg være omkring de 22 år. Samtidig har jeg en del erfaring med dyr, da mit hjem har fungeret som hjem for vildefugle der er kommet til skade som skulle fodres og plejes, samt kaniner og katte der er blevet efterladt i papkasser osv. og hunde vi har fået efter de har været under dårlige fårhold.
Men det er noget jeg virkelig gerne vil! så jeg tager ikke bare et nej for gode hvis det er!
Nogen skal jo ind, og mund ikke en af dem kunne være mig?
men nu må vi se, mange tak, fordi i gad tage jer tid til mit spørgsmål
sep 2013
Men tager måske lige 1 år og arbejder, så jeg kan spare en masse penge op til det måske. En ting er sikkert, hvis der er et problem, vil jeg finde en løsning, og hvis jeg får afslag vil jeg prøve igen!
dec 2004
Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 123 Svar: 1.293
Men ja kun skole i kolding, hvor der er skolehjem, med meget få eneværelser ;-), skolen ligger ca. 10 km fra skolehjemmet. Normalt betaler praktiskstedet, opholdet og du får kørepenge. Kender mange med mand, hus og børn der har gennemført uddannelsen, så det er ikke umuligt
P.s du får elevløn ikke su.
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.050
sep 2013
Men jeg er dybt indstillet på at gøre mit bedste forsøg, og at jeg ikke ville give op ved første afslag, om der så skal gå 3-5 år før det lykkes, må det være sådan!
I må endelig ikke forveksle min optimisme og min viljestyrke med naivitet
Og hvis folk med mand og børn kan klare afstanden, så kan jeg vel også
Igen mange, mange, mange tak alle sammen
sep 2013
okt 2008
Følger: 44 Følgere: 30 Hunde: 6 Emner: 91 Svar: 1.050
sep 2013
dec 2004
Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 123 Svar: 1.293
sep 2013
Men der er mange år at beslut sig i! så du har masser af tid til at tænke i
sep 2013
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 23 Svar: 268
Men som de andre siger pladserne hænger ikke på træerne
Jeg havde arbejdet 6 år på en dyreklinik og havde svært ved at finde en, var dog heldig og i dag har jeg været udlært siden 23 maj
sep 2013
veterinærsygeplejerske