{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Alt-mulig-tråden (hygge) {{forumTopicSubject}}

Det her en en tråd om alt mulig - en hyggetråd smiley
Det er min sidste dag i ferien og synes godt nok, at den er sløv. Vejret uden for er kedeligt og jeg har ikke lige frem en hund, der er glad for regnvejr. Jeg mangler noget sjovt at lave, for ellers bliver det en dag foran computer og fjernsyn, og det har jeg ikke lyst til. Så kære HG, har I nogle ideer til, hvad jeg kan lave af hyggelige/sjove ting i dag?

Nu er det jo en alt mulig tråd så nu der kommer der et helt andet emne: Bertas løbetid - den må altså godt snart komme. Nu har tegnene været der i lang tid, så hun kunne sørme godt komme i løb. Men ved jo ikke hvornår. Det er kun 2. gang, hun skal i løbetid, så det kan jo være uregelmæssigt. Vi skal passe en sød hanmoppeloppe d. 29. november - 2. december, så det skal gerne være snart!
Så send lige lidt løbetidsstøv denne vej, tak smiley

Nå, hvis I har andet at skrive om, byder I bare ind smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt-mulig-tråden (hygge)
  • #2   21. okt 2013 Kunne godt træne lidt med hende. Ikke en dum ide smiley Har desværre ikke et regnslag men måske det klarer op, lidt småregn kan hun godt tåle smiley

    Sov godt, når du kommer så langt.


  • #3   21. okt 2013 Det siler ned her, cairnerne er gået i regnvejrs hi, Morgan er også i Off mode, og jeg afventer en opringning fra værkstedet, om at min bil er repareret og klar til afhentning - gruer for regningen! smiley satser på den bliver færdig snart, og at det klarer op

  • #4   21. okt 2013 her er vi også gået i stå... vejret er ikke ligefrem gåturs-indbydende...

    men regner da med at det klare lidt op, så vi kan komme ud og gå en god tur smiley Vovse er ikke helt tilfreds med efterår smiley


  • #5   21. okt 2013 Har været på arbejde. Var i skoven i morges, og der var vejret bare SÅ lækkert, solstrålerne stod lige ned igennem træerne smiley Men det har da godt nok ændret sig nu! smiley

  • #6   21. okt 2013 Jeg fejre 13 dages fødselsdag for hvalpene idag smiley
    Eller jeg nyder dem bare smiley igen igen igen igen idag. ...


    profilbillede
  • #7   21. okt 2013 Kan det trøste lidt jeg jeg sidder i skolen lige nu?? smiley Har fri kl 15, men den sidste 1,5 time bliver laaaang, da vi har teknikfag og bare skal skrive rapport ... Har ydermere kun sovet 3 timer i nat og når uret ringer kl 05:15 så bliver det bare en lang dag..

    Heldigvis har jeg så til gengæld fri kl 10.05 i morgen.. Og så skal jeg på AAU resten af ugen, så måske overlever jeg :o)


  • #9   21. okt 2013 Jeg har taget en time på motionscyklen. Alt for længe siden!


  • #10   21. okt 2013 Jeg render og er igang med vasketøj, samt rengøring..
    Når det er overstået, skal der pakkes.. For resten af ugen står på STOR hyggetid med veninden, gudsønnen og min niece i Lalandia smiley

    Ser såååååå meget frem til at koble helt af, og være langt fra hverdagens problemer smiley


  • #11   21. okt 2013 Jeg er stadig syg, så jeg sidder bare under dynen i sofaen, og hoster og sprutter smiley

    Sidder og prøver at finde ud af, hvad pokker vi skal have til aftensmad, tror desværre jeg er nød til at skulle op og handle.


  • #12   21. okt 2013 Jeg vågnede med ondt i halsen, snot og noget der ligner begyndelsen på en bihulebetændelse.
    Hunden skulle egentlig ringtrænes lidt og ud at få, men det regner og pt trækker hun torsk i land på mine ben smiley


  • #13   21. okt 2013 Nu fik jeg da lavet lidt: Fik handlet ind, luftet bassen og fordi der lige var tørvejr passede det heldigvis damen + hun fik krudtet af på græsplanen i gården, jeg fik ordnet vasketøj og har fået ryddet op i det meget rodede skab. Sådan! smiley

    Det lyder til at den står på lidt af hvert hos jer andre. Altid godt at få lidt inspiration til hvad man kan lave. God bedring til jer der er syge!


Kommentér på:
Alt-mulig-tråden (hygge)

Annonce