{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Alicia
Alicia
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 35

En hund der er løs? - Hvad skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Idag da jeg var ude og gå med min hund, så jeg en sort han-labrador stå på det fortov hvor jeg gik. Jeg kiggede rundt for at se efter en ejer, men der var ingen.
Jeg prøvede at kalde den til mig, men den var utrolig sky. Til gengæld var den rigtig glad for min hund og blev ved med at komme hen og ville snuse. Min hund begyndte at knurrer af den, og selvom den holdte afstand, når min hund knurrede, så blev den ved med at følge efter os. (Hunden har halsbånd på, men den er så bange at jeg ikke kan se om den har hundetegn på).

Pludselig løber den ind i en slags hæk, og jeg tænkte at den nok var på vej hjem, så jeg gik videre. Jeg kiggede tilbage, og så at den nu var ovre på den anden side af vejen. Jeg gik tilbage til den, fordi jeg ikke bare kan lade den være. Hunden ser så nogle andre hunde ovre på den anden side, og løber direkte over til dem og står midt ude på vejen. Flere biler bliver nødt til at stoppe, men da hunden er væk, kører de videre. Jeg ringer til min mor, som så ringer til politiet, men de ville ikke gøre noget ved det.

Så mit spørgsmål er: Hvad kan man gøre? Hunden er meget sky og bange og løber ud på vejen som det passer den. Når jeg selv har hund, så har jeg meget svært ved bare at ignorere noget som dette. Jeg ville selv blive utrolig ked af det hvis min hund var løs og ingen gjorde noget ved det. Så hvad kan man gøre?

Det skal lige siges, at da vi gik hjem, mødte vi en mand med en hund som også har oplevet at hunden har løbet ude på vejen op til flere gange.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En hund der er løs? - Hvad skal jeg gøre?
Kommentér på:
En hund der er løs? - Hvad skal jeg gøre?

Annonce