{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Når alt ender godt {{forumTopicSubject}}

Som nogen af jer ved, så flyttede vi i stort hus i september måned.
Det er lejet af familie, og aftalen var at vi skulle kunne blive boende i 2 et halvt - til 5 år. og måske købe huset.
Og HVIS vi skulle flytte ud, ville vi have 3-6 måneders varsel alt efter hvad er lige passede os.
vi har ingen lejekontrakt..

Nu har vi så boet her 3 måneder, og sidste fredag, fik vi så et opkald om aftenen, med, at nu havde de solgt huset, og vi skulle være ude d.1.1/14..

HOLD NU KÆFT en presset weekend vi har haft. Hvad skulle vi nu gøre?!?!?!?

Men i dag, har vi været oppe og underskrive lejekontrakt på et nyt hus smiley Heldet tilsmilte os vidst.
Det nye er tættere på familie/venner. 100kvm større, dvs vi ender på 260 kvm. Fulstændigt nyrenoveret og SINDSYGT køkken! plads til vores firma/erhverv i kælderen med egen indgang, ubegrænset leje, plads til husdyr, + vi fik nedslag i husleje osv osv..

Vi GLÆDER os til at flytte ind i januar smiley
Vil ikke noget bestemt med denne tråd, andet end at dele vores glæde smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når alt ender godt
Kommentér på:
Når alt ender godt

Annonce