Min hund bider i ledninger og dørkarme? {{forumTopicSubject}}
Min 8 måneder gamle hun-puddel er begyndt at bide i dørkarmene, når hun er alene hjemme. Det har aldrig været et problem før men hun er begyndt på det her inde for den sidste måneds tid.
Udover dørkarmene har hun så sent som i dag bidt hele vores fjernsynsforbindelse over. Hun startede på den i går, men vi løftede den op på bordet for at hun ikke skulle få fat i den, en har nu fået bidt den helt over.
Jeg ved simpelthen ikke længere hvad jeg skal gøre. Hun får en lang(20 minutter, uden snor) og en masse korte(varig:10 minutter) ture hver dag, så det burde ikke være det der var problemet.
Håber i kan hjælpe mig!!!
dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Vi har prøvet før at give hende nogle af de der ben, men hun røre det slet ikke så længe vi ikke er hjemme, når vi så kommer hjem så går hun så til værks med benet
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.164
Lyder til hun får nok motion, men tror du skal lave noget mental aktivering også, da det trætter mere end motionen gør
Prøv at Google eller søge i forum på mental aktivering, så kommer der en masse gode øvelser og lege op.
Lav noget spor arbejde, træning og snuseøvelser og se om det hjælper.
Hvor længe er hun alene om dagen?
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.221
Mine hunde er vilde med marvben med frosset leverpostej, det er et hit der holder op til flere timer
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.312
Den har i meget meget meget høj grad brug for at få stimuleret sin hjerne for at blive træt.
dec 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Tak Maria D
Og du har fuldstændig ret SANNE M hun er en meget klog og selvtænkende tøs, men tak for alle de gode råd!
Kom endelig med flere gode råd, hvis der nu er nogen der har lige dén ting der måske kunne virke på hende
Min hund bider i ledninger og dørkarme?