{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
745 visninger | Oprettet:

Maria Amsinck K
Maria Amsinck K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Min hund bider i ledninger og dørkarme? {{forumTopicSubject}}

Min 8 måneder gamle hun-puddel er begyndt at bide i dørkarmene, når hun er alene hjemme. Det har aldrig været et problem før men hun er begyndt på det her inde for den sidste måneds tid.
Udover dørkarmene har hun så sent som i dag bidt hele vores fjernsynsforbindelse over. Hun startede på den i går, men vi løftede den op på bordet for at hun ikke skulle få fat i den, en har nu fået bidt den helt over.

Jeg ved simpelthen ikke længere hvad jeg skal gøre. Hun får en lang(20 minutter, uden snor) og en masse korte(varig:10 minutter) ture hver dag, så det burde ikke være det der var problemet.

Håber i kan hjælpe mig!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund bider i ledninger og dørkarme?
  • #3   19. dec 2013 Hun har ellers 2 afrevet bukseben og en bamse der kan sige lyde.

Vi har prøvet før at give hende nogle af de der ben, men hun røre det slet ikke så længe vi ikke er hjemme, når vi så kommer hjem så går hun så til værks med benet smiley

• #4   19. dec 2013 Hun er sikkert teenager og derfor det først er startet nu.

Lyder til hun får nok motion, men tror du skal lave noget mental aktivering også, da det trætter mere end motionen gør smiley

Prøv at Google eller søge i forum på mental aktivering, så kommer der en masse gode øvelser og lege op.

Lav noget spor arbejde, træning og snuseøvelser og se om det hjælper.

Hvor længe er hun alene om dagen?

• #6   19. dec 2013 Stimulerer du hende inden I tager hjemmefra? Som T-Hansen.... nævner skal der hjernearbejde til, ellers kan du give hende morgenmaden ved at sprede det i haven eller på et grønt areal. Husk ikke at efterlade hende opstemt, vent lige en god halv time fra I er kommet hjem til I går fra hende..

Mine hunde er vilde med marvben med frosset leverpostej, det er et hit der holder op til flere timer smiley

• #7   20. dec 2013 Jeg vil tro at det er lømmelalder. Det kombineret med at du har én af de mest intelligente racer der findes.

Den har i meget meget meget høj grad brug for at få stimuleret sin hjerne for at blive træt.

• #8   20. dec 2013 Tror den med marvbenet med leverposteg lyder som et forsøg værd! smiley
    Tak Maria D

Og du har fuldstændig ret SANNE M hun er en meget klog og selvtænkende tøs, men tak for alle de gode råd!

Kom endelig med flere gode råd, hvis der nu er nogen der har lige dén ting der måske kunne virke på hende smiley

Kommentér på:
Min hund bider i ledninger og dørkarme?

Annonce