{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Julen er bare ikke god i år {{forumTopicSubject}}

Ja der er mega dårlig stemning på hjemmefronten, skal holde jul alene hvor kun min mor er.. Og vi plejer altid at være 26 mennesker samlet.. Der er ikke råd til gaver.. Dog har jeg fundet to billige gaver på ebay a 60 kr samlet..

Kæresten og mig er ved at gå fra hinanden og det hele er noget møg..sådan er det hver jul efterhånden.

Men håber i alle sammen får en bedre jul end mig smiley ..

Hvordan kommer man i julestemning for den er godt nok væk. Hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julen er bare ikke god i år
  • #1   23. dec 2013 Ved det ikk, min julestemning er osse væk.

Sagde farvel til min hund gennem 11 år igår

• #2   23. dec 2013 Puha den er hård.. Det er altjd så trist at sige farvel til sin bedste ven smiley ..

• #3   23. dec 2013 Jeg har svært ved at overskue, at vi skal holde jul lige om lidt. Jeg sover så dårligt, og er konstant træt med træt på. Og at kroppen så værker, gør det ikke bedre, men pt. har vi pakket juletræet ud, og håber så at julehumøret lige så stille indfinder sig.

• #5   23. dec 2013 Min julestemning har mere eller mindre været væk siden d. 1. december på grund af noget knas på hjemmefronten, så mentalt er jeg slet, slet ikke klar til, det er d. 24. i morgen.

Men mon ikke det alt sammen går alligevel - jeg er sikker på, jeg får en hyggelig aften i morgen under alle omstændigheder smiley

• #6   23. dec 2013 Her er stemningen også på nulpunktet. Er i krise omkring mit forhold og Sally er skidebange fordi de fyrer af :(......men jul bliver det jo alligevel.....

• #7   23. dec 2013 Jeg elsker jul, og nyder at der er endnu en jul til mig, det turde jeg ikke tro på sidste år midt i kemo og stråler;) jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul og prøv at finde det positive ved julen;)

• #8   23. dec 2013 Tak Bodil, du fik det lige lidt i perspektiv. Jeg skammer mig helt smiley

• #9   23. dec 2013 Nå nå det er der nu da i gen grund til, måske får man det bare lidt bedre hvis man tænker positivt

• #10   23. dec 2013 Her gjorde kæresten det forbi for en uge siden, så der er heller ikke så meget julehumør smiley

Juleferien bliver brugt på at pakke, så vi er klar til at flytte når der, forhåbentlig snart, dukker en lejlighed op.

• #11   23. dec 2013 @ Bodil hvor kan jeg forstå du er glad, og hvor du, og alle andre fortjener en god jul ....

Men for søren hvor synes jeg mange er pressede og trætte i år...

Her er december præget af mega stress, og sygdom både i huset, i familien og i vennekredsen ... skal og så holde juleaften her, samt 1. juledag for hhv. 10 og 12 personer så synes bare de sidste dage er gået med mad planlægning og indkøb... nu i gang med maden.... og i guder hvor er det dyrt ... men vi er ligesom de eneste der kan samle de ældre, syge og de der er alene i familien, så det må være her det hele holdes ....

På en eller anden måde er julen med tiden blevet en udfordring fremfor en glæde for mig ... ville egentlig bare trækket stikket, sove, hvile, læse og gå tur med tøserne ...

Men hvor jeg ønsker jeg alle at der falder en julefred og en form for glæde i løbet af de næste dage ...

• #12   23. dec 2013 Håber at julestemningen kommer til jer, trods alt.

Jeg er alene juleaften, men det er fordi at jeg lige har fået fjernet mandler, så er ingenting værd og kan ikke spise noget.
    Men alligevel skal det nok blive en skøn aften, bare Mickey, jeg og tv'et smiley

• #13   23. dec 2013 Det er altid julen der er mest depressiv.. Hvertfald for min side af.. Jeg er bare ikke god til det der ræs.. Og så slet ikke at det egentlig bare er gaveræs uden lige. Det er noget fjollet noget men ok man gør folk glade ..

Men jeg ønsker jer alle en god jul selvom vi er i samme båd nogle af os

• #14   23. dec 2013 åh ha, jeg har fået mit julehumør frem, efter et langt forløb med sygdom og lægebesøg på lægebesøg så er jeg efter en operation endelig rask og kan alt det jeg er glad for.
    gaverne ordnede jeg i løbet af oktober og november, for gad ikke det gaveræs og mangel på penge i december som jeg altid syntes at have:) så jeg holder humøret oppe smiley

• #16   23. dec 2013 Her er der også altid drama omkring jul, hader det og sidste år ødelagde det fuldstændig min juleaften. Igår så det igen ud som om min juleaften var ødelagt da jeg skal holde jul ved svigermor i år, hvilket jeg har glæder mig til, fordi jeg endnu ikke har holdt jul med kæresten, men så fandt vi ud af hun havde inviteret en eller anden ven, en mand som jeg slet ikke kendte, hvilket bare ikke lige er mig.
    Dog har han fundet ud af det med sin egen familie, så han skal ikke være der alligevel. Sidst men ikke mindst kan jeg endelig ride igen efter hesten har haft skævt korsled, så idag intrådte det gode humør igen. Lad os håbe det holder, man ved aldrig med min familie...

• #17   23. dec 2013 skal holde min første jul efter min mor døde tidligere i år så stemningen er lidt trist da jeg havde glædet mig til min mor skulle holde jul med min datter på nu 10 måneder dog glæder jeg mig over hun nåede at møde hendes barnebarn inden hun blev en stjerne på himlen smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Emner: 39 Svar: 319
    #18   24. dec 2013 Jeg har de sidste 10 år holdt jul med min svigerfamilie og det er blevet sværere og sværere for mig hvert år, jeg har 2 piger på 6 og 3 år og ja i dag kom jeg til at savne min egen familie helt frygteligt.

Julen har aldrig været sjov for mig min mor drikker og ja det er bare ikke sjovt, men det er bare helt anderledes at holde jul med sin egen familie frem for en man er kommet ind i

Kommentér på:
Julen er bare ikke god i år

Annonce