{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Godt nytår
  • #4   1. jan 2014 Godt nytår - vi nyder, at Lady heldigvis tager kridtet helt køligt smiley

  • #6   1. jan 2014 Godt nytår til jer alle sammen!
    Vi har haft et lidt hektisk aften, med Chessies første nytår. Hun tog det ikke helt så pænt som håbet, men med tilpas mange marvben, tyggeben, kiks, kødgodbidder osv. så gik det da. Hun var faktisk - overraskende nok - mest rolig omkring kl. 12. Luna der ellers ser rødt nytårsaften, har været rolig som aldrig før. Har aldrig set hende sådan før, til nytår - måske hun også har givet op overfor det. :o)


  • #7   1. jan 2014 Gooodt nytår til jer skønne hundemennesker.. smiley

    Her er hundene (min Afrodithe og mine forældres 2 vapser) heller ikke bange.. De ligger bare og putter.. smiley


  • #8   1. jan 2014 Godt nytår alle sammen!
    Her er nytåret gået over al forventning! Vi har lånt svigerfars hus ude på landet (lige som sidste år).
    I år har emhætten (den er oldnordisk og larmer som en i helvede) og tv kørt hele aftenen og vi har faktisk kun kunnet høre fyrværkeriet i kort tid. Så Fenris har (vha stesolid) for første gang sovet hele aftenen igennem. Hvor er jeg bare lettet over det er gået så godt! Og han har faktisk taget fyrværkeriet ok i dagene optil i dag. Det giver jo forhåbninger om at vi måske på et tidspunkt slipper for at skulle dope ham.

    Er det bare mig, eller har der været langt mindre fyrværkeri i år end der plejer?


  • #9   1. jan 2014 Godt nytår

Kommentér på:
Godt nytår

Annonce