586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Fra Byhund til land hund Fra Byhund til land hund

Tror bestemt det passer damen fint, at 5. sal i Købehavn er byttet ud med sommerhuset I Grevinge.....

Har altid ment (og gør det stadig) at hunde kan trives fint i lejlighed, men det gør det lidt nemmere at være hundeejer, når der nu kun er 10 min til stranden.
Klunte stortrives også med at have fået have og sin helt egen "kæle" fasan, der holder hende beskæftiget, er flyttet ind i grantræet smiley
Mand og hund på tur, imens jeg tjener penge smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra Byhund til land hund
  • #1   14. jan 2014 Jeg har prøvet det at bo i byen imange år og altid haft hund i de sidste 10 år har jeg så boet på landet der er ingen tvivl om at hundene for en helt anden frihed ligesom os selv

• #3   14. jan 2014 her har vi fundet stedet for resten af vores liv, 4 marker er naboerne....og en svinefarm et stykke væk, boede i Kbh. før , kommer aldrig tilbage til den by igen......det er 13 år siden vi flyttede.....

profilbillede
  • #4   14. jan 2014 Jeg har faktisk prøvet det helt omvendte..

Da jeg havde en GD tæve boede vi i en større by i rækkehus og hun elskede at bo der.. Så flyttede vi på landet, altså langt ude på Lars Tyndskids marker.. Og der trivedes hun slet slet ikke.. Hun var by hund med alt hvad det indebar..

Så måtte finde et andet hjem til hende.. En flink ung mand med GD erfaring som bor inde på Østerbro, ikke langt fra Fælledparken.. Og der elsker hun at bo, inde i byen.. Han har hende stadig og hører fra ham et par gange om året.. smiley

• #5   14. jan 2014 Jeg elsker også at besøge min mor og at være i hendes sommerhus, der ligger lige ned til stranden. Berta nyder virkelig at være i naturen: Både i skoven, på stranden osv.

profilbillede
Kommentér på:
Fra Byhund til land hund

Annonce