{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

vuf fra hunden {{forumTopicSubject}}

Hey alle hundevenner.
kender i det, at ens "mor" bare er den taveligste i hele verden? Åh, piv, vuf og suk, sådan har jeg det!
Må intet af alt det sjove, havde ellers lige sat gang i hele nabolaget fordi jeg dufter sååå godt. Må ikke engang lege med min bedste ven!
Genboens to hunde må jeg ej heller lege med, faktisk er det så kedeligt at genboen har sendt dem på ferie. Jeg synes ellers det var dejligt at høre dem hyle og pive nat og dag, fordi de ville lege. Så kunne jeg jo sympatisk pive lidt med, for vil jo sååå gerne lege med dem også!
Åh vuf suk forstår ikke de mennesker, de er dumme.
Selv store hunde jeg plejer at gø af, er jeg helt forelskede i, øv men de må heller ik lege. Har kun thilde-hunden tilbage at lege med og hun har sjældent tid, øv.
Åhh suk, selv i haven får jeg lang sporline på, bare fordi jeg ved hvordan man stikker af, ikke at jeg kunne finde på det, altså hvad tror hun om mig.. stakkels mig, mon alt det sjove kommer igen nogensinde? Det virkelig hårdt at være højløbsk. Åhh.. og det værste er næsten, at forleden dag sagde min "mor" at det var godt,for så kunne hun bestille tid til strellation om nogle måneder. Hva siger i? så vil hun sende mig væk og blive skrået i! Så er det slut med fest i gaden. Øv
potedask fra freya


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vuf fra hunden
  • #1   30. jan 2014 ja vi pige-hunde har det hårdt, men tror nu drenge-hundende har det værre.....

  • #2   30. jan 2014 Min mor er også rigtig led, min allerbedste legekammerat er også i løbetid og jeg vil så gerne hoppe op af hende og lege - men det siger mor og mors veninde jeg ikke må! men jeg kan slet ikke lade vær, for hun dufter bare så godt.
    min mor og hendes veninde siger til os "nej, vi ikke ikke have engelske staffordshire bullshits" jeg forstår slet ikke hvad det betyder og nu må jeg slet ikke lege med Chili før hun er færdig med hendes løbetid smiley
    Jeg føler med dig Freya!
    Vuf & Potedask fra Hugo.


  • #3   30. jan 2014 Sådan en ond "mor" du har smiley
    Det er jo slet ikke din skyld, at alle drengehundene synes du er lækker smiley

    Men jeg er sikker på, du får det godt igen, selvom du også skal skæres i.

    Potedask og snudedut fra Keesha, som ved hvad du vuffer om smiley


Kommentér på:
vuf fra hunden

Annonce