{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

Gode sider at søge lejlighed (Århus) {{forumTopicSubject}}

Hej
Nu kommer der lige endnu en tråd fra mig om lejlighed, men jeg er ved at blive lidt små skør over al den bolig søgning smiley
Lige nu ville jeg sådan ønske vi søgte hernede, for det ville gøre det en del nemmere, men man må jo lide for at få det man ønsker sig smiley

Vores budget er ikke ligefrem stort, og slet ikke når det gælder bolig i Århus omegn.
Vi søger pt. Boligportal, DBA, aarhusbolig, ungdomsboligaarhus, google, en side jeg fandt på facebook, dørtrinnet.dk, akutbolig, ønskebolig (tror jeg den hedder)..

Er der nogle der har andre gode sider at tjekke? smiley

Vores budget lægger på 4500 kr incl forbrug, skal være en 2 værelses (eller derover) så vores bedste bud er klart ungdomsbolig eller aarhusbolig, men der er ret lang ventetid.
Der skal være tilladelse til mindst 1 hund, men gerne to, da vi gerne vil have en chihuahua mere inden for 1-2 år.

Område har vi ikke så store krav til, helst ikke længere ude end der køre bybusser, men vi er åbne for det, hvis vi finder det rigtige.
De eneste steder vi ikke vil bo er Brabrand og Tilst. smiley

Og ikke nogle dårlige kommentarer omkring vores lave budget, tak smiley jeg ved godt at det ikke er stort i forhold til at det er Århus, men det er hvad vi har at gøre godt med, uden at skulle tage studielån for det smiley

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode sider at søge lejlighed (Århus)
  • #1   6. mar 2014 Hvis I er studerende hvorfor så ikke kollegie??

Og må jeg spørge hvorfor ikke de to steder, bor selv ca. midt mellem Brabrand og Tilst ved det skønneste naturområde med marker, skov og søer, og en velfungerende indhegnet hundeskov, hvis man er til det ....

Op mod området ligger fx Skjoldhøj Kollegiet, der må man have hund ....

• #2   6. mar 2014 Der er nu ellers nogle fine studieboliger i tilst ved macd.
    Og skjoldhøjkollegiet.

• #3   6. mar 2014 Fordi min kæreste ikke vil bo derude, men det er også oftest 1ere de har ledige i Skjoldhøjkollegiet, men dem kigger jeg på når der kommer noget op. smiley
    Har intet imod kollegie, men vil gerne have eget køkken osv. da jeg ikke er særlig god til mennesker jeg ikke kender. Har depression med angst, så har det bedst når jeg kan gå ind i min lejlighed og lukke døren. Lidt svært at forklare.

Vi søger alle de ungdomsboliger vi har råd til på ungdomsboligaarhus (kollegie kontoret) og hvor man må have hund. smiley

Så er mere hvis nogle kender nogle gode sider hvor man kan kigge.

• #4   6. mar 2014 var lige inde og kigge for at smide skjoldhøjkollegiet på listen, men kan se at de er alt for dyre de billigste 2 værelses koster 5336 + forbrug.
    Så det er nok derfor min kæreste ikke har sat dem på til at starte med, troede bare det var fordi han ikke ville bo der smiley

• #6   6. mar 2014 kan I ikke få boligydelse så huslejen kommer længere ned ??

• #7   6. mar 2014 Hanne M, jeg har regnet boligydelse med i vores budget, men tak smiley

Ida, tak for kommentaren, vi søger indtil nu alt hvor vi har råd og man må have hund, uanset om det er kollegie eller lejlighed smiley men der er ikke så mange synes jeg ikke.

Ville allerhelst tilbage til vores gamle område, som var ude ved storcenter nord, men vi har desværre ikke råd til at bo der, og de "billige" der er må man ikke have hund. smiley

men vi søger bredt, både trige, lystrup, beder osv smiley så der burde da være en chance inden vi starter på uddannelse efter sommerferien

• #8   6. mar 2014 jeg tror desværre ikke det er realistisk på det budget,
    det er trods alt forstaderne til Århus og der er stadig studenter der bor på lisbjerg camping fordi de mangler bolig, så der er rift om dem..

er det umligt at en af jer eller begge får et job ved siden af så i måske kunne skrabe et par tusinde sammen mere hver mdr??

• #9   6. mar 2014 Steffen vi har boet i Århus før.. Og det tog os kun 3 mdr at finde den lejlighed, og den lagde trods alt lige ved storcenter nord, så umuligt er det ikke smiley

Er bare et spørgsmål om at være tålmodig og vente.

Men nej ingen af os kan tage arbejde ved siden af, så vores budget er som det er. smiley

Men vi må jo bare vente til vi får en fra ungdomsbolig. For det ser ikke ud til der er så meget mere vi kan gøre.

• #10   6. mar 2014 Og så kan jeg se der er 5 værelser/1 værelses lejligheder på ungdomsbolig der er ledige alle kan søge, og der er 2, 2 værelses, dog ikke nogle vi kan bo i, desværre. den ene er for dyr og den anden må man ikke have hund smiley

så der er da lidt ledige til de studerene der mangler.

• #12   7. mar 2014 Tak hvor kan jeg finde den henne? smiley den kunne sagtens være noget for os.

Fant den, man må desværre ikke have hund, øv smiley

Kommentér på:
Gode sider at søge lejlighed (Århus)

Annonce