28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.281
Gode sider at søge lejlighed (Århus) {{forumTopicSubject}}
Hej
Nu kommer der lige endnu en tråd fra mig om lejlighed, men jeg er ved at blive lidt små skør over al den bolig søgning
Lige nu ville jeg sådan ønske vi søgte hernede, for det ville gøre det en del nemmere, men man må jo lide for at få det man ønsker sig
Vores budget er ikke ligefrem stort, og slet ikke når det gælder bolig i Århus omegn.
Vi søger pt. Boligportal, DBA, aarhusbolig, ungdomsboligaarhus, google, en side jeg fandt på facebook, dørtrinnet.dk, akutbolig, ønskebolig (tror jeg den hedder)..
Er der nogle der har andre gode sider at tjekke?
Vores budget lægger på 4500 kr incl forbrug, skal være en 2 værelses (eller derover) så vores bedste bud er klart ungdomsbolig eller aarhusbolig, men der er ret lang ventetid.
Der skal være tilladelse til mindst 1 hund, men gerne to, da vi gerne vil have en chihuahua mere inden for 1-2 år.
Område har vi ikke så store krav til, helst ikke længere ude end der køre bybusser, men vi er åbne for det, hvis vi finder det rigtige.
De eneste steder vi ikke vil bo er Brabrand og Tilst.
Og ikke nogle dårlige kommentarer omkring vores lave budget, tak
jeg ved godt at det ikke er stort i forhold til at det er Århus, men det er hvad vi har at gøre godt med, uden at skulle tage studielån for det
På forhånd tak.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 965 Svar: 18.374
Og må jeg spørge hvorfor ikke de to steder, bor selv ca. midt mellem Brabrand og Tilst ved det skønneste naturområde med marker, skov og søer, og en velfungerende indhegnet hundeskov, hvis man er til det ....
Op mod området ligger fx Skjoldhøj Kollegiet, der må man have hund ....
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.172
Og skjoldhøjkollegiet.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 289 Svar: 8.281
Har intet imod kollegie, men vil gerne have eget køkken osv. da jeg ikke er særlig god til mennesker jeg ikke kender. Har depression med angst, så har det bedst når jeg kan gå ind i min lejlighed og lukke døren. Lidt svært at forklare.
Vi søger alle de ungdomsboliger vi har råd til på ungdomsboligaarhus (kollegie kontoret) og hvor man må have hund.
Så er mere hvis nogle kender nogle gode sider hvor man kan kigge.
nov 2012
Så det er nok derfor min kæreste ikke har sat dem på til at starte med, troede bare det var fordi han ikke ville bo der
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 965 Svar: 18.374
nov 2012
Ida, tak for kommentaren, vi søger indtil nu alt hvor vi har råd og man må have hund, uanset om det er kollegie eller lejlighed
Ville allerhelst tilbage til vores gamle område, som var ude ved storcenter nord, men vi har desværre ikke råd til at bo der, og de "billige" der er må man ikke have hund.
men vi søger bredt, både trige, lystrup, beder osv
jan 2014
Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 1.172
det er trods alt forstaderne til Århus og der er stadig studenter der bor på lisbjerg camping fordi de mangler bolig, så der er rift om dem..
er det umligt at en af jer eller begge får et job ved siden af så i måske kunne skrabe et par tusinde sammen mere hver mdr??
nov 2012
Er bare et spørgsmål om at være tålmodig og vente.
Men nej ingen af os kan tage arbejde ved siden af, så vores budget er som det er.
Men vi må jo bare vente til vi får en fra ungdomsbolig. For det ser ikke ud til der er så meget mere vi kan gøre.
nov 2012
så der er da lidt ledige til de studerene der mangler.
nov 2012
Fant den, man må desværre ikke have hund, øv
Gode sider at søge lejlighed (Århus)