Sjove, spændende og langvarige computerspil Sjove, spændende og langvarige computerspil
Hej alle "nørder"
Jeg har i den kommende tid en masse fridage for hånden og derfor er jeg gået i gange med at spille nogle gange computer spil.
Men jeg ville høre om I selv har nogle farvoritter eller kender nogle gode spil som jeg ikke selv er faldet over endnu.
Jeg er selv vil med spil hvor man skal opbygge f.eks. en by, et samfund eller andet.
Jeg har prøvet at skrive en liste over de spil jeg selv godt kan lide og så må I byde ind.
- Dungeon Keeper 2
- The Sims
- Sim City
- Zoo Tycoon
- Roller Coaster Tycoon
- Age of empires
- Diablo
- Heartstone
- World of warcraft
- Warcraft spillene
- Heroes of might an magic
- Phararoh Gold
- Plants vs. zombies
- LoL
- Theme hospital
- Zeus and Posiodon
Håber at der er nogle der vil dele deres "nørdede" side med mig
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Hunde: 3 Emner: 237 Svar: 3.144
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
dec 2007
mar 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 325
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 67
Og ellers spiller jeg rigtig meget minecraft haha
aug 2005
Følger: 35 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 27 Svar: 1.368
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
apr 2009
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 216 Svar: 3.261
apr 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
Udover det er der League Of Legends hvis det er noget
dec 2007
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.052
apr 2009
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
Jeg har bare ikke nogen spil på min nye computer -.- Alle mine spil ligger på den gamle bærbar! Eih!
apr 2008
Følger: 70 Følgere: 77 Emner: 88 Svar: 2.670
Minder ret meget om WoW, men er gratis ^^
Og så Diablo 3
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Jeg har også hentet et genialt spil der hedder "Prison Architect". Det er i stil med Tycoon spillene. Det er ikke helt færdigudvilket, men det fungerer upåklageligt, og de frigiver opdateringer hele tiden, og det er lidt spændende at følge med.
Og så er der jo verdens bedste: Transport Tycoon. Hvis du ikke har prøvet det, så gør det - det kan nu hentes gratis og lovligt fra http://www.openttd.org/en/
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 67
mar 2009
Følger: 15 Følgere: 16 Hunde: 13 Emner: 54 Svar: 1.368
FEZ har jeg lige gennemført og det er super sjovt og ikke så tankekrævende det meste af tiden - lige et spil til når tiden bare skal drives af
Guns Of Icarus, hvis man er til MMO-spil hvor man rent faktisk taler sammen..
Amnesia og Amnesia: A Machine for Pigs, hvis man kan lide horror/puzzle, blandet med en god historie..
Reus - simulationsspil hvor man skal opbygge Jorden fra bunden, super tidskrævende men ret sjovt og lidt frustrende/udfordrende..
BioShock: Infinite en god historie, blandet med god grafik og First-Person-Shooter = Awesome! (og selvfølgelig de to første BioShock spil, men jeg har Mac så dem kan jeg ikke selv spille
Rogue Legacy - åh alle de timer jeg har brugt på dét
Plague Inc - Evolved - har spillet det virkelig meget på iPad og venter blot i spænding på at de udgiver en version til Mac - men til Windows PC er der udgivet en version!
The Walking Dead - do I need to explain?
Catherine - puzzle/story, men hvis man ikke bryder sig om Japanske-tegneserier så er det nok ikke liiige sagen
Heavy Rain Storygame, med en rigtig rigtig god historie...
Beyond: Two Souls jeg elskede Beyond - historien, gameplayet, stilen - det hele!
Outlast endnu et horror, med en god historie - nervepirrende og totalt mindfu*kende!
Penumbra en serie af tre spil, FPS og god historie!
Cryostasis FPS og god historie
Jeg er en sucker for horror, FPS og gode historier! Og så lige et platformspil eller to ind i mellem, men helst FPS :))
Sjove, spændende og langvarige computerspil