851 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Sjove, spændende og langvarige computerspil Sjove, spændende og langvarige computerspil

Hej alle "nørder"
Jeg har i den kommende tid en masse fridage for hånden og derfor er jeg gået i gange med at spille nogle gange computer spil.
Men jeg ville høre om I selv har nogle farvoritter eller kender nogle gode spil som jeg ikke selv er faldet over endnu.
Jeg er selv vil med spil hvor man skal opbygge f.eks. en by, et samfund eller andet.

Jeg har prøvet at skrive en liste over de spil jeg selv godt kan lide og så må I byde ind.
- Dungeon Keeper 2
- The Sims
- Sim City
- Zoo Tycoon
- Roller Coaster Tycoon
- Age of empires
- Diablo
- Heartstone
- World of warcraft
- Warcraft spillene
- Heroes of might an magic
- Phararoh Gold
- Plants vs. zombies
- LoL
- Theme hospital
- Zeus and Posiodon

Håber at der er nogle der vil dele deres "nørdede" side med mig smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sjove, spændende og langvarige computerspil
  • #1   6. mar 2014 Final fantasy XIV: A realm reborn. Jeg har dog ikke fået spillet det så meget. Jeg er mest til de gamle Final fantasy playstations spil. Især FF 9.

• #2   6. mar 2014 Stella: Uh ja det er også fantastiske spil, som tager en med ind i en helt fantastisk verden

• #4   6. mar 2014 Aiko&Friggo: Det er desværre ikke lige sådan nogle spil jeg søger

• #5   6. mar 2014 Skyrim! smiley virkelig godt spil, jeg kan virkelig få mange timer til at gå med det smiley

• #6   6. mar 2014 Jeg er lige begyndt at spille rigtig meget Banished. Det er et helt nyt spil på marked, som faktisk minder lidt om simcity, bare i gammel stil smiley

Og ellers spiller jeg rigtig meget minecraft haha smiley

• #7   6. mar 2014 Det er godt nok ikke et spil hvor man skal opbygge noget, men jeg er helt vild med Borderlands 2 smiley

• #10   6. mar 2014 Civilization 5 smiley

• #11   6. mar 2014 Så er der Black and White 2

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #12   6. mar 2014 Humble Bundle FTW smiley

Udover det er der League Of Legends hvis det er noget smiley

• #14   6. mar 2014 Jeg har valgt at hente Dota 2 og Heroes of might and magic 5 så er der ihvertfald spil til en del tid

• #15   6. mar 2014 Og så fik man lige lyst til at spille det gode gamle Warcraft smiley TIS! der røg den aften smiley

• M B S
    M B S Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 283
    #16   6. mar 2014 Eih jeg vil os nørde smiley
    Jeg har bare ikke nogen spil på min nye computer -.- Alle mine spil ligger på den gamle bærbar! Eih!

• #17   6. mar 2014 Aion smiley
    Minder ret meget om WoW, men er gratis ^^

Og så Diablo 3 smiley

• #18   7. mar 2014 Uh, der er gode imellem her. Jeg er i krig med Civ revolution (xbox) lige nu, og den største løgn jeg nogensinde har fortalt mig selv er "bare én omgang mere".... smiley

Jeg har også hentet et genialt spil der hedder "Prison Architect". Det er i stil med Tycoon spillene. Det er ikke helt færdigudvilket, men det fungerer upåklageligt, og de frigiver opdateringer hele tiden, og det er lidt spændende at følge med.

Og så er der jo verdens bedste: Transport Tycoon. Hvis du ikke har prøvet det, så gør det - det kan nu hentes gratis og lovligt fra http://www.openttd.org/en/

• #19   7. mar 2014 Fallout 3 og Fallout New vegas. Du kan bruge maaaaaange timer med de 2 spil

• #20   7. mar 2014 Beware -nu kommer der en laaaang liste af spil fra skabs-gameren.........

FEZ har jeg lige gennemført og det er super sjovt og ikke så tankekrævende det meste af tiden - lige et spil til når tiden bare skal drives af smiley
    Guns Of Icarus, hvis man er til MMO-spil hvor man rent faktisk taler sammen..
    Amnesia og Amnesia: A Machine for Pigs, hvis man kan lide horror/puzzle, blandet med en god historie..
    Reus - simulationsspil hvor man skal opbygge Jorden fra bunden, super tidskrævende men ret sjovt og lidt frustrende/udfordrende..
    BioShock: Infinite en god historie, blandet med god grafik og First-Person-Shooter = Awesome! (og selvfølgelig de to første BioShock spil, men jeg har Mac så dem kan jeg ikke selv spille smiley )
    Rogue Legacy - åh alle de timer jeg har brugt på dét smiley Hyggeligt, udfordrende platform-spil - perfekt til tidsfordriv!
    Plague Inc - Evolved - har spillet det virkelig meget på iPad og venter blot i spænding på at de udgiver en version til Mac - men til Windows PC er der udgivet en version!
    The Walking Dead - do I need to explain? smiley Clementine smiley
    Catherine - puzzle/story, men hvis man ikke bryder sig om Japanske-tegneserier så er det nok ikke liiige sagen smiley
    Heavy Rain Storygame, med en rigtig rigtig god historie...
    Beyond: Two Souls jeg elskede Beyond - historien, gameplayet, stilen - det hele!
    Outlast endnu et horror, med en god historie - nervepirrende og totalt mindfu*kende!
    Penumbra en serie af tre spil, FPS og god historie!
    Cryostasis FPS og god historie smiley

Jeg er en sucker for horror, FPS og gode historier! Og så lige et platformspil eller to ind i mellem, men helst FPS :))

Kommentér på:
Sjove, spændende og langvarige computerspil

Annonce