{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

Er mit menneske blevet syg?? :o {{forumTopicSubject}}

Kære menneskeglade vovser!

Jeg stod i et problem her til morgen, og jeg håber virkelig i kan hjælpe mig smiley
Som mange nok ved, har jeg lige fået mit første menneske! Så alt er nyt og underligt. Men det går faktisk meget godt, og mit menneske er godt opdraget smiley

Men her til morgen, blev jeg ufatteligt forskrækket! Jeg vækkede mit menneske da jeg skulle tisse! Og derefter plejer vi altid at gå en god tur.. Men mit menneske gik bare i seng igen? smiley
Jeg tog det pivdyr, mit menneske virker gladest for, og trykkede og trykkede på det! Så plejer hun nemlig at komme springende... Men den her gang mumlede hun noget med, at jeg skulle lægge mig til at sove igen...
ØV.. Ny metode... Så jeg fandt et lækkert ben, ovre i kassen, i håb om, at mit menneske ville blive jaloux! Men nej.. smiley

Så jeg lagde mig op til hende, helt tæt på, som jeg har lært de godt kan lide, og så sov vi noget mere...

Er mit menneske blevet syg? Eller er den bare træt, og skal sættet godt på plads?

Mange bekymrede hilsner fra Baby!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er mit menneske blevet syg?? :o
  • #1   7. apr 2014 Dit menneske er bare dovent og prøver er tage magten, ved at gøre dig bekymret!... Du må være konsekvent! Prøv at gø/hyle en masse, eller slå hende med poterne indtil hun forstår, at du har gennemskuet hende!

    Ellers virker det også, at finde ALT legetøjet og stable ovenpå det dovne menneske, og så selv stille sig ovenpå (Jeg formoder at mennesket ligger ned), imens man spiller en pive-dyrs-koncert. Det gør jeg altid, når mit menneske spiller syg! Så forstår hun, at hun ikke narrer mig så nemt! Og så ender det altid med at jeg kan lege lidt med hende med noget af legetøjet, så hun får en positiv belønning, for at give efter og stå op.

    Hilsen Laika


  • #2   7. apr 2014 Kære Baby

    Jeg er helt sikker på, at dit menneske ikke er sygt - det er bare sådan noget, de gør ind imellem. Det er SÅ irriterende, når man lige troede, der skulle gang i gaden.
    Men jeg har fundet en metode, når hun ligger dér og ser dum ud under dynen: Jeg springer højt op i luften og lander lige midt oven på hende. Det får hende sgu til at vågne. Prøv det!

    Hilsen Isla


  • #4   7. apr 2014 Puuuh, jeg kan godt forstå du er bekymret.. Men du skal mere være bekymret for den kedelige dag der ligger forude for dig!
    Et sygt menneske er det KEDELIGSTE der findes!
    De vil bare helst ligge og sove. smiley

    Min mor prøver godt nok at holde mig underholdt med indendørs aktiviteter...
    Som om hun tror at det erstatter bold og trækkeleg....

    Her er de tips jeg bruger til at få min mor op af sengen når hun er syg:
    Først så bringer jeg hende alt mit legetøj og gamle ben.
    Hvis det ikke hjælper begynder jeg at slæbe det med op i sengen og lege med det så jeg ikke kan undgå at "komme til" at træde eller ligge mig på hende.
    Til sidst når hun gentagne gange har bedt mig om at gå ned med det begynder hun at inddrage legetøjet.
    Nu er det man skal begynde at pive og hyle lidt mens man vandrer hvileløst rundt!
    Hvis du ligger dig ned for lige at slappe af så husk at suk HØJT hver gang du ligger dig ned!

    Hvis intet af det hjælper så kan man bruge de rigtig beskidte kneb og det er at komme slæbende med sko, sokker osv.
    Eller du kan snuse og dutte hende med næsen i ansigtet mens hun sover.
    De bliver så livlige når de vågner op med en våd næse i ansigtet smiley

    Min mor er nu så godt opdraget at uanset hvor syg hun er går vi altid minimum min træningstur ved middagstid. smiley

    Så du må bare i fuld gang med at opdrage dit menneske ligeså godt som jeg har opdraget mit.

    Cody er ligeså kedelig som mor..
    Han har absolut intet imod at sove under dynen hele dagen kun afbrudt af tisseture og en fyldt foderbold i ny og næ..

    Mange potedask Lobo..
    Jeg krydser poter for at du får hunde ud af dynen! smiley


  • #5   7. apr 2014 Uha - pas på! Det der kan brede sig, hvis ikke du taget fat i problemet med det samme....ellers så skal du pludselig vente urimeligt længe på feks. mad, nus, leg...og nogen gange så GÅR ens mennesker også fra en!
    Du skal være mere hård ved dit menneske og vise hvem der bestemmer, ellers vil dit ellers velopdragene menneske forsøge at tage magten. Hyl, gø, smånap og dans på dit menneske indtil det lystre - det er den eneste vej.
    Mvh Barley og Ayden

    PS....skal vi ikke snart se billeder af dig smiley
    smiley


  • #6   7. apr 2014 Hej Baby

    Jeg vil give Isla helt ret. Den metode med at tage tilløb, hoppe højt op i luften og så lande oven på hende er meget effektiv, især hvis du sørger for at ramme lige i mellemgulvet. Rammer man der hvor blæren sidder er der stor chance for at hun bliver oppe i hvert fald til hun har tømt blæren, og så sørger du bare for at ligge dig i sengen på hendes plads med legetøj parat for så kan hun ikke lægge sig. Og så giver de som regel efter. Pivedyrene kan også bruges men det blev mit menneske ret hurtigt immun over for og det samme med at gø.

    hilsen Urban (som kan mange andre tricks til at få mennesker op)


  • #7   7. apr 2014 Adfærdsbehandler er vidst den eneste vej frem! Jeg vil aldrig anbefale aflivning før alt er prøvet.




  • #8   7. apr 2014 Sikke mange gode råd!
    Mit menneske er jo kun Teenager, og jeg ved godt, at der er en risiko, ved at vælge sådan en! Mon hun bare er i trods alderen?

    Jeg er nu blevet fodret, og luftet lidt, men jeg keder mig stadig! Håber håber HÅBER, at vi stadig skal til træning i aften smiley Ellers så ligger jeg sq en protest lort på gulvet! Færdig bum!

    Det der med at nappe i tæer, det gør jeg i forvejen, så mit menneske er vidst ved, at have hård hud på tæerne.. Det bider mig lidt i numsen nu, kan jeg godt se!

    Har forsøgt at hoppe! Og det med at gø, virker heller ikke.. Så bliver den bare sur smiley
    Hun siger vi bare kan putte og se en film?! Men hvor kedeligt er det ikke lige smiley


  • #9   7. apr 2014 Min mor bliver også sur når jeg gør men du skal bare blive ved!
    Hvis hun bliver alt for sur begynder du bare på at hyle og pive i stedet for samtidig med at du ser rigtig ynkelig ud!
    Så forstår dit menneske forhåbentlig at det er hendes egen skyld at du larmer!

    Nogle gange hjælper det også at rykke rundt i sengen helt vildt og rulle rundt helt vildt. Men det tror jeg måske virker bedst når man er en stor hund? smiley


  • #11   7. apr 2014 Ja vores mennesker er nogle underlige nogen Bare spring op i sengen til hende og slik hende over det hele hun skal nok sige hold op men bliv ved
    Det er det samme når vores mor sidder ved computeren vi beg. at springe op af hende og beg. at lege vildt hvor hun bare siger lige om lidt skal vi ud men ØV hvor tar det altså lang tid inden hun får lættet røven smiley


  • #12   7. apr 2014 Øv hvor træls altså!
    Jeg bruger gerne den med "up in your face!!"
    Når hun tror at alt ånder fred og ro, så kommer jeg sprintende i fuld firspring og hopper op omkring mave/ryg, derover skynder jeg mig op til hendes ansigt, og så skal der slikkes, slikkes slikkes....der kan risikeres at komme et par hænder daskende, men så kast ned ned på ryggen /siden og skub og møv dig rundt og gerne heeelt oppe ved hovedet...
    Og lig så heeelt stille og nedstir ....bliv ved...bliv ved....og når den så åbner øjnene for at se hvad du lige har gange i, så gir du et kæmpe slik lige i krydderen....og hvis du rammer munden, så er den ekstra genial...
    Nu er den så ret vågen, hop ned på gulvet og starte pive/gø koncert for du kam ihvertfald ikke holde dig mere nu....
    Hvis den tager for lang tid eller døren lige blir lukket smiley så gå ud og find noget, gerne af pap og flæns det i småstykker, og se total uskyldig når den så står op...

    Så kan den lære det, når den skal til at samle op.....

    Dette er mine tricks

    -Lady


  • #13   7. apr 2014 PS disse tricks virker også om aftenen, når de bare sidder i sofaen og keder sig...

  • #15   7. apr 2014 Super nemt!, du tager tilløb til, fra den anden ende af rummet, fuld klampe og et ninjahop med maveplasker oven på hende i sengen, jeg siger dig, hun kan flytte sig i en *elvedes fart! smiley
    eller hamre poten midt i fjæset på hende, det tør jeg dog ikke så tit mere, for hende her bliver eddersur og piver og klynker.. tudefjæs.. smiley
    Ellers må jeg jo komme over og lære hende et par ting eller to smiley
    vov fra Morgan!


  • #16   7. apr 2014 Iiih tak for alle de gode råd! Nu ved jeg, at mennesker ikke bliver syge! De dovner bare totalt, mens vi hunde SELV skal lave alt det sjove!
    Det er så hårdt at være hund.. ! Og de forstår det bare ikke, øv!

    Heldigvis kom jeg til træning, men som hævn for så kedelig en dag, gad jeg slet ikke koncentrere mig, jeg spyttede mine godbidder ud, og lave alle de ting jeg IKKE blev bedt om.. Så kan hun lære det kan hund!


  • #17   7. apr 2014 MLA hva f er det smiley

  • #18   7. apr 2014 Inger! DU skulle pr've med en str. ulvepote lige i sylten smiley
    hmmm hvad pokker sker der med tastaturet, kan pludselig ikke skrive de her danske vokaler med bolle over a og o med streg igennem og krydsning af a og e... det er da for latterligt.. hvad sker der lige.. smiley
    flere af tegnene vises heller ikke som de plejer smiley
    ej come on.. smiley


  • #19   8. apr 2014 MLA smiley :D smiley smiley

  • #20   8. apr 2014 Godmorgen.
    Her hjemme er mit menneske også syg også laver hun eksamen siger hun? men hun sidder bare med sin dumme computer hele tiden.
    Men jeg synes nu det er rigtig dejligt at sove længe under en varm dyne!
    Men lige for tiden synes jeg helt ærlig vi skal gå lidt mere, det er dejligt vejr og jeg er ligesom i løbetid, så jeg skal sgu da ud og score?
    Så jeg gør det at jeg bare sætter mig ved siden af hende og nedstirrer hende indtil hun tager tøj på!
    Sover hun meget tungt, så hopper jeg op og ned af sengen hele tiden, mens jeg piver og puffer til hende! til sidst vågner hun altid og går ud med mig.


Kommentér på:
Er mit menneske blevet syg?? :o

Annonce