{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

følelsen af at få sin helt egen hundehvalp!<3 {{forumTopicSubject}}

Heeej allesammen smiley
Håber i vil bruge tid på det at læse dette indlæg, da det ville betyde rigtig meget smiley

- Jeg har længe haft en drøm om at få min egen hund, hvor jeg selv stod for opdragelse, jeg har været en del med, med min mors hund Tessie igennem årerne. smiley
Det har ikke været en mulighed, da jeg har boet et sted, hvor vi ikke må holde hund, og da jeg flyttede den gang, skulle jeg bare væk! Havde ikke tålmodighed til at vente ½ år, for at kunne bo så jeg kunne opfylde drømmen..
Men her i mandags skete det, jeg blev ringet op at Civica og fik afvide at jeg var nr 5 på listen, til en lejlighed med kæledyr og dagen efter ringer jeg og spørger om den stadigvæk er ledig. og det var den, hvis jeg ville have den, skulle jeg have fat i viceværten og lave en aftale. jeg takkede lyn hurtigt ja, og fik lavet en aftale, 12.10 så jeg lejligheden og 12.25 havde jeg takket ja.
- om onsdagen ringer jeg igen og spørger om jeg var heldig? og tænk sig, jeg var nr 5 på listen og fik lejligheden, jeg var oven ud lykkelig smiley Tanken om egen hund levede kraftigere end nogensinde, og vi gik straks igang, om torsdag finder jeg en annonce med pekingser hvalpe. og jeg ringer op, og det lyder perfekt, laver den aftale at vi kan se dem. Men jeg ved bare at det er der jeg skal have hund fra smiley

Jeg er spændt, gælder mig allerede til at vælge min hunde hvalp, på fredag, men jeg er sikker på at det bliver drengen, og hvis det bliver ham skal han hedde karlson, da jeg syntes det er vildt sødt smiley

I mellem tiden, har jeg kigget hunde udstyr. har fundet frem til at jeg skal have købt
- halsbånd med navn + snor. 2 forskellige en flexline og en helt normal hunde snor.
- hunde kvur
- børste
- shampoo
- trænings grej, blandt andet en klikker, godbids poser
- kødben, godbider & fodre
- aktiverings legetøj.

har jeg mon husket det hele? smiley

Hvalpen skal jeg hente d. 29/5 - jeg gælder mig som som et lille barn til juleaften.. kan slet ikke vente smiley

Tak fordi i ville læse mit glædes indlæg.. kender i følelsen? hvad gjorde i, da det var jer for at få tiden til at gå? smiley

De gladeste smil fra Josefine & Tessie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  følelsen af at få sin helt egen hundehvalp!<3
  • #1   13. apr 2014 Du lyder lidt ligesom mig da jeg endelig skulle have egen hest. Stod nede ved vejen og næsten hoppede af iver, da vi ventede på at hun kom. 30 år gammel og tér sig som en lille pige på 10 år smiley

    Tillykke med at du nu endelig kan få dit ønske opfyldt.
    Husk nu de kritiske briller når du skal besøge hvalpen. Eller endnu bedre tag en med, som kan være fornuftig for dig. For det lyder som om du allerede er forelsket


  • #2   13. apr 2014 Mange gange tillykke med din nye lille hund Forstår godt at du glæder dig

  • #3   13. apr 2014 Husk nu at medbringe hjerne og ikke kun hjerte når du besøger hvalpene. Alle hvalpe er supersøde, men du skal altså leve med det her dyr i måske 15 år... Så sikr dig at du får den hund du har lyst til at leve med...

    Jeg selv gik fra 2 hvalpekuld før jeg fandt den rette første gang... Det var hårdt, for hver gang troede man jo, at denne gang var den der...


  • #4   13. apr 2014 jeg er smask for elsket smiley Min mor tager med op og kigger, smiley men tusinde tak fordi i ville læse mit indlæg! smiley

  • #6   13. apr 2014 Birgitta: tusinde tak for den lange besked smiley Jamen jeg flytter allerede på Tirsdag smiley


Kommentér på:
følelsen af at få sin helt egen hundehvalp!<3

Annonce