403 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "en hund og"
En hund og aktivering.
kunne godt bruge nogle gode ideer. Så jer med en hund, hvordan underholder i jeres hund og gør dagene forskellige? Herhjemme er dagene ret ens pt, for Lucky gider ikke ud i kulden, håber dog dette ...
kunne godt bruge nogle gode ideer. Så jer med en hund, hvordan underholder i jeres hund og gør dagene forskellige? Herhjemme er dagene ret ens pt, for Lucky gider ikke ud i kulden, håber dog dette ...
Skrevet af: My only Sunshines<3 (Solvej) - 29. nov 2014
Hund og høns
Vi vil gerne have et par små silkehøns og de skal kunne gå rundt i haven. Sidst jeg havde hund og høns sammen var det en pekingeser og han fik respekt for dem efter han fik et hak i tuden af hanen. O...
Vi vil gerne have et par små silkehøns og de skal kunne gå rundt i haven. Sidst jeg havde hund og høns sammen var det en pekingeser og han fik respekt for dem efter han fik et hak i tuden af hanen. O...
Skrevet af: Pernille T - 10. aug
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
- Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
- Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
- Køkkenlåge 600 kr.
- tilstoppet toiletafløb 650 kr.
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.502
Tror også hunde kan mærke forskelligheder ved folk fx ham drengens sygdom, men også at de er i stand til at mærke når en har smerte. Min far har sat i rullestol pga ny knæ efter et uheld, hver gang vi var ved ham gik cooper hen og lagde sig ved hans ben. Han hoppede ikke op eller noget som han plejer.
Her et halvt år senere hvor min far er oppe af stolen der bliver min far mødt med mys og hop osv
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.085
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
Hunden er ihvertfald elskelig og dens signaler er vist ikke til diskussion
en hund og hans bedste ven (video)