{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en hund og hans bedste ven (video)
  • #2   23. apr 2014 Den var sQ rørende.

Tror også hunde kan mærke forskelligheder ved folk fx ham drengens sygdom, men også at de er i stand til at mærke når en har smerte. Min far har sat i rullestol pga ny knæ efter et uheld, hver gang vi var ved ham gik cooper hen og lagde sig ved hans ben. Han hoppede ikke op eller noget som han plejer.
    Her et halvt år senere hvor min far er oppe af stolen der bliver min far mødt med mys og hop osv

• #3   23. apr 2014 det tror jeg du har ret i Cooper, de gange jeg er blevet opereret, har Fimze været utrolig omsorgsfuld og påpasselig, har fået mange våde hundekys det sidste års tid på den konto smiley

• #4   23. apr 2014 Isabelle - det var også min tanke, derfor skrev jeg en hund og hans bedste ven smiley

• #5   23. apr 2014 Isabelle; det var også min tanke da jeg så den, han virker ikke til at bryde sig synderligt om den fysiske kontakt, men mon ikke han var gået sin vej, hvis han ikke brød sig om selskabet?
    Hunden er ihvertfald elskelig og dens signaler er vist ikke til diskussion smiley

Kommentér på:
en hund og hans bedste ven (video)

Annonce