{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

HMMMM Hvad skal man sige...??? {{forumTopicSubject}}

https://www.youtube.com/watch?v=o_znVnOizU8&feature=youtu.be

Nu er der lidt at høre på...

Er det sandt og er det ved at ske i Danmark osse...???

Går tingene kun i den forkerte retning eller skal man ikke kunne ytre at man er bekymret...???

P.S jeg går i seng men tjekker tråden i morgen tidlig...
Er spændt på jeres svar og meninger...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HMMMM Hvad skal man sige...???
  • #5   26. maj 2014 Jeg har det bare sådan at bare man åbner munden eller skriver noget på nettet så bliver man udråbt til racist eller en hader, fordi man siger sandheden, og jeg er ikke grov ej heller racist men jeg er meget bekymret for udviklingen i Danmark...

    Der er ved at danne sig områder i Danmark hvor det osse er ved at ske det samme som i Sverige og England er osse ved at have dem, hvor man ikke engang som "indfødt" (vidste ikke lige hvordan jeg skulle skrive det) kan bevæge sig uden at blive overfaldet og politi og rednings folk ikke kan komme mere...


  • #6   26. maj 2014 Det handler om indvandrer i sverige og den måde det er endt på derovre, man må ikke udtrykke sig bekymret men bare holde mund og finde sig i det.
    Og udtrykker man sig får man en racist dom på sig...


  • #7   26. maj 2014 Jeg er heller ikke racist, bestemt ikke .... men har da efterhånden oplevet flere gange med meningsudvekslinger (ikke nødvendigvis med mig selv invovlveret, men overhørt andres), og en ting er ret gennemgående, er der 2 etniciteter involveret er med næsten 100% sikkerhed at racisme-kortet trækkes på et tidspunkt, det er så træls ...

    Jeg plejer at sige "Jeg er ligeglad med hvad "farve" folk har, om de er røde, blå, sorte, gule eller hvide ... men jeg har noget imod folk der ikke opfører sig ordentligt"

    Men jo, synes det kan være svært at være kritisk i dag uden man får det tillagt andre grunde end de der egentligt er dem man udtaler sig ud fra ...


  • #8   26. maj 2014 Nej en lort må man ikke sige er en lort.

    Men de må kalde os alverdens ting uden det har konsekvens...


  • #9   26. maj 2014 Jeg synes faktisk der er temmelig vide rammer for, hvad man kan tillade sig at sige i DK.
    Der rummes MEGET.

    Og helt ærligt, så synes jeg generelt at vi har været i en udvikling der gør, at mere og mere hadsk retorik accepteres og anses som værende at udtrykke holdninger.

    DEN udvikling bryder jeg mig ikke om - hadsk tale skaber had.

    Og her taler jeg ikke kun indvandrer-debatten men helt generelt.


  • #10   26. maj 2014 Jeg er virkelig enig med *CH*

  • #11   26. maj 2014 Ja men det er ikke kun danskere der er blevet mere hadsk, men tit hører man muslimer tale grimt om det land og dens beboer, og faktisk gerne så at alle konverterede til Islam.

    Hvorfor er det egentlig de er flygtet hjemmefra, det er pga af deres Islamiske love som de har brudt, og derefter er kommet her og nu vil de have de selvsamme love her i norden...???

    Det fatter jeg hat af, men jeg er selvfølgelig heller ikke racist, men er godt og grundig træt af deres brok og krævementalitet, og træt af at regeringen bare trækker på skulderne og giver dem det de vil have... smiley

    Det er ikke i orden...


  • #13   26. maj 2014 Eleverne på politiskolen i DANMARK må ikke have det danske flag hængende i klasselokalet..
    Sygt nok...

    http://www.bt.dk/danmark/dannebrog-forbudt-paa-politiskolen


  • #14   26. maj 2014 Lige præcis vi er i DANMARK og vi har det Danske flag, hvad filen er der galt i at det hænger oppe på vores politiskole...???

  • #15   26. maj 2014 Jeg har egentlig ikke behov for at dele op i hvad DE gør og hvad danskere gør...

    Under en kam er det i DK blevet norm at omtale andre mennesker på en rigtig kedelig og fjendsk måde.

    I stedet for at se på mennesker som helhed, så ser man, dyrker og stimulerer det, der gør os forskellige...

    Det er mig en gåde at man kan se så negativt på hele grupper på en gang....

    Og farligt, har viser vores historie...


  • #16   26. maj 2014 ", men tit hører man muslimer tale grimt om det land og dens beboer, og faktisk gerne så at alle konverterede til Islam."

    Hvor er det tit henne? i medierne?...det er bare en SÅ meget bedre historie end "jeg er tilfreds i danmark"...

    Jeg er så dødtræt af at høre fra andre hvilket "dårligt" område jeg bor i, hvor mange problemer der er og puha at jeg tør gå ud efter mørkets frembrud, at indvandrere er utaknemmelige, at de kun brokker? at de hader danskerne?...alt sammen noget der er skabt af medierne...og langt langt fra sandheden!

    Nogle gange ville jeg ønske at folk med fordomme blev placeret her en uges tid, og være tvunget til at møde et mere repræsentativt udvalg af indvandrere, frem for blindt at hoppe med på en eller anden frygtdrevet heksejagt.

    Der er idioter, og der er ganske almindelige tilforladelige fornuftige mennesker -indenfor alle befolkningsgrupper, nationaliteter og religioner. Og ekstremister -tjah det er bare ALDRIG godt, hverken på tv....eller på youtube!

    -hvis man lader sig manipulere af folk der skaber frygt, så ser man ikke ting klart.


  • #17   26. maj 2014 Hmm så slemt syntes jeg ikke det er blevet endnu, jo nogen gør det da...

    Men jeg ser ikke på grupper, men jeg syntes så bare at religionen de har er ud over alm fatte evne og at alle skal være som dem (altså i troen) er ikke i orden i min verden...

    Nama en rigtig rigtig god veninde har det på samme måde og hun er osse muslim, men ikke på den måde man ser mere og mere, hun er faktisk ret sej.
    Hun er mor til 5 ligesom jeg er og har altid syntes det var meget mærkeligt at jeg havde 5 når jeg er dansk... smiley


  • #18   26. maj 2014 "på den måde man ser mere og mere,"

    Well.. som DU ser mere og mere.

    Det er din oplevelse smiley

    Jeg tænker helt generelt at det er dejligt, hvis alle kan få lov til at være som de er og at der ikke var nogen, der ville pådutte andre måder at tænke, handle og tro på...

    Så længe landets love bliver overholdt er der i mine øjne ikke det store at klage over..

    Og igen - det gælder for alle samfundsgrupper - altså os alle.


Kommentér på:
HMMMM Hvad skal man sige...???

Annonce