{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Det blæser i dag! {{forumTopicSubject}}

...det var i hvert fald det Walther han lignede en der påpegede, da klokken blev 11.
De andre dage har det bare været alt for varmt til en eftermiddagstur, ja selv kl 11 har han været ved at omkomme af varme!
Men i dag blæser det, og så skal vi jo afsted smiley
Nu er vi hjemme efter en varm, men god tur. Han pruster og stønner og har drukket jeg ved ikke hvor meget vand - og nu ligger han sgu i solen! Han er da vidst for alvor ved at blive en sommerhund smiley

Hvad har i/skal i lave i dag?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det blæser i dag!
  • #2   27. maj 2014 Jeg skal love for at det blæser, og er blot 10-12 grader, så fyret er blevet tændt igen.

ohh, har været en dejlig tur i skoven hvor der var lidt læ, med Morgan og Citta, derefter en tur omkring byen med babyulven og Ebbe, som begge synes det var lige lovligt hårdt for frisuren med den blæst smiley Fodret, blendet 5 kg grønt og smidt på frys, ryddet op, ordnet vasketøj, og sidder nu og glor på et bjerg af tøj og hundebamser der skal have syet huller og sømme sammen.. Tro kan flytte bjerge, siges der.. smiley
    men det fixer nok ikke sig selv.

en morfar havde været kærkommen, har været oppe siden 04.30, da babydyret blev alt for frisk af at være ude på nattissetur, sådan som det blæste. Og så kunne jeg bare stå op, så han ikke vækkede manden også smiley

men nu kommer ungerne hjem om et øjeblik, så er freden slut, og chancen for morfar passe smiley

• #3   27. maj 2014 Sidder med en 24 timers eksamen. Er hjemme ved mine forældre, så vil låne Klunte med ud på en gå tur her om lidt smiley

• #4   27. maj 2014 Årh Pia, det lyder godt nok også hyggeligt. Lækkert at Johnny ville i vandet, bare det var Walther smiley så ville sommeren godt nok blive noget nemmere for ham!

Hold da op MLA! Det var tidligt du var oppe. Hvis det var mig, havde jeg godt nok ikke formået at lave alle de ting som du har præsteret smiley
    Lidt vildt at der er så koldt ved dig, her er der stadig 19 grader i skyggen - jeg sender lidt varme din vej smiley

Tosserne, held og lykke med eksamenslæsningen! Det er surt, når der er så godt vejr - jeg kender alt til det.. Sidste sommer sad jeg og læse lige præcis den uge hvor der var aller mest varmt. Surt! Godt det kun er 24 timer smiley

• #6   27. maj 2014 Jeg er igang med at rydde op og gøre rent herhjemme. Døren ud til haven står åben, så hundene vælger selv hvor de vil være. Vare dog ikke længe før døren bliver lukket, for jeg har en gammel hund der ikke selv har en stopknap omkring det at geare ned når hun bliver træt, så det må jeg gøre for hende. Netop ved at kalde dem ind og lukke døren smiley

• #7   27. maj 2014 Det var da lækkert Vark, intet bedre end når hunden går pænt hele turen smiley

Nu som kongelig, ja så er det godt du lukker døren. Walther kan for det meste selv styre det, men nogle gange skal han også lige have lidt hjælp smiley

• #8   27. maj 2014 Det bliver man nød til. Hun er 9 år gammel og har gigt. Men hun vil være hvor flokken er. Os selvom hun bliver træt. Hun vil ikke gå ind i seng hvis døren står åben. Så derfor er jeg nød til at stoppe for hende. Lige så snart jeg lukker døren så er hun bevidstløs smiley

Kommentér på:
Det blæser i dag!

Annonce