566 visninger
|
Oprettet:
Det blæser i dag! {{forumTopicSubject}}
...det var i hvert fald det Walther han lignede en der påpegede, da klokken blev 11.
De andre dage har det bare været alt for varmt til en eftermiddagstur, ja selv kl 11 har han været ved at omkomme af varme!
Men i dag blæser det, og så skal vi jo afsted
Nu er vi hjemme efter en varm, men god tur. Han pruster og stønner og har drukket jeg ved ikke hvor meget vand - og nu ligger han sgu i solen! Han er da vidst for alvor ved at blive en sommerhund
Hvad har i/skal i lave i dag?
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
ohh, har været en dejlig tur i skoven hvor der var lidt læ, med Morgan og Citta, derefter en tur omkring byen med babyulven og Ebbe, som begge synes det var lige lovligt hårdt for frisuren med den blæst
men det fixer nok ikke sig selv.
en morfar havde været kærkommen, har været oppe siden 04.30, da babydyret blev alt for frisk af at være ude på nattissetur, sådan som det blæste. Og så kunne jeg bare stå op, så han ikke vækkede manden også
men nu kommer ungerne hjem om et øjeblik, så er freden slut, og chancen for morfar passe
jul 2008
Følger: 30 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 1.095
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 278
Hold da op MLA! Det var tidligt du var oppe. Hvis det var mig, havde jeg godt nok ikke formået at lave alle de ting som du har præsteret
Lidt vildt at der er så koldt ved dig, her er der stadig 19 grader i skyggen - jeg sender lidt varme din vej
Tosserne, held og lykke med eksamenslæsningen! Det er surt, når der er så godt vejr - jeg kender alt til det.. Sidste sommer sad jeg og læse lige præcis den uge hvor der var aller mest varmt. Surt! Godt det kun er 24 timer
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.212
mar 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 278
Nu som kongelig, ja så er det godt du lukker døren. Walther kan for det meste selv styre det, men nogle gange skal han også lige have lidt hjælp
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 30 Svar: 30.212
Det blæser i dag!