937 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Ja, så venter man..... Ja, så venter man.....

....på kæresten, der er til Metallica-koncert. Normalt, når han er væk i mere end et par timer, plejer jeg altid at rykke rundt i lejligheden...fordi jeg kan. Det har jeg dog ikke gjort denne gang, da jeg har været travlt beskæftiget med sønnen, der ikke rigtig ville sove og katten, der konstant kom slæbende med den skide legepind for at lege apport med den -.-'

Trængte bare til at dele udkast af mit kedelige liv disse timer. Kan næsten heller ikke nænne at gå i seng uden ham, han har sikkert en masse at fortælle når han kommer hjem..

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja, så venter man.....
  • #1   4. jun 2014 Ohh ville så gerne selv have oplevet dem..
    håber kæresten havde en fed aften!

• #2   4. jun 2014 Jeg kan trøste dig med at jeg skal sidde alene hjemme på fredag mens min kæreste er i Horsens statsfængsel smiley
    Kunne sagtens komme med, men næhæ... universitetet skal da lige lægge en eksamen sådan at den eneste dag vi har tid til gruppearbejde er på fredag og jeg har ikke en jordisk chance for at nå frem i tide... smiley

• #4   4. jun 2014 Hvad er det der med Horsens statsfængsel? smiley
    Forklar det lige for en fra den anden side af det store vand smiley

• #5   4. jun 2014 Min kæreste var os til Metallica koncert igår.. Han kom hjem ved en 3 tiden i nat. Gaaab..

• #6   4. jun 2014 Bumle - Horsens statsfængsel/slottet er blevet det nye sted for koncerter, det er et gammel nedlagt fængsel, som også fungere som et museum, det er her Metallica igår spillede og Aerosmith på fredag og Volbeat i August smiley

• #7   4. jun 2014 Min kæreste sagde tidligere igår, at han kom hjem ved en 1-tiden. Kl. 22 skrev han, at det nok ikke blev sååå sent. Men kl. 2 var han endnu ikke hjemme, og så hoppede jeg altså i seng! smiley Da han kom hjem kl. 3.30 eller deromkring, mumlede han noget om at han følte sig gennembanket og nok var blevet for gammel til at headbange xD
    Godnat, sagde jeg bare...

Kommentér på:
Ja, så venter man.....

Annonce