991 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Min stakkels lille pus/sikke en dag! Min stakkels lille pus/sikke en dag!

Ja, dagen er indtil videre ikke gået stille for sig - specielt ikke for den lille moppedelle. Vi starter dagen med et skrab for hårsækmider - der går alt heldigvis som det skal (dagens positive!) Herefter viser det sig, at et sår, Berta har fået, er et lille hot spot (lokal hudirritation), som hun også skal behandles for.
Da vi så lige er kommet hjem fra dyrlægen - som i lige stillet cyklerne i gården - skal min kæreste have Berta op fra cykelkurven og lige pludselig fosser blodet bare ud fra poten! Han har åbenbart fået revet hele kloen af smiley så afsted til en anden dyrlæge, der ligger tættere på. Hele kloen er revet af, så selve klovolden (den der holder på kloen) er blevet blotlagt. Så nu har huun fået fin forbinding på, og vi har fået noget med hjem samt smertestillende, så skal snart lave et skema over de ting, hun skal behandles med og for.

Stakkels lille moppedelle smiley (og også lidt min kæreste, som har så dårlig samvittighed)

P.s.: i denne situation er det skønt med sygeforsikring, kan kun anbefale det!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklipning 500 kr.
  • Gardinskinne i loft 250 kr.
  • Hej! Jeg har lige købt et IKEA garderobeskab (model: Rådmansö]), og jeg har brug for hjælp til at samle det. Skabet er bresde 118 dybde højde64H190 cm, og det er stadig i sin originale emballage. Kan du hjælpe mig med at samle det hjemme hos mig i Nørrebro? Hvad vil det koste, og hvornår har du tid? Venlig hilsen, Sasha please, if possible, reply in english thanks! i would need it to be done ideally this morning, but also tomorrow morning is fine 800 kr.
  • Udskift Nilhane / Stophane 1.400 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.500 kr.
  • Træfældning 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min stakkels lille pus/sikke en dag!
Kommentér på:
Min stakkels lille pus/sikke en dag!

Annonce