{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.408 visninger | Oprettet:

Bil med god plads til hunde og barn ? {{forumTopicSubject}}

Min mand og jeg er gået i gang med projekt baby. Samtidig går der ikke så længe inden vi skal have ny bil. Hvilken bil har I andre, hvor der er god plads til både baby, barnevogn og hunde ?
Vi har 2 hunde og jeg er ikke tilhænger af, at have hunde løs i bilen, men synes sørme det er svært at finde biler med virkelig god plads. I øjeblikket kigger vi lidt på VW Touran, men jeg kunne SÅ meget bruge input fra jer hundefolk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bil med god plads til hunde og barn ?
  • #1   8. aug 2014 Alt vil du have plads til alt er det en transporter i skal have smiley det har vi. Der er plads til det hele smiley (og når vi skal noget "pænt" har vi en mondeo. Den er også ok.)

  • #2   8. aug 2014 Jeg så godt lige det billede du har lagt op i en anden tråd. Den er godt nok fin med bure og god plads kan jeg se. Er der også "bagsæde" eller hvordan har I den lille med ?

  • #3   8. aug 2014 Altså, ved godt at den måske ikke er verdens smateste sportsvogn, men jeg havde u 10 år en pegeot partner, hamrende praktisk og rummelig.
    Barnevognen kunne bare smides ind, uden at skulle skilles ad i atomer. Flexible bagsæder, som enten kan lægges ned - helt plant med gulvet, eller blot det ene sæde. Jeg har flyttet stor kummefryser og andet stort inventar i den.
    Vildt flexibel og praktisk.
    Overvejer at få en igen, da den trods alt er større end den jeg har nu, og brugt kan de fås til en fornuftig pris.

    Har en gulplade Toyota raw 4 nu, dejlig bil, men der bliver snart pladsmangel til hundene.


  • #5   8. aug 2014 Løs med gitter er også ok for mig. Sådan sidder mine hunde også i den bil vi har nu. Min mand mener dog ikke det er et problem, med den ene hund på gulvet enten ved forsæde eller bagsæde. Men det jo slet ikke sikkert, så det kan der ikke blive tale om.
    Maiken, kan du kører barnevognen ind og så have hundene ved siden af eller hvordan ?

    MLA Skal da lige tjekke pegeoten ud ? ( Er fuldstændig ligeglad med udseendet. Bare der er plads og bilen er sikker og starter hver dag )


  • #6   8. aug 2014 Nej der er 3 sæder foran.

  • *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

    Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 884
    #7   8. aug 2014 Chevrolet Orlando - syv personer - eller tre personer og to hunde med barnevogn smiley

  • #9   8. aug 2014 Min var meget driftsikker, selvfølgelig er der sliddele der skal skiftes..
    Kunne også godt bruge en kassevogn, men jeg nægter at betale de vilde afgifter de koster årligt.

    Iøvrigt er partneren (eller berlingoen) ret høj, og det er fedt når der ligger meget sne, den kører bare igennem uden at stande.


  • #10   8. aug 2014 Min søster og svoger havde en Ford Mondeo trend stationcar..
    De havde så ikke hund, men bagi kunne der være tvillingeklapvogn, to weekendsenge, to store tasker med tøj til børnene..
    Den havde er stort bagagerum smiley


  • #11   8. aug 2014 Kender andre med den problemstilling der er endt med Ford Mondeo eller VW Touran, VW Passet. Selv har jeg en Touran på gule plader og gemalen er Passat på gule plader. Jeg elsker min Touran smiley : rumelig, driftsikker, ret brændstoføkomomisk (20-22 km/L diesel), lækker at kører i (det med hvordan bilen opfører sig på vejen betyder en del for mig - jeg hader hvis den fx er sidevindsfølsom eller føles somom den er ved at rasle fra hinanden hvis man kører stærkt). Gemalens passat er top-toplækker at kører i og den kan komme op på 29-30 km/L Diesel hvis man kører økomomikørsel. Men nu tæller det jo nok ikke helt, da vores jo som sagt er på gule plader; vi har jo ikke nogen børn jeg skal fragte rundt.

  • #14   8. aug 2014 Jeg er nu 24+1 og vi mangler stadig og finde en bil, hehe..
    Vi kører lige nu Ford Focus C-MAX Van, som vi også beholder.

    Men lige nu er de største kandidater Ford Mondeo St.Car og Ford Grand C-MAX , vi har sat deadline i Oktober, da hun har forventet ankomst i slut November.

    Elsker Mondeo'en da den er så rummelig, og bare er dejlig og kører i .


  • #16   8. aug 2014 A T - kiggede ind i en Insignia sidste dag, og den har virkelig ikke meget plads bagi.. Og det var endda en St.Car , så den ville jeg ikke bruge krudt på..

  • #17   8. aug 2014 Har tik netop det formål lige købt en partner tepee. Der er plads til det hele.

  • #18   8. aug 2014 Fedt at høre din løsning Maiken smiley Det lyder til at fungere.

    Dejligt med en masse inspiration, kan se at jeg skal googlet en masse biler her til aften.


  • #19   8. aug 2014 Jeg har en Ford Mondeo. Der er virkelig god plads i den, stor bil!

  • #22   8. aug 2014 Kunne jeg få en partner (tepee`en ER ganske lækker) med 4x4, så ville mit behov være 100% dækket.
    Er meget meget glad for min toyota raw på gule plader, den er nedvejet og koster under 4000 i afgift årligt, men når Babyhunden bliver en stor dreng, så kommer jeg seriøst til at mangle lidt plads bagi.
    min mand kører familiebilen, en trist peugeot 407 smiley


  • #23   8. aug 2014 Jeg kigger på Citröen xsara Picasso, Opel Meriva og muligvis Berlingoen smiley Men det er også gulpladet så det hjælper self ikke smiley

  • #24   8. aug 2014 Jeg har en Toyota verso og er super glad for den,jeg har en VarioGate.

    profilbillede
  • #26   9. aug 2014 A T : jeps det synes jeg..
    Min bil var på værksted, så kig rundt over i deres ny-bils afdeling, og faldt i snak med sælgeren om at der jo sku være plads til den helt store Emmaljunga vi har købt, plus en labrador..
    Og han anbefalede i hvertfald ikke Insignia, og det kunne jeg godt se da jeg åbnede den.. Bagagerummet er højt fra jord, men dem skråner meget så indeni er der ikke meget plads i højden, den er fin i bundplads, men højden skal også følge med..
    Derfor kigger vi efter bil der er mere firkantet i rumpen, så man ikke mister højdeplads i bagagerummet..

    Han havde selv børn, så han vidste hvor meget plads der gerne kræves bagi til en barnevogn, og anbefalede vi tog en Mondeo, den ubestritte konge indenfor Plads Bagi..


  • #27   9. aug 2014 Takj for alle jeres gode inputs - Det gav helt klart noget at tænke på .

  • #29   9. aug 2014 Faderen min har en chevrolet trans port. Der er plads til ALT og sæderne kan tages ud, hvid man f.eks. kun har behov for fem sæder.

    Den er dog på ingen måde økonomisk at køre i, så lige på det punkt kan den i hvert fald ikke anbefales smiley


Kommentér på:
Bil med god plads til hunde og barn ?

Annonce