{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.883 visninger | Oprettet:

God bil til hunde {{forumTopicSubject}}

Ja.
Nu vil jeg lige høre jer herinde, der har bil, hvilke mærker I har gode erfaringer med.

Så: Hvilken bil er god at investere i, hvis man ønsker en bil hvor der er plads til en hund bagi (evt et bur) og som ligger under 150.000kr, samt kan køre nogenlunde ok på literen?

Findes den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God bil til hunde
  • #2   21. jan 2017 jeg har selv kigget på denne her
    http://www.suzuki.dk/modeller/baleno

    den er rumlig, og sædet kan liggende helt ned, og bagage rummet kan komme i samme højde som sædet,så du for et stort rum


  • #3   21. jan 2017 Dacia Dodgy

  • #6   22. jan 2017 en fort der kan væder 2 buer i og masser af plads

  • #7   22. jan 2017 man kan evt. kigge på brugte biler .... nysynede omkring 4 år gamle, der burde være mange muligheder...

    Skoda, Ford, Opel, Peugeot .... vi har selv en Peugeot 308 stationcar den har meget plads


  • #8   22. jan 2017 Den findes så absolut, det er jo ikke så høje krav, du stiller. Vil du købe brugt er der virkelig mange muligheder.

    Køb efter kvalitet så du sparer reservedele. Opel, peugeot, Citroën eksempelvis.
    Tag med i dine overvejelser at de små biler, der kører langt på literen får en helt anden økonomi, hvis du kører meget på motorvej..

    Så tænk over hvordan du bruger bilen smiley


  • #9   22. jan 2017 Hvor mange sæder har du brug for og hvor stort et bur?

    Jeg har to store hunde i en Fiat Panda. Bagsædet er taget ud og jeg har lagt flamingo og spånplade på. Det står buret så på


  • #10   22. jan 2017 Har brug for minimum 3 sæder smiley

  • Rollo
    Rollo Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 9 Følgere: 13 Svar: 925
    #11   22. jan 2017 Vi skiftede sidste år to Corsaer ud, med to Ford Focuser.
    - Gik så fra benzin til diesel, da det passer vores kørselsbehov bedre.

    Har 4 westier, og et bur sat op bag i den ene, hvor der så er god plads på bagsædet.
    - Så afhængig af hvad vi skal, kan vi vælge bil smiley

    Men havde jeg nu 4 store hunde, havde jeg nok valgt en anden model, der var større bagi.

    Vores blev så også købt brugt, og er fra hhv 09 og 10.


  • #12   22. jan 2017 Vi har en Mitsubishi Colt 1.3 Intense Cleartec Coolpack (umulig at huske navnet på de første par gange :D)

    Der er fin med plads til vores to hunde i bagagerummet, men der ville nok ikke være plads til andet end dem.
    Til gengæld er der utrolig meget plads på bagsæderne, min kæreste og hans bror + 2 fætre har kørt i den uden problemer - og de er alle fire 2 meter smiley men der var fint med benplads for dem.

    Den står til 20 på literen (benzin), men det er vist lidt overdrevet, medmindre man kører meget pænt hehe.. Til gengæld betyder det, at grøn afgift kun er 300 kr halvårligt smiley

    De er fra 2010-2012, tror de ligger på omkring de 70.000 nu.
    De er alle med klimaanlæg, regnsensor, varme i sædet, fartpilot og alt mulig andet smiley


    profilbillede
  • #13   22. jan 2017 Har Mondeo stationcar og jeg kan bo i den hvis det er. Men køre langt på literen? Ikke rigtigt ..

Kommentér på:
God bil til hunde

Annonce