{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.523 visninger | Oprettet:

Mathias H
Mathias H
Tilmeldt:
16. aug 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Fjernelse af modermærke!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid haft mange store modermærker. Nogle af dem sidder mere uheldigt end andre. Den her sidder på maven og vokser også udad.

Synes ikke, at det er det fedeste at tage trøjen af og nogle har også sagt: "shiiit den er stor". Vil gerne have den fjernet, men min læge siger at den er for stor...

Så hvad gør jeg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fjernelse af modermærke!!!
  • #1   16. aug 2014 Jeg synes ikke den er grim, har selv en der er større på underarmen og den er der aldrig nogen som kommenterer på (på nær min læge en enkelt gang).

    Min mor har dog fået fjernet en der var større end din, så hvis den virkelig generer dig, kan det måske være en ide at spørge en anden læge og se om han/hun er enig med den læge du har nu?


  • #2   16. aug 2014 Den der burde du helt sikkert ikke få besvær med at få fjernet. Forstår ikke at din læge mener, at den er for stor o.O
    Jeg fik fjernet én på ryggen. da jeg var 10 år pga den kløede og jeg kløede den til blods. Den var på str med en 1 krone.


  • #4   17. aug 2014 Det er da ikke så stort at det ikke kan fjernes!
    Hvis du vil have det fjernet og din læge ikke vil, så kontakt en hudlæge.


  • #6   17. aug 2014 Jeg har været på privatklinik og få fjernet modersmærker med laser...
    Det kan varmt anbefales..
    Har fået fjernet et par der var større en dit, og der er ikke engang et ar at se smiley

    Det er muligt det er dyrt, men store ar, er nu heller ikke noget at råbe hurra for smiley


  • Mathias H
    Mathias H Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   19. aug 2014 Tak skal i alle ha'!

    Tror jeg tager til lægen igen og hører om den ikke kan fjernes (for jeg har nemlig også kløet min til blods, da den klør meget). Og hvis hun siger nej igen, må jeg høre hende om, hvor jeg så kan få det gjordt. smiley


  • Mathias H
    Mathias H Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #8   19. aug 2014 -T-

    Hvad kostede det for dit indgreb? smiley


  • #9   19. aug 2014 Uhh... kan jeg desværre ikke huske.. smiley jeg fik et tilbud, da jeg havde en del jeg ville have væk... mest pga forfængelighed smiley

  • #10   19. aug 2014 Men Mølholm privat hospital kan varmt anbefales smiley

  • #11   19. aug 2014 Hvis den klør så vil jeg da mene den skal fjernes under alle omstændigheder.

  • #12   19. aug 2014 Det var godt nok den mærkeligste undskyldning som jeg nogensinde har hørt.. altså lægens.
    Hvis han/hun ikke selv føler at den har en størrelse som han/hun er tryg ved at fjerne, så bør der henvises til en plastikkirurg.
    Sådan har jeg fået fjernet et par af mine, hvor det ikke ville være så fedt at få et ar (ellers er jeg lidt ligeglad med ar).
    Jeg havde et på kæben stort set i den størrelse som på billedet.. måske ½-1 mm mindre. Den fik jeg fjernet nemt og smertefrit hos sådan en plastikkirurg - der skulle hverken syes eller noget. Et andet sad netop sådan kikset, i forhold til tøj og risikoen for at blive rykket i.


  • Mathias H
    Mathias H Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #13   23. aug 2014 Okay, får en tid hos lægen igen smiley

Kommentér på:
Fjernelse af modermærke!!!

Annonce