{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Hvalpe - jeg vil også være med! :D {{forumTopicSubject}}

Er godt klar over at det er de færreste herinde der aner at jeg eksistere, på trods af at jeg har været her i noget tid og fulgt næsten samtlige forumemner og brugt tid på at stikke en finger i jorden og føle temperaturen - men NU er det vidst på tide at jeg gør mig upopulær med hvalpe spam, smiley

Uuuuh ja, nu er det jo ved at være et års tid siden at A-kuldet fløj fra reden - det værende både til Tyskland, Sverige, Sjælland og Fyn. Der er røget mange billeder og skønne mails ind fra deres nye ejere og et par af dem har da også fået besøg og kys hvilket har været en fantastisk oplevelse!

Nu venter næste udfordring, for smukke, skønne Gaeia var for 4 uger siden en tur over broen for at besøge Bostobox Wasco, der sundhedsmæssigt og temperamentsmæssigt virker som et godt valg og et godt udgangspunkt til at få nogle sunde hvalpe.

Trunten har både fået taget blodprøve og er blevet scannet drægtig, så nu er det bare at vente og se hende vokse og krydse fingre for at alt igen glider som det skal. Iiih hvor er jeg spændt, det er så fed en oplevelse at have hvalpe i huset, og da dette formegentlig er sidste gang det kommer til at ske bliver jeg nødt til at spamme lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe - jeg vil også være med! :D
  • #1   17. sep 2014 Alba og Gaeia

profilbillede
  • #2   17. sep 2014 Aros, der allerede er vokset Gaeia over hovedet

profilbillede
  • #3   17. sep 2014 .... Og til sidst 4 ud af de 7 bøller smiley

profilbillede
  • #5   17. sep 2014 Jamen hvor er de skønne ..min onkel havde boxer og da jeg var barn var jeg der ofte ... den var bare så glad hele tiden, en skøn hund ...

Hvalpespam er altid et sikkert hit herinde smiley

• #6   17. sep 2014 Jeg kommer og klapper hvalpe!
    ...og stjæler en :i

• #7   17. sep 2014 Det er en skøn race! Vagtsom og opmærksom når man er alene om aftenen, og ellers både glad og legesyg resten af tiden smiley

Gør endelig det tosserne det er hårdt arbejde med små vapser i huset, så aflastnings personale er altid velkommen smiley

• #10   17. sep 2014 Jamen du er også velkommen til at komme og stjæle lidt kærlighed når de engang er kommet til verden og på benene.

Man kan da heller ikke være andet end forelsket i deres væsen! smiley

• #13   17. sep 2014 Kommer med glæde! smiley

Er du egentlig ikke også på hestegalleri? smiley

• #14   17. sep 2014 Igennem mit lange HG studie har jeg fundet ud af at hvad man laver er uvæsentligt herinde - hvad man avler på og med derimod kan skille vandene. Tør slet ikke tænke på hvad der ville blive skrevet til mig hvis jeg havde smidt en schæfer eller rotte på hende smiley

Det er derfor vigtigt at understrege at både Gaeia og farmand til henholdsvis A- og B-kuld selvfølgelig er testet for racerelaterede sygdomme (resultatet kan knap være bedre) og er avlsgodkendte indenfor DKK og Boxerklubbens regler smiley

Det er jeg da tosserne smiley

• #15   17. sep 2014 Nice! smiley er faldet over dig et par gange derinde, tror jeg smiley

• #17   17. sep 2014 Uha, forhåbentligt ikke alt for meget dårligt - jeg er vidst ikke lige populær hos alle, har måske også været lidt højtråbende på det sidste ^^

Og i øvrigt Isabelle - hvor er det nogle skønne hunde du har dig, føler jo næsten at jeg kender lille Fie der æder bøger og gør alt det mor og mormor aldrig kunne finde på, har jo fulgt dit smukke kuld siden de blev født! Skønne hunde!

• #18   17. sep 2014 Nejnej, slet ikke smiley

• #20   17. sep 2014 Nej herinde har jeg kun skrevet få gang, tosserne snakker om hestegalleri hvor jeg har været meget i perioder, og haft lidt flere meninger om tingene end herinde, da min ekspertise nok ligger lidt mere hos hestene end hundene - herinde lytter jeg og lærer, på hestegalleri kan jeg godt lufte mine meninger ^^

• #22   17. sep 2014 Jeg var en gang meget aktiv på hestegalleri. Nu er jeg sådanset kun i offtopic og ellers her på Hundegalleri smiley

• #23   17. sep 2014 Det er også en farlig verden at befinde sig i - især når man er stor fan af tavle avl og sundhedsstatus smiley

Det virker nu også som om at der er en del flere "klaphatte" hos hestene end herinde - jeg kan næsten blive hidsig derinde smiley

• #24   17. sep 2014 Hvor er de skønne smiley og hvalpene er alt alt alt for nuttede og jeg synes virkelig dine billeder viser hvor skøn en tæve du har...hun udstråler bare så godmodig, legesyg og ihh altså....

Jeg bliver jo helt boxer forelsket smiley

• #26   18. sep 2014 Hvad F*NDEN! En revisor med boxer?!! Det er gået min næse totalt forbi! Sorry!! smiley
    Jeg har fornøjelsen af to bostobox herhjemme, når mine abstinenser bliver for voldsomme. Mistede den sidste boxer i rækken sidste år, så passer disse to jævnligt smiley
    Hjerteligt tillykke med yndighederne!

profilbillede
  • #28   18. sep 2014 Har som sagt heller ikke været viiiildt aktiv sådan skrivemæssigt, men 'lille' Gandalf har jeg nu også fulgt fra første gang du annoncerede hans entre i din familie - så ham kender jeg jo næsten også smiley

Uha, han var ikke sikker, men en 7-9 stk som sidste gang ville hun mene, så et pænt kuld bliver det da vidst til.

Jamen der er da heller ikke noget bedre, har time hvis af film og billeder af A-kuldet, de er simpelthen så sjove og nuttede sådan nogle hvalpe ligegyldigt hvad de laver, især når de begynder at få lidt personlighed og kan spurte rundt i haven og bjæffe for opmærksomhed når de kan se en fra hvalpekassen smiley

• #29   18. sep 2014 smiley Spændende!

Kommentér på:
Hvalpe - jeg vil også være med! :D

Annonce